WIN7 harici masaüstü görüntülerini kaale almıyorum 😜
Masaüstünü Göster v.20
· 31 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
temizleyeyim masaüstünü tekrar koyayım 😆
Okan abiye inat. 😁 😈


WIN7 harici masaüstü görüntülerini kaale almıyorum :P
temizleyeyim masaüstünü tekrar koyayım 😆

- Resim Silinmiş.
Birşeyi anımsatıyor sanki 🙄
My Desktop cool2:

Spoiler

Ya ne var W7 de anlasam.Bana söyleyen arkadaşlar hep diyor uyumsuzluk xD Vista da böyleydi.Yeni gelen işletim sistemlerine geçmek huyum deildir tavsiye ettiğim birşey de değildir 😊
Ya ne var W7 de anlasam.Bana söyleyen arkadaşlar hep diyor uyumsuzluk xD Vista da böyleydi.Yeni gelen işletim sistemlerine geçmek huyum deildir tavsiye ettiğim birşey de değildir :)
+1
Win xp ! 😈
Nina Ricci
⭐ 17y


Biraz yoğunlaştı masaüstüm bu aralar film download ve sp farm işleri ile uğraşıyorum o yüzden biraz daha kullanışlı bir masaüstü düzenledim.



w7 kurulum cdsi elimde var ama üşeniyorum 😜 xp ftw!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap