walla yaa benimde yok bi sevgilim nası olacak yav napmamız gerekiyo acep sahada topun birini tribune mi atacaz kız tutup benle gelecek Mr. Green
[ek #12654]
walla yaa benimde yok bi sevgilim nası olacak yav napmamız gerekiyo acep sahada topun birini tribune mi atacaz kız tutup benle gelecek Mr. Green
ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım
ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım
Player Name: Koray Erdal
oyuncuyu bu adla aç ondan sonra oyuna başlayınca Register e bas numara olarakta
000014-KU8NK5-H7V9HA-MPX2J6-QRJWP5-R5YD8Z-YGBGC3-91QB59-W2BZUF-3CQEHW
bunu yaZ extraokk
ya oyununu full ypaamıyorum deli olcam serialını buluyorum ona gore adam da acıyorum kodu kabul etmıyo nasıl full yuptınız bı yardım
Player Name: Koray Erdal
oyuncuyu bu adla aç ondan sonra oyuna başlayınca Register e bas numara olarakta
000014-KU8NK5-H7V9HA-MPX2J6-QRJWP5-R5YD8Z-YGBGC3-91QB59-W2BZUF-3CQEHW
bunu yaZ extraokk
hemen deniyom saol extrabeer
baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green
baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green
Mr. Green Mr. Green
baştan kurdum oldu sonunda cs out new soccer in Mr. Green
Mr. Green Mr. Green
hayırlı olsun
@hmzsnmz
d.modluğun hayırlı olsun mucX
Her versiyonun kullanıcı adı ve şifresi farklı google dan aratın orda versioyonları var. bu koray erdem yanılmıyorsam 3,013 versiyonunda işe yarıyor.
ya bişi sorcam shootu fulledim ancak hala ıstedıgım yere topu gonderemıyom bunun bı taktıgı falan var mı bıde varımı yogumu kumarda kaybettım Twisted Evil
ya mesela kalecıle karsı karısıyayım sag koseye vurcam ortadayım ben saga dogru basıyom sut cekıyom top ucuyo Very Happy
ya mesela kalecıle karsı karısıyayım sag koseye vurcam ortadayım ben saga dogru basıyom sut cekıyom top ucuyo Very Happy
hehe valla ben hic oyle fantazi yapmıyom ^^...
hep caprazdan uzak köseye cakıyom Mr. Green
ya bişi sorcam shootu fulledim ancak hala ıstedıgım yere topu gonderemıyom bunun bı taktıgı falan var mı bıde varımı yogumu kumarda kaybettım Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap