ben yükledim ama 2 çar açılmıyor
Nasıl 2 char kasarım ??? [ PottHelper ]
· 105 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 6
Yanıtlar
Saol Kardeş Cool Wink extraokk extraokk extraokk
illaha botmu olması lazım acaba ? elle kassam olmazmı ?
kardeş ben indiremediöm nası indircem
mukemmel program ellerıne saglık extraokk extraokk extraokk
peki botsuz olumu?
YA BEN NASIL İKİ CAHR ACAM BİLEN LTF ANLATSIN YA Laughing
kardeşler bu program nasıl çalışıyor yardımlarınızı bekliyorum Crying or Very sad
botsz çalışmaz mıı Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
arkadaslar benım anlamadım bu vıruslerle dolu prog. nasıl sabit olduğu hıc kafa yormayın bu programa loader kullanın
tesekurler yardımlarına ve bılgılerını bızımle paylastığın ıcın
offffffffffff
güzel çok işime yaradı saol santam
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y
paylaşım için saol Arrow
I
IorıYAGAMI
⭐ 19y
paylaşım iyi güzelde bot yok illa botmu olaması lazım 2char girebilmemk için
ACABA VIRUS TARAMSINDAN GECTIMI BU
ne kadar sürede bir pot basacak,
atn canı gittikçe mi yoksa sürekli mi?
atn canı gittikçe mi yoksa sürekli mi?
arkadaşım bu programda virüs war virüs programımın adı kaspersky 7.0 is
virüsün adıda
IM-Worm.Win32.sohanad.fm böle bişey yazıyodu bu virüsün etkisi nedir bilen warsa yazabilirmi
virüsün adıda
IM-Worm.Win32.sohanad.fm böle bişey yazıyodu bu virüsün etkisi nedir bilen warsa yazabilirmi
emeğine sağlık
ARKADAŞIM KASPERSKY VİRÜS BULDU NE OLUYOR !!!!!!!!!!!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap