Icerige atla
Extraloob

Masaüstünü Göster v.18

· 315 Yanıt · 45K görüntüleme · Sayfa 5 / 16
Yanıtlar
I
#81
Extraya bırakmam yarışmayı 😈 😜 😆
- Resim Silinmiş.
A
Achilles ⭐ 18y
#82
😆 Geri Dönüşüm Kutusuyla bir hayat düşünemiyorum ^^ Macro Seni daha düzenli sanıyordum extra hacım senin masaüstünde bir sürü klasör var sanıyordum tam tersiymiş 😆
I
#83
😆 Geri Dönüşüm Kutusuyla bir hayat düşünemiyorum ^^ Macro Seni daha düzenli sanıyordum extra hacım senin masaüstünde bir sürü klasör var sanıyordum tam tersiymiş 😆

Benim gibi fake yapmıştır.Yoksa fulldur onunki 😜
M
Milano OP ⭐ 18y
#84
@Immo

Testing Moderator ? 😆
Tester degil mi o ya ^^
I
#85
@Immo

Testing Moderator ? 😆
Tester degil mi o ya ^^

1-2 harf için birbirimizi mi kırıcaz 😆
S
SnowFlake ⭐ 18y
#86
Yiyemeyeceğin muzu soyma 🍿
A
Achilles ⭐ 18y
#87
deneme varken Testing ve ya testere ne gerek var ama testereye gerek var sitenin bahçesinie 😄
Windy
Windy ⭐ 19y
#88
yahu sizene gençler? isterse oraya TEST MOD yazar adamın kendi masaüstü değilmi? böyle gereksiz şeylere yorum yazarak kendinizi tatmin etmeyin. ne onun şevkini kırın, ne de kendinizi küçük gösterin 😉 neyin doğru neyin yanlış olduğunu bırakında kendisi görsün.
I
#89
yahu sizene gençler? isterse oraya TEST MOD yazar adamın kendi masaüstü değilmi? böyle gereksiz şeylere yorum yazarak kendinizi tatmin etmeyin. ne onun şevkini kırın, ne de kendinizi küçük gösterin 😉 neyin doğru neyin yanlış olduğunu bırakında kendisi görsün.

Sorun değil benim için.Ama yinede beni kolladığın için teşekkürler 😘
Windy
Windy ⭐ 19y
#90
yahu sizene gençler? isterse oraya TEST MOD yazar adamın kendi masaüstü değilmi? böyle gereksiz şeylere yorum yazarak kendinizi tatmin etmeyin. ne onun şevkini kırın, ne de kendinizi küçük gösterin 😉 neyin doğru neyin yanlış olduğunu bırakında kendisi görsün.

Sorun değil benim için.Ama yinede beni kolladığın için teşekkürler 😘


sadece sana karşı birşey değil, insanların yaptıklarından dolayı eleştirmemek lazım 👍 ki eğerki eleştirilecekse,benim eleştirecek çok kişim var sırada ☕
P
Prophecy ⭐ 17y
#91
Sanırsam konu başka yerlere kadar uzadı konunun özüne dönersek güzel olur

Ps:Hülya ablayıda bu konusmaya alet ettiniz ya helal olsun 😜 😄
S
SnowFlake ⭐ 18y
#92
Sanırsam konu başka yerlere kadar uzadı konunun özüne dönersek güzel olur

Ps:Hülya ablayıda bu konusmaya alet ettiniz ya helal olsun 😜 :D

Ben suçsuzum 😜
C
Continuum ⭐ 18y
#93
- Resim Silinmiş.
😁 😁
K
Kobe ⭐ 19y
#94
- Resim Silinmiş.
B
Brooklyn ⭐ 18y
#95
@Kobe
Benimde böyleydi aynen , foto çekecem diye biraz düzenledim 😆 Sen hiç zahmet etmemişsin 😄
M
Macro ⭐ 19y
#96
Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆


Gerçek hayatta daha dağınığımdır, tembellikten yemek yemeyi bile unutuyorum bazen. Tospamı 3 gün aç bırakmıştım

Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆

Bu toplu hali, ben gittiğimde daha berbattı 😁
@Macro
Aşkım bir dahaki sefere köşe bucak temizleyeyim bütün dosyaların klasörlerin mis gibi koksun tamam mı 😜 benden gizli şeyler bulursam kırarım kafanı xD


Senden gizli birşey yok aşkım, bulursan kır (:

Dipnot: Temizlerken yorulursun kıyamam 😢
X
Xplosive ⭐ 17y
#97
Hep sadelikten yanayımdır. ^^
E
El Verano ⭐ 18y
#98
Temizliğe özen gösteririm. 😎

- Resim Silinmiş.
C
Continuum ⭐ 18y
#99
@El Verano
Kızlarada 😜
E
El Verano ⭐ 18y
#100
@El Verano
Kızlarada :P

Muhakkak,göz zevkime önem veririm. 😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: