- Resim Silinmiş.
I
IronyOfFate
⭐ 17y
UA'a yakışan bir masaüstü 👴
- Resim Silinmiş.
Twi sjSro ya gel hacım ^^
Twi sjSro ya gel hacım ^^
Burada king sayılırım gerek yok 😁
dota oynayabiliriz, evet ^^
bu arada 1 yılda başına birşey gelmediyse ecsro'da bir charım var. oyunu indirirsem beraber oynarız hacım 😘
Bir Heroes Hayranı olarak ^^
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆
snow flake karısık adlı dosyayı görünce şaşırdım benimde karışık adlı dosyam var 😄
yarışmamı yapsak acaba ödülsüz hangisi daha düzenli diye :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap