Hersey zamanla olcak daha büyük hedeflerimiz tabiki var sonuna kadar NWO 😊 bütün emegi gecen arkadaslara tşkler:) 💃
NoWayOut Jangan Kalesi Sahibi [Malazgirt]
· 106 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
L
LetheVaLente76
⭐ 18y
Tebrikler..Hayırlı Olsun
K
kobayashi@malazgirt
⭐ 16y
Acayip zevkli geçen bir savaşın ardından alınan kale =)
10 kişi ile almış olsak ta kaleyi , savaşa katılamayanların ruhları elbet bizlerleydi 🤘
NWO huleyn ötesi yalan 🍺
10 kişi ile almış olsak ta kaleyi , savaşa katılamayanların ruhları elbet bizlerleydi 🤘
NWO huleyn ötesi yalan 🍺
Acayip zevkli geçen bir savaşın ardından alınan kale =)
10 kişi ile almış olsak ta kaleyi , savaşa katılamayanların ruhları elbet bizlerleydi 🤘
NWO huleyn ötesi yalan 🍺
Hersey zamanla olcak daha büyük hedeflerimiz tabiki var sonuna kadar NWO 😊 bütün emegi gecen arkadaslara tşkler:) 💃
canlarımsınız herşeyden ötesi tüylerimi diken diken yapan olan pacificte gerçekleşiyor kuzum 20 şubat 2007'de pacific açıldığında alemler NoWayOut adını duydular o gün bugündür bu ismi hep zirveye getirdik getirdiler getiriyorlar lakin pacide benim geldiğim yerde NWO bugün kaleyi alıyorsa ellerinizden öperim hepinizin 😘 🙏 ❤️ 🍺 😘
NoMoreLove
⭐ 18y
Anılarım canlandı ya. 😊
Ellerinize sağlık. ^^
Ellerinize sağlık. ^^
yine,yeni,yeniden NWO..
tebrikler.. ❤️
tebrikler.. ❤️
Birde Gaiada alsak ama sıkı bir diriliş yapılması lazım
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
Tbrkler korumak içinde güzel bi organizasyon İle Bu kale El değişmez kapılara Healler Felan şimdiden Yapmaya Başlayın Kaleyi Vermeyin kimseye 😄
Grant name'in cok hosuma giti Turan(h)
hahaha Hotan FW ParS Hani Alıcaktınız Laaaa Hayal
hahaha Hotan FW ParS Hani Alıcaktınız Laaaa Hayal
Senin girişinden belli çekemeyen tayfadansın hadi aynı şekil yol al 👋
Hacı sitenin kutsal ve tek guildidir NoWayOut her alanda belirli kişilerin önderliğinde zafere gitmek amacı ile teslim edilmiş kapı anahtarıdır.Biz görevimizi layıkı ile yaptık sıra diğer kişilerde. 8)
🙏
L
Last_Bow_TR
⭐ 17y
abi walla 😄 bn okuldaydım ama 😄 Karakterım Ordaydı (Last_Bow_TR) maşşallah Tai-Sui keserken bıle kullanmıssınz XD ama helal olsun ne dim 😄
bu bir gurur. 😉
Hayırlı olsun, tebrik ederim. 😉
lol gz
Tebrikler.... 🍺
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
Saolun yorumlar için, öncelikle şu konuya değiniyim tek kişiyle kale alınmaz yanlış düşünüyosunuz ^^
Önemli olan kalbte cok kisi attack yapması yani 50 lvl adamın bile önemi vardı bunu bilin 👍
DeadlyHunt FTW
Önemli olan kalbte cok kisi attack yapması yani 50 lvl adamın bile önemi vardı bunu bilin 👍
DeadlyHunt FTW
Evet kesinlikle takım çalışması lazım eren ben ve erman birleşince erdem i yatırdık 😆
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
Evet kesinlikle takım çalışması lazım eren ben ve erman birleşince erdem i yatırdık 😆
😆 😆 kaç eren kaç erman 😄 15 kisi 2 saat boyunca 1 kere kesebildiniz xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap