Icerige atla
Extraloob

NWO Party Style ( Helios )

· 202 Yanıt · 21K görüntüleme · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
K
Kriptex ⭐ 17y
#21
Ben warriorum onların guilddeyim rahat olun onlardan 2-3 lwl geriden gitsemde tank gibiyim 😎

onlar şuan 28 ben 24 😊
Z
Zwanga ⭐ 17y
#22
güzeL
K
kanka ⭐ 18y
#23
artık herkez unuqe hastası olduğu için normaldir bu kadar wizart:)
J
JbS ⭐ 17y
#24
hayırlısı olsun herkesi şimdidden tebrik ediyorum

NWO FTW
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#25
Güncellendi ; 2 cleric + 1 warrior + 5 Wiz NWO tüm hızıyla devam ediyor 😎 🍺
B
Brooklyn ⭐ 18y
#26
Diyecek söz bulamıyorum 😄 Sroyu bırakmamıs olsaydım mutlaka katılacaktım ama 😄 İyi kasılmalar , yardıracak NWO 😎
N
Nevah ⭐ 17y
#27
çok iyi ya
D
Doma$no ⭐ 18y
#28
İnsanın yeni serverda başlayası geliyor
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#29
Güncel..sungsung larda kasıyoruz ss de görüldüğü gibi 2 Giant Party + 1 Champion Party + Party mobs.. 2 Cleric + 1 Tank + 5 Wiz 😎
P
Platiny ⭐ 17y
#30
2gpye ölmedik ya başka hiç bir şeye ölmeyiz 😆 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
ohannesss show bu showw işteee yeahhhhhhhhhhhhhh.

ben noob kaçtım biraz lvl 29 daha 😜
S
Stephanos ⭐ 19y
#32
Fraude rockz xD
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#33
2gpye ölmedik ya başka hiç bir şeye ölmeyiz 😆 8)


Sadece 2 gp olsa iyi hacım 2gp+1champ pt + diğer pt moblar+normal moblar 😁
F
fanatiksro ⭐ 17y
#34
Pre fln alabilme ihtimalim olsaydı kaçırmazdım bunu (= en yakında 100 olmanız dileğiyle..
I
ironEyE ⭐ 18y
#35
Benim exp 2GP den öncede 90dı hala 90. 😁 Resserler sağolsun hiç açmıyacaktım aslında life. 😄
B
Bartowski ⭐ 17y
#36
fraude galip gelcek gibi bir his war icimde =)
P
Platiny ⭐ 17y
#37
fraude galip gelcek gibi bir his war icimde =)


24/24 kasıyor step hacımız^^
I
ironEyE ⭐ 18y
#38
fraude galip gelcek gibi bir his war icimde =)


24/24 kasıyor step hacımız^^

O beni geçeceğine dair birşeyler söyledi ama kaptırmamaya çalışacam. 😁
U
#39
extra kaç lvl pt'lerde gözükmüyor. 😄
E
eLempTRa ⭐ 18y
#40
extra suan 28 lv dun 21 dı ynlız kasıor ama spr 😄 kasıor xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: