Icerige atla
Extraloob

NWO Party Style ( Helios )

· 202 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 3 / 11
Yanıtlar
C
Castiela ⭐ 18y
#41
^^ Tebrikler , ben bizim guildi sildim , guild arıyorum şahsen 850 silk yükledim 😄 avatar , pre , pet 😄 😄 ortalıkta dolaşıyoruz ptsiz , Gaara ben ^^
B
Bartowski ⭐ 17y
#42
yazık yav paracıklarınıza 😜
C
Castiela ⭐ 18y
#43
Yanlız guildden başkasını oyunda değilken atsanız bile ceza alıyormuş o atılan kişi , bende guildi sildim 3 gün cezalıyım 😄
K
Kriptex ⭐ 17y
#44
Yanlız guildden başkasını oyunda değilken atsanız bile ceza alıyormuş o atılan kişi , bende guildi sildim 3 gün cezalıyım :D



Oyundaki nickini verirsen rahat iletişime geçeriz ☕ 😉
B
badmad_0 ⭐ 18y
#45
kaleyi kaptırmayın kimseye sakın :))
I
#46
Bende katılmak isterim ama beni dışlarsınız siz 😜
O
Old School ⭐ 19y
#47
İşte bu olayı seviyorum Europa pt ile zevki çıkar pt de arkadaşlar dostlar gerektirir tam silkraodın tadını çıkara çıkara oynuyorsunzu başka ne denebilriki devam edin severın en iyisi sizler olucaksınız 😜
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#48
" Bütün guild aynı build galiba. 😄 " kafiyeli olmuş. ^^
O
Old School ⭐ 19y
#49
" Bütün guild aynı build galiba. 😄 " kafiyeli olmuş. ^^


Clericsiz olmaz hacım ayrıca warriorda varmış süper bence tam uyum içindeler 🕵️
_
_MrDarb3__ ⭐ 17y
#50
beyler nickim LorD_YaRRocK okan abi bnde gelicem guildinize pre de war wizz-bard
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#51
Güncel..
I
ImSoGood ⭐ 18y
#52
Omg 38 lvl de mujilerde nasıl kasıyorsunuz helal
I
#53
Helal olsun önceden haberim olsaydı kesin ama kesin 700 silk çeker bende baslardım çok zevkli işte bu oyunun zevki özlemişim silkroadu ahh ahh 🤤 🍺 👍
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#54
Size yetişmek mümkün değil 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#55
7 Gün ban yedim. 😢
T
TwiLighT ⭐ 18y
#56
Zapotec'e bakın en önde. ayrı bir havası var resmen 😄
C
Cryolite ⭐ 19y
#57
beyler nickim LorD_YaRRocK okan abi bnde gelicem guildinize pre de war wizz-bard


çok düşündün mü o ismi seçerken 😁
O
Old School ⭐ 19y
#58
Son durumu alalım 42 olupta yeni silah alan yokmu 😜
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#59
Son durumu alalım 42 olupta yeni silah alan yokmu :P


Ban yemeden önce Step 40'tı herhalde olmuştur 42 😜
W
WosT ⭐ 17y
#60
7 Gün ban yedim.. 😢

yeni duydum geçmiş olsun 😳 😢

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: