Icerige atla
Extraloob

Mutluyum Çünkü ...

· 64 Yanıt · 8.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#21
Mutluyum çünkü beni sarılabilecepim bir sevgilim var ❤️ 😜

neyce yazdın hacı 😆
J
JawBreaker ⭐ 18y
#22
Mutluyum çünkü bir nedenim olmadanda mutlu olabiliyorum. 😆 😜
*
#23
Mutluyum çünkü beni sarılabilecepim bir sevgilim var ❤️ 😜

neyce yazdın hacı 😆


🎅 Kafa kalmadı yahu. Düzeltiyorum daral:

Mutluyum çünki sarılabileceğim bi sevgilim var ❤️
D
Darzo ⭐ 16y
#24
Sağlıklıyım
W
Whisk ⭐ 16y
#25
Çünkü hayat devam ediyor.
K
kronos24 ⭐ 18y
#26
mutluyum çünkü sevdiğim kişiyle konuşuyorum..
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#27
Seviyorum ulennnnn ;)

+24792358723958723957234703256978230407235 defa ulenn nese: summer1:
M
#28
mutlu olmak için sebeplerim var
M
MARi ⭐ 18y
#29
sınıfı geçtim.
furious
furious ⭐ 19y
#30
mutluyum çünkü hobilerimi gerçekleştirebiliyorum 😊
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#31
Mutluyum çünkü şükrediyorum
Special thx to Flexi
V
Viski ⭐ 18y
#32
Çünkü HAYAT GÜZEL...
L
lotbik07 ⭐ 17y
#33
çünkü: mutluyum
C
Chrysler ⭐ 16y
#34
Çünküsünden Mutluyum 😆
E
Extrowe ⭐ 16y
#35
yeni pc aldım 😜
R
Rochas ⭐ 16y
#36
Yanlızım makara:
C
Chrysler ⭐ 16y
#37
Mutluyum çünkü çok istedigim nike ayakkabıyı aldım adam 110dan 100ze zorla düştü ama olsun mutluyum 😁
R
Rochas ⭐ 16y
#38
çünkü charımı sattım sonunda makara:
A
aCapeLLa_ ⭐ 19y
#39
Çünkü sağlam bi liseye girdim 🤘
A
#40
Mutlu olmayı bildiğim için .

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: