Icerige atla
Extraloob

New Star Soccer 3

· 85 Replies · 16K views · Page 3 / 5
Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#41
walla yaa benimde yok bi sevgilim nası olacak yav napmamız gerekiyo acep sahada topun birini tribune mi atacaz kız tutup benle gelecek Mr. Green
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#42

walla yaa benimde yok bi sevgilim nası olacak yav napmamız gerekiyo acep sahada topun birini tribune mi atacaz kız tutup benle gelecek Mr. Green

Mr. Green


arada ask out gibi birşey geliyo ev araba mücevherin bol olursa kız senler çıkar ondan sonrası gelir zaten Twisted Evil
D
diablo000 ⭐ 19y
#43
ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım
Q
Quensis ⭐ 19y
#44

ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım


Player Name: Koray Erdal

oyuncuyu bu adla aç ondan sonra oyuna başlayınca Register e bas numara olarakta

000014-KU8NK5-H7V9HA-MPX2J6-QRJWP5-R5YD8Z-YGBGC3-91QB59-W2BZUF-3CQEHW


bunu yaZ extraokk
D
diablo000 ⭐ 19y
#45


ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım


Player Name: Koray Erdal

oyuncuyu bu adla aç ondan sonra oyuna başlayınca Register e bas numara olarakta

000014-KU8NK5-H7V9HA-MPX2J6-QRJWP5-R5YD8Z-YGBGC3-91QB59-W2BZUF-3CQEHW


bunu yaZ extraokk

hemen deniyom saol extrabeer
D
diablo000 ⭐ 19y
#46



ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım


Player Name: Koray Erdal

oyuncuyu bu adla aç ondan sonra oyuna başlayınca Register e bas numara olarakta

000014-KU8NK5-H7V9HA-MPX2J6-QRJWP5-R5YD8Z-YGBGC3-91QB59-W2BZUF-3CQEHW


bunu yaZ extraokk

hemen deniyom saol extrabeer


off ya delı olcam bunuda kabul etmedi
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#47
bende koray erdal kullanıyorum ve dogru ^^
[ek #12654]
D
diablo000 ⭐ 19y
#48
baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#49

baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green

Mr. Green Mr. Green
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#50


baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green

Mr. Green Mr. Green


hayırlı olsun

@hmzsnmz

d.modluğun hayırlı olsun mucX
_
_CaPtaiN_ ⭐ 18y
#51



baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green

Mr. Green Mr. Green


hayırlı olsun

@hmzsnmz

d.modluğun hayırlı olsun mucX

+1907 extrabeer
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#52
tesekkür ederim arkadaslar mucX
[ek #12654]
J
juanito05 ⭐ 19y
#53
Her versiyonun kullanıcı adı ve şifresi farklı google dan aratın orda versioyonları var. bu koray erdem yanılmıyorsam 3,013 versiyonunda işe yarıyor.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#54

Her versiyonun kullanıcı adı ve şifresi farklı google dan aratın orda versioyonları var. bu koray erdem yanılmıyorsam 3,013 versiyonunda işe yarıyor.

evet versiyona göre değisik serialler var.
koray erdal v3,016 da kullanıyorum ben
[ek #12654]
D
diablo000 ⭐ 19y
#55
ya bişi sorcam shootu fulledim ancak hala ıstedıgım yere topu gonderemıyom bunun bı taktıgı falan var mı bıde varımı yogumu kumarda kaybettım Twisted Evil
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#56

ya bişi sorcam shootu fulledim ancak hala ıstedıgım yere topu gonderemıyom bunun bı taktıgı falan var mı bıde varımı yogumu kumarda kaybettım Twisted Evil

yazık sana culsuz kaldın desene^^ ayrıca nası gonderemiyon? 😊
walla ben hep capraza inip cakıyom %80 gol oluyor olmasada dönen topu tamamlıyor diger forvet ve asist yazılıyor haneme ^^
[ek #12654]
D
diablo000 ⭐ 19y
#57
ya mesela kalecıle karsı karısıyayım sag koseye vurcam ortadayım ben saga dogru basıyom sut cekıyom top ucuyo Very Happy
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#58

ya mesela kalecıle karsı karısıyayım sag koseye vurcam ortadayım ben saga dogru basıyom sut cekıyom top ucuyo Very Happy

hehe valla ben hic oyle fantazi yapmıyom ^^...
hep caprazdan uzak köseye cakıyom Mr. Green
[ek #12654]
D
diablo000 ⭐ 19y
#59


ya mesela kalecıle karsı karısıyayım sag koseye vurcam ortadayım ben saga dogru basıyom sut cekıyom top ucuyo Very Happy

hehe valla ben hic oyle fantazi yapmıyom ^^...
hep caprazdan uzak köseye cakıyom Mr. Green

Mr. Green
Q
Quensis ⭐ 19y
#60

ya bişi sorcam shootu fulledim ancak hala ıstedıgım yere topu gonderemıyom bunun bı taktıgı falan var mı bıde varımı yogumu kumarda kaybettım Twisted Evil


optionstan auto pass diye birşey var o açıksa sen şut çeksen bile senin yanında veya önünde olan adama doğru göndeiyor topu bi bak derim ben extraokk

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: