Icerige atla
Extraloob

Nasıl 2 char kasarım ??? [ PottHelper ]

· 105 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 2 / 6
Yanıtlar
B
benmirac ⭐ 19y
#21
usta bu dedıklerın sade ce 1 pc de mı oluyor yok sa 2 tane pc mı cvp plsssssss
_
_CaspeR_ ⭐ 19y
#22
1 tane pc de oluyor tabi
X
Xanthos ⭐ 19y
#23

birisini bota taksak diğerini stal a kysak olurmu acaba?


Senin aradığın program bu değil. Aşağıdaki linkteki konuyu iyice okumanı tavsiye ederim.

viewtopic.php?f=53&t=22193
X
Xanthos ⭐ 19y
#24

Selim,ellerine sağlık. Tbot ile beraber bu prog. kullanabilir miyiz? F7 ile çalıştıracağımız yazıyor.F7 tuşuna basarsak Tbot duracak.Nasıl yapacaz peki?? Rolling Eyes Confused

Yani birisini çalıştırırken diğerini durdurmuş olacağız sanırım. nasıl olacak bu iş? onu merak ettim. Şu an bu programa ihtiyacım var,ama bu kafamı kurcalıyor.Download da edesim gelmedi bu sorunu çözmeden. :S



UP hmm
F
fenasii ⭐ 19y
#25
ellerine saglık cok sagol
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#26


Selim,ellerine sağlık. Tbot ile beraber bu prog. kullanabilir miyiz? F7 ile çalıştıracağımız yazıyor.F7 tuşuna basarsak Tbot duracak.Nasıl yapacaz peki?? Rolling Eyes Confused

Yani birisini çalıştırırken diğerini durdurmuş olacağız sanırım. nasıl olacak bu iş? onu merak ettim. Şu an bu programa ihtiyacım var,ama bu kafamı kurcalıyor.Download da edesim gelmedi bu sorunu çözmeden. :S



UP hmm

caLisir popcorn
M
metin81 ⭐ 19y
#27
bunu yapabilmek için charın biri tobtlamı olmak zorunda yoksa norlam paralı bottadamı oluyo
S
SlitherX ⭐ 19y
#28
Kendisi Küçük Marifeti Büyük Wink
Teşekkürler extraokk
L
lyscan ⭐ 19y
#29
seni bana extraloob gönderdi saol birader
W
WarG0d ⭐ 19y
#30
bu programı şuan çalıştıra bilen var mı

client 1.131 ile
D
DeepdarK ⭐ 19y
#31
ccoook sağol
C
CasH_87 ⭐ 19y
#32
Çalısıyomu bu suan :S
C
ceren16 ⭐ 19y
#33
bu progrram hiç bi ise yaramiyor oyun acmasina yaramiyor oyun acilmiyor ki
R
reishin ⭐ 19y
#34
çok işime yarıycak çok saol... extraokk extraokk extraokk
R
reishin ⭐ 19y
#35
çok saol işime yarıycak extraokk extraokk extraokk
S
Sevilmeyen ⭐ 19y
#36
ya sağlam çarı mini ekran yap diyosunda ben nasıl yapıcam onu bilmiyorum sen söyler misin:D
L
Leader ⭐ 19y
#37
Kusura Bakmayın Yapamadım Tekrar Acıklarmısın Yada Resimli Bi Anlatım....


Saygilarimla...
T
Tasot ⭐ 19y
#38
ya bı bırı nasıl kullanacagımı anlatırsa cok sevınırım ya bı yapamadım

ltf yardım pls
T
Tasot ⭐ 19y
#39
yapsam ne gzeş olcak yawww

-Resim Silinmiş.
M
metin81 ⭐ 19y
#40
SLM YA BU NASIL OLUYOO ??

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: