Ben warriorum onların guilddeyim rahat olun onlardan 2-3 lwl geriden gitsemde tank gibiyim 😎
onlar şuan 28 ben 24 😊
NWO Party Style ( Helios )
· 202 Yanıt · 21K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 11
Yanıtlar
güzeL
artık herkez unuqe hastası olduğu için normaldir bu kadar wizart:)
hayırlısı olsun herkesi şimdidden tebrik ediyorum
NWO FTW
NWO FTW
Güncellendi ; 2 cleric + 1 warrior + 5 Wiz NWO tüm hızıyla devam ediyor 😎 🍺
Diyecek söz bulamıyorum 😄 Sroyu bırakmamıs olsaydım mutlaka katılacaktım ama 😄 İyi kasılmalar , yardıracak NWO 😎
çok iyi ya
İnsanın yeni serverda başlayası geliyor
Güncel..sungsung larda kasıyoruz ss de görüldüğü gibi 2 Giant Party + 1 Champion Party + Party mobs.. 2 Cleric + 1 Tank + 5 Wiz 😎
2gpye ölmedik ya başka hiç bir şeye ölmeyiz 😆 😎
ohannesss show bu showw işteee yeahhhhhhhhhhhhhh.
ben noob kaçtım biraz lvl 29 daha 😜
ben noob kaçtım biraz lvl 29 daha 😜
Fraude rockz xD
2gpye ölmedik ya başka hiç bir şeye ölmeyiz 😆 8)
Sadece 2 gp olsa iyi hacım 2gp+1champ pt + diğer pt moblar+normal moblar 😁
F
fanatiksro
⭐ 17y
Pre fln alabilme ihtimalim olsaydı kaçırmazdım bunu (= en yakında 100 olmanız dileğiyle..
Benim exp 2GP den öncede 90dı hala 90. 😁 Resserler sağolsun hiç açmıyacaktım aslında life. 😄
fraude galip gelcek gibi bir his war icimde =)
fraude galip gelcek gibi bir his war icimde =)
24/24 kasıyor step hacımız^^
fraude galip gelcek gibi bir his war icimde =)
24/24 kasıyor step hacımız^^
O beni geçeceğine dair birşeyler söyledi ama kaptırmamaya çalışacam. 😁
U
unforgotten
⭐ 17y
extra kaç lvl pt'lerde gözükmüyor. 😄
extra suan 28 lv dun 21 dı ynlız kasıor ama spr 😄 kasıor xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap