Ben ilk izledigimde acayip gulmuştum işleri gucleri yok neler yapıyorlarr yav ^^
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1166285081812&ref=nf
PS: Kalite iyi degil ama goruntu kalitesine geerek yok ^^
Şansını fazla zorlamak bu olsa gerek
· 6 Replies · 1.0K views 0 reading
6 Replies
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
Çocuğu bunları yapacak kadar sinirlendiren olay ne acaba 🤔
Yuh be 😄 one öyle amerikan güreşine çevirmişler olayı masaya vurmalar sandalyeyle dövmeler :D:D
Çocuğu bunları yapacak kadar sinirlendiren olay ne acaba 🤔
Hakkaten bende Çok Merak Ettim Ha
sagdaki cocuk resmen sinir etmek icin dogmuş ya nasıl bir guluşu vardır o manyagın ^^
hahahahahhahahahhahahah koptum yerlerdeyim hahahah ii yapmış valla bende olsma aynısını yapardım az bile yapmış o nebiçim gülüş bea
Log in to write a reply.
Log In