Extraya bırakmam yarışmayı 😈 😜 😆
- Resim Silinmiş.
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
😆 Geri Dönüşüm Kutusuyla bir hayat düşünemiyorum ^^ Macro Seni daha düzenli sanıyordum extra hacım senin masaüstünde bir sürü klasör var sanıyordum tam tersiymiş 😆
@Immo
Testing Moderator ? 😆
Tester degil mi o ya ^^
yahu sizene gençler? isterse oraya TEST MOD yazar adamın kendi masaüstü değilmi? böyle gereksiz şeylere yorum yazarak kendinizi tatmin etmeyin. ne onun şevkini kırın, ne de kendinizi küçük gösterin 😉 neyin doğru neyin yanlış olduğunu bırakında kendisi görsün.
yahu sizene gençler? isterse oraya TEST MOD yazar adamın kendi masaüstü değilmi? böyle gereksiz şeylere yorum yazarak kendinizi tatmin etmeyin. ne onun şevkini kırın, ne de kendinizi küçük gösterin 😉 neyin doğru neyin yanlış olduğunu bırakında kendisi görsün.
Sorun değil benim için.Ama yinede beni kolladığın için teşekkürler 😘
Sanırsam konu başka yerlere kadar uzadı konunun özüne dönersek güzel olur
Ps:Hülya ablayıda bu konusmaya alet ettiniz ya helal olsun 😜 :D
Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆
Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆
Bu toplu hali, ben gittiğimde daha berbattı 😁
@Macro
Aşkım bir dahaki sefere köşe bucak temizleyeyim bütün dosyaların klasörlerin mis gibi koksun tamam mı 😜 benden gizli şeyler bulursam kırarım kafanı xD

@El Verano
Kızlarada :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap