Icerige atla
Extraloob

Mutluyum Çünkü ...

· 64 Yanıt · 8.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
M
Mateso ⭐ 18y
#41
Bozduğumu sandığım pc nin sağlam çıktığı için
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#42
9800 GT 💃
W
Warmoon ⭐ 18y
#43
mutluyum(değilim) çünkü sevdigim kisi benden rahatsız oldugunu soledi ☕
C
Chrysler ⭐ 16y
#44
9800 GT 💃

9500 T ' buy 1gb. 😆
M
mannak1 ⭐ 17y
#45
mutluyum çünkü 100 lv oLdum xD 😄
E
Explosive ⭐ 17y
#46
Mutluyum çünkü Allah sonumuzu Bülent Ersoy' unkine benzetmedi 😜
C
Chrysler ⭐ 16y
#47
@Explosive
😆 noldu kıyamet mi kopacak ? makara:
M
Metamorph ⭐ 19y
#48
Mutluyum çünkü charımı sattım. ^^
C
Chrysler ⭐ 16y
#49
Mutluyum çünkü Caspianda Level atladım makara:
E
Explosive ⭐ 17y
#50
@Explosive
😆 noldu kıyamet mi kopacak ? makara:


Her ihtimale karşı söyledim 😁 😁
S
SilentLord ⭐ 17y
#51
Mutluyum çünkü bugün cuma 😄
Temet Nosce
#52
Sağlıklıyım.
B
ByAti ⭐ 16y
#53
Mutluyum Çünkü UltraSlanım 😊
D
Doma$no ⭐ 18y
#54
mutluyum çünkü dostlarımlayım.
R
Rochas ⭐ 16y
#55
Mutluyum çünkü dün sınavım müthiş geçti + bugün müthiş bir sınava gireceğim inşallah 😜
B
ByAti ⭐ 16y
#56
mutluyum çünkü maaşa zam yapıldı 😄
R
Rochas ⭐ 16y
#57
okuyorum
D
Doma$no ⭐ 18y
#58
Yarın Bayram
R
Rochas ⭐ 16y
#59
Baryaaam makara:
W
Warrison1 ⭐ 16y
#60
Bayram

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: