beyler 72 lv char kastırcam skillerine aklım takıldıı tabiki nuker olcak:Bicheon:72 | Lighting:72 Cold:72 | Force:30 | yada Fire:30 ama taxi yapçam çoğu zaman sizce nasıl olabilir forceyi daha çok düşünüyorum
Nukeri bilenler içeri PLS
· 15 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
90 a göre söyleyeyim:
90 Bicheon
90 Light
90 Cold
Böyle olursan harika bir nuker yapılandırmış olursun. Force ye verme derim. 👍
90 Bicheon
90 Light
90 Cold
Böyle olursan harika bir nuker yapılandırmış olursun. Force ye verme derim. 👍
hııım ama takside yapçamm ??
Her zaman Liqht CoLD picheon
Her zaman Liqht CoLD picheon
👍 👍
➡️ aynı zamanda 30force düşünüyorum demişsin bi katkısı olmaz bunun fire yap daha ii
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
hııım ama takside yapçamm ??
Taxi yaparken forceye gerek duymassın. Sanırım en harmony terapi serisini kastediyorsun. Yani çember açılan skill. O skille taxide gerek yok diye düşünüyorum. Çünkü güvenli bir yerde taxi yaparsan(örn: onglardaki uçurum) zateno skili açtığına pişman olursun. Force bowcular içindir. Ayrıca o kalan 30 masteryi de fire a vermenin pek bir yararı olmaz diye düşünüyorum:
90 light
90 cold
90 Bicheon + garment 👍
ok thx
kardes sen nie bukadar konus acıosun sen bence sro oynama 😄 saka biyana bence sen spear nuke kas
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Sen boşver spear nukeri, cold light bicheon diyorum. Olmadı bowman 😜
Bicheon skillerinide kullanacagın için Fireden şaşma diyorum en iyi anlamda mag ve phy atagını fireden alabilirsin..
90 Bicheon!
90 Fire!
90 Cold!
30 Light!
Kıyafet Seçimi 8 Degreye kadar istege baglı pro veya garment.8 Deg. itibaren garment giymeni tavsiye ediyorum.
90 Bicheon!
90 Fire!
90 Cold!
30 Light!
Kıyafet Seçimi 8 Degreye kadar istege baglı pro veya garment.8 Deg. itibaren garment giymeni tavsiye ediyorum.
R
ReaLPrisoN
⭐ 19y
90 a göre söyleyeyim:
90 Bicheon
90 Light
90 Cold
Böyle olursan harika bir nuker yapılandırmış olursun. Force ye verme derim. 👍
bence en sağlam nuker yapılandırması 👍
90 a göre söyleyeyim:
90 Bicheon
90 Light
90 Cold
Böyle olursan harika bir nuker yapılandırmış olursun. Force ye verme derim. 👍
bence en sağlam nuker yapılandırması 👍
böyle yap pişman olmazsın bendede aynısı var çok memnunum
iyibi sp farm yaparsan 90 fıre 90 cold 90 lıghtlıng 30 bıtcheon COK GÜZEL ATK VE DEFANS YAPAR CHAR bnm tercihim bu yapılandırmadan yana !
Arkadaşım O 30 luk nedir yahuuuu. 100 Lv geliyor ve çok büyük ihtimal Mastery artmayacak sen 100 100 100 diye yapılandır charını yada 100 lvl olunca 90 90 9030 gidersin
vede Nuker asla Fire olmaz bunu unutmayın neden derseniz mag def. nukere lazım değil phy def. lazım düzgün yapılandırma nukerde Fire olmaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap