Icerige atla
Extraloob

New Star Soccer 3

· 85 Yanıt · 16K görüntüleme · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
D
diablo000 ⭐ 19y
#61


ya bişi sorcam shootu fulledim ancak hala ıstedıgım yere topu gonderemıyom bunun bı taktıgı falan var mı bıde varımı yogumu kumarda kaybettım Twisted Evil


optionstan auto pass diye birşey var o açıksa sen şut çeksen bile senin yanında veya önünde olan adama doğru göndeiyor topu bi bak derim ben extraokk

ok saol Wink
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#62
Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#63

Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk

Mr. Green Mr. Green
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#64

Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk


küçük takımlarda başlarsan daha rahat edersin extraokk
D
diablo000 ⭐ 19y
#65

Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk

2. Lİ lig takımlarından baslarsan snn ıcın daha ii olur fakat turkıye lıgınıdne 2. lıg yok bu neden ılle turk takım alcam dıosana sole fazla ii olmaytan bısı al daha ii
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#66


Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk

2. Lİ lig takımlarından baslarsan snn ıcın daha ii olur fakat turkıye lıgınıdne 2. lıg yok bu neden ılle turk takım alcam dıosana sole fazla ii olmaytan bısı al daha ii

Hacım Maksat Eglence Hem ben Belki Fenerden Hiç çıkmam Twisted Evil ya bide bi soru daha takımımıza adam transfer edebiliyozmu Rolling Eyes
Q
Quensis ⭐ 19y
#67



Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk

2. Lİ lig takımlarından baslarsan snn ıcın daha ii olur fakat turkıye lıgınıdne 2. lıg yok bu neden ılle turk takım alcam dıosana sole fazla ii olmaytan bısı al daha ii

Hacım Maksat Eglence Hem ben Belki Fenerden Hiç çıkmam Twisted Evil ya bide bi soru daha takımımıza adam transfer edebiliyozmu Rolling Eyes


yok Manager ederse edebiliyosun Mr. Green
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#68



Bende Kuruyorum Fenerbahçeyi seçicem extraokk

2. Lİ lig takımlarından baslarsan snn ıcın daha ii olur fakat turkıye lıgınıdne 2. lıg yok bu neden ılle turk takım alcam dıosana sole fazla ii olmaytan bısı al daha ii

Hacım Maksat Eglence Hem ben Belki Fenerden Hiç çıkmam Twisted Evil ya bide bi soru daha takımımıza adam transfer edebiliyozmu Rolling Eyes

sen sadece kendinden sorumlusun takımdaki oyuncuları manager ederse eder... sen gitmek istersen takımdan orda direk transfer listesine koyuyorsun kendini teklifler yagıyo Very Happy
[ek #12654]
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#69
ya ben 10 12 maç felan yaptım kayıt kodu istiyor arkadaşlar bilen varmı oraya ne yazcaz paralı glaiba
Q
Quensis ⭐ 19y
#70

ya ben 10 12 maç felan yaptım kayıt kodu istiyor arkadaşlar bilen varmı oraya ne yazcaz paralı glaiba


ö.m den attım ama baştan başlaman gerek extraokk
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#71


ya ben 10 12 maç felan yaptım kayıt kodu istiyor arkadaşlar bilen varmı oraya ne yazcaz paralı glaiba


ö.m den attım ama baştan başlaman gerek extraokk

Kardeş ALLAH razı olsun Tşk Ederim Wink
Q
Quensis ⭐ 19y
#72



ya ben 10 12 maç felan yaptım kayıt kodu istiyor arkadaşlar bilen varmı oraya ne yazcaz paralı glaiba


ö.m den attım ama baştan başlaman gerek extraokk

Kardeş ALLAH razı olsun Tşk Ederim Wink


rica ederim mucX
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#73
o kadar oynayan varki su oyunu fun club mı acsak ne Mr. Green Mr. Green
[ek #12654]
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#74

o kadar oynayan varki su oyunu fun club mı acsak ne Mr. Green Mr. Green

yok o biraz ismi uzun new star soccer 3 Fun Club Mr. Green
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#75


o kadar oynayan varki su oyunu fun club mı acsak ne Mr. Green Mr. Green

yok o biraz ismi uzun new star soccer 3 Fun Club Mr. Green

Twisted Evil Twisted Evil Mr. Green Mr. Green
[ek #12654]
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#76
NSS3 FunClup Twisted Evil
Q
Quensis ⭐ 19y
#77

NSS3 FunClup Twisted Evil


bu daha iyi Mr. Green
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#78

NSS3 FunClup Twisted Evil

huhahah habire fun club acmaktan ceza alacaz ^^ Twisted Evil
fun club acmaktan ceza alanlar fun club Twisted Evil Mr. Green
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#79


NSS3 FunClup Twisted Evil

huhahah habire fun club acmaktan ceza alacaz ^^ Twisted Evil
fun club acmaktan ceza alanlar fun club Twisted Evil Mr. Green


Twisted Evil Mr. Green
_
#80
ben bu oyunu oynuyorum süper fakat 2.lig bitiyor 3. lige geçicem hata veriyor kapanıyor yardım edin lütfen headbang2ft9

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: