Icerige atla
Extraloob

NWO Party Style ( Helios )

· 202 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 4 / 11
Yanıtlar
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#61
7 Gün ban yedim.. 😢

yeni duydum geçmiş olsun 😳 😢


Sağolasın.Aman lv farkını fazla açmayın 😈
W
WosT ⭐ 17y
#62
😄 40'ı çakıyom 10dk sonra 😊
I
ironEyE ⭐ 18y
#63
Biz 1 hafta sonra 52+ oluruz bu gidişle. 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#64
:D 40'ı çakıyom 10dk sonra :)


Yanarım yanarım 7 gün pre'nin boşa gideceğine yanarım. 😢
W
WosT ⭐ 17y
#65
:D 40'ı çakıyom 10dk sonra :)


Yanarım yanarım 7 gün pre'nin boşa gideceğine yanarım. 😢

oda ayrı bişe niye banlamışlar biliyomusun ❓
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#66
Bu da S/s 🍿



- Resim Silinmiş.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#67
:D 40'ı çakıyom 10dk sonra :)


Yanarım yanarım 7 gün pre'nin boşa gideceğine yanarım. 😢

oda ayrı bişe niye banlamışlar biliyomusun ❓



Sro-bot kullandım hacım sanırım ondan. :!!&%&!
W
WosT ⭐ 17y
#68
anladım tekrar geçmiş olsun sbota geç en iyisi.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#69
Joymax'in yaptığı işmi yani bu nasıl bir mantık..Goldbotlar hala daha serverları ağzına kadar doldursun sen gel bizim free'yi banla..Politikalarını bilmeyen kalmadı hala daha birşey kanıtlamaya çalışıyorlar kimi kandıracaklar sanki :?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#70
Joymax'in yaptığı işmi yani bu nasıl bir mantık..Goldbotlar hala daha serverları ağzına kadar doldursun sen gel bizim free'yi banla..Politikalarını bilmeyen kalmadı hala daha birşey kanıtlamaya çalışıyorlar kimi kandıracaklar sanki :?


Bende anlamış değilim,bir uyarı falan olsaydı bari.

Sanırım hatam herkes s-bot kullanırken benim 2 kere sro-bot kullanmam. 😢
W
WosT ⭐ 17y
#71
- Resim Silinmiş. 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#72
Hayırlı olsun hacım. ^^
C
Castiela ⭐ 18y
#73
Sizin guilde gelsem acaba ptde yer olurmu diye düşünüyorum 😄 hala düşünüyorum 😄 41 lvl ^^
O
Old School ⭐ 19y
#74
Hacım geçmiş olsun 7 günlük banına üzüldüm işte joymaxın gerçek amacı gold botlara yer açmak.
H
#75
- Resim Silinmiş. :D

Omg ünlü oldum yine^^
E
Escasmu ⭐ 17y
#76
Pt'de 8 tane bard var bari bitane dance açsaydınız :?
J
JustLick ⭐ 18y
#77
AMMA DA GUNCEL HA 😄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#78
Güncel..
J
JusTPLaY ⭐ 17y
#79
legend 4 plus geldimi?
C
Crown ⭐ 19y
#80
legend 4 plus geldimi?


Salı günü geldi 🙄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: