Icerige atla
Extraloob

NoWayOut Jangan Kalesi Sahibi [Malazgirt]

· 106 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
_
_zeBani_ ⭐ 16y
#61
Hersey zamanla olcak daha büyük hedeflerimiz tabiki var sonuna kadar NWO 😊 bütün emegi gecen arkadaslara tşkler:) 💃
L
#62
Tebrikler..Hayırlı Olsun
K
#63
Acayip zevkli geçen bir savaşın ardından alınan kale =)

10 kişi ile almış olsak ta kaleyi , savaşa katılamayanların ruhları elbet bizlerleydi 🤘


NWO huleyn ötesi yalan 🍺
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#64
Acayip zevkli geçen bir savaşın ardından alınan kale =)

10 kişi ile almış olsak ta kaleyi , savaşa katılamayanların ruhları elbet bizlerleydi 🤘


NWO huleyn ötesi yalan 🍺



Hersey zamanla olcak daha büyük hedeflerimiz tabiki var sonuna kadar NWO 😊 bütün emegi gecen arkadaslara tşkler:) 💃



canlarımsınız herşeyden ötesi tüylerimi diken diken yapan olan pacificte gerçekleşiyor kuzum 20 şubat 2007'de pacific açıldığında alemler NoWayOut adını duydular o gün bugündür bu ismi hep zirveye getirdik getirdiler getiriyorlar lakin pacide benim geldiğim yerde NWO bugün kaleyi alıyorsa ellerinizden öperim hepinizin 😘 🙏 ❤️ 🍺 😘
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#65
Anılarım canlandı ya. 😊

Ellerinize sağlık. ^^
C
Caprice ⭐ 19y
#66
yine,yeni,yeniden NWO..
tebrikler.. ❤️
G
Gameworld ⭐ 19y
#67
Birde Gaiada alsak ama sıkı bir diriliş yapılması lazım
P
#68
Tbrkler korumak içinde güzel bi organizasyon İle Bu kale El değişmez kapılara Healler Felan şimdiden Yapmaya Başlayın Kaleyi Vermeyin kimseye 😄
K
koppss ⭐ 19y
#69
Grant name'in cok hosuma giti Turan(h)
K
kartaca26 ⭐ 19y
#70
hahaha Hotan FW ParS Hani Alıcaktınız Laaaa Hayal
G
Gameworld ⭐ 19y
#71
hahaha Hotan FW ParS Hani Alıcaktınız Laaaa Hayal

Senin girişinden belli çekemeyen tayfadansın hadi aynı şekil yol al 👋
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#72
Hacı sitenin kutsal ve tek guildidir NoWayOut her alanda belirli kişilerin önderliğinde zafere gitmek amacı ile teslim edilmiş kapı anahtarıdır.Biz görevimizi layıkı ile yaptık sıra diğer kişilerde. 8)




🙏
L
#73
abi walla 😄 bn okuldaydım ama 😄 Karakterım Ordaydı (Last_Bow_TR) maşşallah Tai-Sui keserken bıle kullanmıssınz XD ama helal olsun ne dim 😄
Q
Quxera ⭐ 19y
#74
bu bir gurur. 😉
D
destiny ⭐ 18y
#75
Hayırlı olsun, tebrik ederim. 😉
S
Spa ⭐ 19y
#76
lol gz
S
SeaNwesT ⭐ 18y
#77
Tebrikler.... 🍺
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#78
Saolun yorumlar için, öncelikle şu konuya değiniyim tek kişiyle kale alınmaz yanlış düşünüyosunuz ^^
Önemli olan kalbte cok kisi attack yapması yani 50 lvl adamın bile önemi vardı bunu bilin 👍



DeadlyHunt FTW
R
RecLast ⭐ 18y
#79
Evet kesinlikle takım çalışması lazım eren ben ve erman birleşince erdem i yatırdık 😆
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#80
Evet kesinlikle takım çalışması lazım eren ben ve erman birleşince erdem i yatırdık 😆

😆 😆 kaç eren kaç erman 😄 15 kisi 2 saat boyunca 1 kere kesebildiniz xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: