^^ Tebrikler , ben bizim guildi sildim , guild arıyorum şahsen 850 silk yükledim 😄 avatar , pre , pet 😄 😄 ortalıkta dolaşıyoruz ptsiz , Gaara ben ^^
NWO Party Style ( Helios )
· 202 Yanıt · 21K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
yazık yav paracıklarınıza 😜
Yanlız guildden başkasını oyunda değilken atsanız bile ceza alıyormuş o atılan kişi , bende guildi sildim 3 gün cezalıyım 😄
Yanlız guildden başkasını oyunda değilken atsanız bile ceza alıyormuş o atılan kişi , bende guildi sildim 3 gün cezalıyım :D
Oyundaki nickini verirsen rahat iletişime geçeriz ☕ 😉
kaleyi kaptırmayın kimseye sakın :))
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Bende katılmak isterim ama beni dışlarsınız siz 😜
O
Old School
⭐ 19y
İşte bu olayı seviyorum Europa pt ile zevki çıkar pt de arkadaşlar dostlar gerektirir tam silkraodın tadını çıkara çıkara oynuyorsunzu başka ne denebilriki devam edin severın en iyisi sizler olucaksınız 😜
" Bütün guild aynı build galiba. 😄 " kafiyeli olmuş. ^^
O
Old School
⭐ 19y
" Bütün guild aynı build galiba. 😄 " kafiyeli olmuş. ^^
Clericsiz olmaz hacım ayrıca warriorda varmış süper bence tam uyum içindeler 🕵️
_
_MrDarb3__
⭐ 17y
beyler nickim LorD_YaRRocK okan abi bnde gelicem guildinize pre de war wizz-bard
Güncel..
Omg 38 lvl de mujilerde nasıl kasıyorsunuz helal
I
I3LooDy_NuKe
⭐ 18y
Helal olsun önceden haberim olsaydı kesin ama kesin 700 silk çeker bende baslardım çok zevkli işte bu oyunun zevki özlemişim silkroadu ahh ahh 🤤 🍺 👍
Size yetişmek mümkün değil 😜
7 Gün ban yedim. 😢
Zapotec'e bakın en önde. ayrı bir havası var resmen 😄
beyler nickim LorD_YaRRocK okan abi bnde gelicem guildinize pre de war wizz-bard
çok düşündün mü o ismi seçerken 😁
O
Old School
⭐ 19y
Son durumu alalım 42 olupta yeni silah alan yokmu 😜
Son durumu alalım 42 olupta yeni silah alan yokmu :P
Ban yemeden önce Step 40'tı herhalde olmuştur 42 😜
7 Gün ban yedim.. 😢
yeni duydum geçmiş olsun 😳 😢
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap