Icerige atla
Extraloob

New Star Soccer 3

· 85 Yanıt · 16K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
Q
Quensis ⭐ 19y
#21



oyunu oynuyorum süper bir oyun fakat 10. maçtan sonra play´e tıkladığımda please enter your registration code yazıyor ve code istiyor galiba paralı üyelik istiyor bi yardım edin lütfen acele
oyunu oynuyorum süper bir oyun fakat 10. maçtan sonra play´e tıkladığımda please enter your registration code yazıyor ve code istiyor galiba paralı üyelik istiyor bi yardım edin lütfen acele :?!!!


kimse bilmiyor mu ya bi yardım edin lütfen :?!!!

netten oyunun REG ini arattır...
''New Star Soccer 3 Serial'' şeklinde yaz google'a çıkar ben öyle bulmustum...
Saolsun TiTaN_ söylemişti Mr. Green


rica ederim Mr. Green ben de 26 yaşıma geldim bu arada baya param var ve 38 maçta 68 gol attım 44 de asist ligde benim oynadığım her maç en az 4-5 gol atıyoruz Mr. Green
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#22
sen çosmussun yaa ... bizim maclar cekismeli geciyor walla Mr. Green
ama 18 yasındayım daha 7m$ degerm var 😊 kayserispor la lig ve kupa sampiyonu oldum ve şampiyonlar liginde grubtan cıktım hemde AC Milan Chelsea ve Brondby ile aynı grubtaydım ...
emin adımlarla ilerliyorum avrupadan tekliflere sıcak bakıyorum ^^ Mr. Green
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#23

sen çosmussun yaa ... bizim maclar cekismeli geciyor walla Mr. Green
ama 18 yasındayım daha 7m$ degerm var 😊 kayserispor la lig ve kupa sampiyonu oldum ve şampiyonlar liginde grubtan cıktım hemde AC Milan Chelsea ve Brondby ile aynı grubtaydım ...
emin adımlarla ilerliyorum avrupadan tekliflere sıcak bakıyorum ^^ Mr. Green


benim taktikle gerçekten çoşuluyor bütün özelliklerim tam olduğu için Twisted Evil
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#24


sen çosmussun yaa ... bizim maclar cekismeli geciyor walla Mr. Green
ama 18 yasındayım daha 7m$ degerm var 😊 kayserispor la lig ve kupa sampiyonu oldum ve şampiyonlar liginde grubtan cıktım hemde AC Milan Chelsea ve Brondby ile aynı grubtaydım ...
emin adımlarla ilerliyorum avrupadan tekliflere sıcak bakıyorum ^^ Mr. Green


benim taktikle gerçekten çoşuluyor bütün özelliklerim tam olduğu için Twisted Evil

26 yasıma geldiimde bende FuLL olurum Mr. Green bide kayserispor u düsün ileriye dogru durust top geliyor gelmiyor Mr. Green
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#25



sen çosmussun yaa ... bizim maclar cekismeli geciyor walla Mr. Green
ama 18 yasındayım daha 7m$ degerm var 😊 kayserispor la lig ve kupa sampiyonu oldum ve şampiyonlar liginde grubtan cıktım hemde AC Milan Chelsea ve Brondby ile aynı grubtaydım ...
emin adımlarla ilerliyorum avrupadan tekliflere sıcak bakıyorum ^^ Mr. Green


benim taktikle gerçekten çoşuluyor bütün özelliklerim tam olduğu için Twisted Evil

26 yasıma geldiimde bende FuLL olurum Mr. Green bide kayserispor u düsün ileriye dogru durust top geliyor gelmiyor Mr. Green


benim özelliklerim 20 yaşımın aralık ayında tamamlandı 6 yıldır o clup senin bu clup benim geziniyorum eğlenceli oluyor Mr. Green
U
Uykucu ⭐ 19y
#26
İnmiyor Ya
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#27
benimki 20 olmazsa 21 de tam olsun canım ne olacak ^^.
son takımın hangisi ?
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#28

benimki 20 olmazsa 21 de tam olsun canım ne olacak ^^.
son takımın hangisi ?


belli olmuyor valla en son Arsenaldeydim galiba Mr. Green genelde yılda 2-3 takım değiştirim Rolling Eyes


İnmiyor Ya


Confused
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#29


benimki 20 olmazsa 21 de tam olsun canım ne olacak ^^.
son takımın hangisi ?


belli olmuyor valla en son Arsenaldeydim galiba Mr. Green genelde yılda 2-3 takım değiştirim Rolling Eyes

Mr. Green Mr. Green
[ek #12654]
K
Kuruman OP ⭐ 19y
#30

İnmiyor Ya

Hacım siteye girince Download ' a tıkla iner Wink
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#31
off yaa adamı bi party e gönderdim sarhos geldi maclarda yerde surunuyor dusup duruyo Mr. Green
[ek #12654]
D
diablo000 ⭐ 19y
#32
maclarda kontrolu mouse la mı klavyele mi yapıyonuz
Q
Quensis ⭐ 19y
#33
klavye onu match optionstan ayarlayabiliyorsun extraokk en alt soldan sanırım extraokk
D
diablo000 ⭐ 19y
#34

klavye onu match optionstan ayarlayabiliyorsun extraokk en alt soldan sanırım extraokk

saol Wink tr dil paketini indirin iyi oluyo ole
Q
Quensis ⭐ 19y
#35


klavye onu match optionstan ayarlayabiliyorsun extraokk en alt soldan sanırım extraokk

saol Wink tr dil paketini indirin iyi oluyo ole


np görevimiz ama ben ing oynuyorum hem pratik yapmış oluyorum Mr. Green yani hem oyun hem ders Twisted Evil
Q
Quensis ⭐ 19y
#36
Bir Ss daha 19 yaşındayım gencim yani Mr. Green Yeni başladım 2-3 gün oldu



- Resim Silinmiş.
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#37
güzellll... Mr. Green

ya ben bi türlü top kapma falan yapamıyorum (tackling)
cok eriniyom hepsi full o 10 mu 11 mi ney Mr. Green
ayrıca tüm paramı atlara yatırdım suppo para geliyor ^^
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#38

güzellll... Mr. Green

ya ben bi türlü top kapma falan yapamıyorum (tackling)
cok eriniyom hepsi full o 10 mu 11 mi ney Mr. Green
ayrıca tüm paramı atlara yatırdım suppo para geliyor ^^


bunla aynı yılda şampiyonlar ligi İngiltere Ligi İngiltere Kupası bide Milli Takımla 2008 bişey kupası var onu aldım Twisted Evil
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#39


güzellll... Mr. Green

ya ben bi türlü top kapma falan yapamıyorum (tackling)
cok eriniyom hepsi full o 10 mu 11 mi ney Mr. Green
ayrıca tüm paramı atlara yatırdım suppo para geliyor ^^


bunla aynı yılda şampiyonlar ligi İngiltere Ligi İngiltere Kupası bide Milli Takımla 2008 bişey kupası var onu aldım Twisted Evil

confederation mu ? 😊
benim bi world cup um yok oda turnuva daha olmadıgından ^^.
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#40



güzellll... Mr. Green

ya ben bi türlü top kapma falan yapamıyorum (tackling)
cok eriniyom hepsi full o 10 mu 11 mi ney Mr. Green
ayrıca tüm paramı atlara yatırdım suppo para geliyor ^^


bunla aynı yılda şampiyonlar ligi İngiltere Ligi İngiltere Kupası bide Milli Takımla 2008 bişey kupası var onu aldım Twisted Evil

confederation mu ? 😊
benim bi world cup um yok oda turnuva daha olmadıgından ^^.


hatırlamıyorum valla ama hala bir sevgilim yokk Sad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: