Icerige atla
Extraloob

NoWayOut Jangan Kalesi Sahibi [Malazgirt]

· 106 Yanıt · 15K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
C
#21
Hayırlı olsun kaleniz
Tebrikler DeadlyHunt Tai-Sui 😁
_
_ShupaR_ ⭐ 17y
#22
halil cok reklam yapma yeter kale bızım artık sonuna kadar koruruz 10 kişi aldıysak 10 kişi korumasınıda biliris NWO alayına gider...
B
BaSoryong ⭐ 18y
#23
Tebrikler 😊
_
_ShupaR_ ⭐ 17y
#24
bu kaleyi almamızda en büyük pay sahiplerinden Majestic ve DeadlyHunt kardeşlerimi tebrik ediyorum..._ShupaR_ 189 kill player FTW xD
3
32alper ⭐ 19y
#25
Helal olsun sıra hotanda
R
RecLast ⭐ 18y
#26
Tebrikler 😊 orda bi kere yanlışlıkla seni yatırdım kusura bakma xD
R
RecLast ⭐ 18y
#27
😆 arkadaş çağırdı. sevdiğim bi arkadaşım beraber çok kastık kıramadım onu sory.
I
#28
Hakeden hak ettiği yerde 😎
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#29
Hayırlı olsun kaleniz
Tebrikler DeadlyHunt Tai-Sui 😁

saol 👍
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#30
Biz bir işe başladıysak elbet sonunu getiririz.Guildden en fazla 10 kişi vardı savaşta adam akıllı 10 kişi ile aldık unionunda desteği ile.Muhteşem bir duygu bizden gidenler oldu NoWayOut bitti diyenler oldu bizde dedik ki RUHUMUZ YETER!Buradaki her adam 10 kişiye bedel, helal olsun çocuklar...
Buyurun kanıtı,

Kale alınırda extraloob malazgirt'i ziyaret etmez mi hemen logoyu değiştirdim buyurun NoWayOut is here 😎



Malazgirt Jangan Fortress savaşından yeni çıktık ve alnımızın akı ile çıktık. 😎







Saygılarımızla,




/ Güncel
M
#31
Spoiler

🙏
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#32
Tebrik ederim. ^^
D
Durex ⭐ 17y
#33
valla süper abi şahsen ben savaşta yoktum gelince çok sevindim aldığımıza .
OrionPax
Q
qitarist ⭐ 19y
#34
arkada koskaca 95-6 lvl deadly hunt var Majestic var alamasaydınız bi de 😄
|
#35
tebrkler hotan kimde ?
E
EmmaW ⭐ 19y
#36
helal olsun <3
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#37
tebrkler hotan kimde ?


ParS sanırım ...



Gzzzzzz harikasınız arkadaşlar, kalıcı bu kale kalıcııı 🍺 😘 ❤️
EXL | SRO | İŞKOLİK
S
#38
Tebrikler 🤘
B
Black Rain ⭐ 19y
#39
Iste nWo budur. Umarım banada kısmet olur.

PS: 105 level full sun Korelilerin arasında biraz zor olacak ama 😜
A
Absence ⭐ 19y
#40
Uuuu adamlar king 💃

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: