Icerige atla
Extraloob

Masaüstünü Göster v.20

· 31 Yanıt · 2.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
WIN7 harici masaüstü görüntülerini kaale almıyorum 😜
M
Milano OP ⭐ 18y
#22
temizleyeyim masaüstünü tekrar koyayım 😆
I
ironEyE ⭐ 18y
#23
Okan abiye inat. 😁 😈
M
Milano OP ⭐ 18y
#24
WIN7 harici masaüstü görüntülerini kaale almıyorum :P


temizleyeyim masaüstünü tekrar koyayım 😆


E
Essenc3 ⭐ 16y
#25
- Resim Silinmiş.

Birşeyi anımsatıyor sanki 🙄
M
Mirage ⭐ 19y
#26
My Desktop cool2:
Spoiler
R
RecLast ⭐ 18y
#27
Ya ne var W7 de anlasam.Bana söyleyen arkadaşlar hep diyor uyumsuzluk xD Vista da böyleydi.Yeni gelen işletim sistemlerine geçmek huyum deildir tavsiye ettiğim birşey de değildir 😊
E
Essenc3 ⭐ 16y
#28
Ya ne var W7 de anlasam.Bana söyleyen arkadaşlar hep diyor uyumsuzluk xD Vista da böyleydi.Yeni gelen işletim sistemlerine geçmek huyum deildir tavsiye ettiğim birşey de değildir :)

+1
Win xp ! 😈
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#29
D
destiny ⭐ 18y
#30
Biraz yoğunlaştı masaüstüm bu aralar film download ve sp farm işleri ile uğraşıyorum o yüzden biraz daha kullanışlı bir masaüstü düzenledim.

O
os1 ⭐ 19y
#31


w7 kurulum cdsi elimde var ama üşeniyorum 😜 xp ftw!

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: