Icerige atla
Extraloob

Masaüstünü Göster v.18

· 315 Yanıt · 45K görüntüleme · Sayfa 4 / 16
Yanıtlar
I
#61
UA'a yakışan bir masaüstü 👴
- Resim Silinmiş.
M
Milano OP ⭐ 18y
#62
Twi sjSro ya gel hacım ^^
X
XER0 ⭐ 19y
#63
Benim ki çok sade kaldı be 😄

- Resim Silinmiş.
B
Brooklyn ⭐ 18y
#64
- Resim Silinmiş.


O konuştuğun kim acaba 😄 :?
Hayalimdeki masaüstü 😜 😄 Ama sadece PC formatlandığında görebiliyorum o manzarayı 😄 Formattan 30 dk sonra herşey karmakarışık 😄
I
#65
Twi sjSro ya gel hacım ^^

Burada king sayılırım gerek yok 😁
M
Macro ⭐ 19y
#66
- Resim Silinmiş.
I
#67
Twi sjSro ya gel hacım ^^

Burada king sayılırım gerek yok 😁

Twi=TwilighT diye biliyordum 🤔
T
TwiLighT ⭐ 18y
#68
öyle zaten 😊 bir yanlış anlaşılma olmuş.

bu arada rekabeti severim 😊
I
#69
K.bakmayın kısaltmayı pek kestiremedim...
I
#70
Yaklaşık 30dk önce formatlandı.2 gün sonra full olur sanırım 😜
- Resim Silinmiş.
P
Prophecy ⭐ 17y
#71
dota oynayabiliriz, evet ^^

bu arada 1 yılda başına birşey gelmediyse ecsro'da bir charım var. oyunu indirirsem beraber oynarız hacım 😘


Dota Dota 🤤

Bir Heroes Hayranı olarak ^^

- Resim Silinmiş.


Sylar 1 Numara adamım benim 🙏 🍺

CNBC-e den kaldıgından beri izliyemiyom özledim heroes ❤️ ❤️ ❤️
M
Milano OP ⭐ 18y
#72
A
Achilles ⭐ 18y
#73
Bilgisayarın En son halleri istediğiniz bir resim varsa söyleyin.


- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#74
- Resim Silinmiş.

Beni de ölünce ağaca asar bu 😐 😜
😘 ❤️

- Resim Silinmiş.

Eh işte... xP
P
Prada ⭐ 19y
#75
Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆
I
#76
Buda benden bir SS.Daha dün gece Formatladım ama sürekli doluyor.Geri dönüşüm kutusuda olmasa ne yapıcam bilmem^^
- Resim Silinmiş.
S
SnowFlake ⭐ 18y
#77
Macro çok tembel dağınık adamsın 😜 Sf yi örnek al biraz bak inci gibi hatun eli nasılda belli ediyor kendisini. Kuzum bi ara şu macronun pcyede el at sen 😜 😆

Bu toplu hali, ben gittiğimde daha berbattı 😁
@Macro
Aşkım bir dahaki sefere köşe bucak temizleyeyim bütün dosyaların klasörlerin mis gibi koksun tamam mı 😜 benden gizli şeyler bulursam kırarım kafanı xD
A
Achilles ⭐ 18y
#78
snow flake karısık adlı dosyayı görünce şaşırdım benimde karışık adlı dosyam var 😄

yarışmamı yapsak acaba ödülsüz hangisi daha düzenli diye 😄
I
#79
@SnowFlake
Ahaha 😆
@_k0ps3k_
Hacım ödül için masaüstünü komple temizlerim 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#80
snow flake karısık adlı dosyayı görünce şaşırdım benimde karışık adlı dosyam var 😄

yarışmamı yapsak acaba ödülsüz hangisi daha düzenli diye :D

extra kazanır onda sadece geri dönüşüm kutusu var 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: