7 Gün ban yedim.. 😢
yeni duydum geçmiş olsun 😳 😢
Sağolasın.Aman lv farkını fazla açmayın 😈
7 Gün ban yedim.. 😢
yeni duydum geçmiş olsun 😳 😢
:D 40'ı çakıyom 10dk sonra :)
:D 40'ı çakıyom 10dk sonra :)
Yanarım yanarım 7 gün pre'nin boşa gideceğine yanarım. 😢
:D 40'ı çakıyom 10dk sonra :)
Yanarım yanarım 7 gün pre'nin boşa gideceğine yanarım. 😢
oda ayrı bişe niye banlamışlar biliyomusun ❓
Joymax'in yaptığı işmi yani bu nasıl bir mantık..Goldbotlar hala daha serverları ağzına kadar doldursun sen gel bizim free'yi banla..Politikalarını bilmeyen kalmadı hala daha birşey kanıtlamaya çalışıyorlar kimi kandıracaklar sanki :?
- Resim Silinmiş. :D
legend 4 plus geldimi?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap