XERO der geçerim 8)
😘
XERO der geçerim 8)
Hayırlı olsun. Tebrikler 8)
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔
XER0 > Mesajlar: 8070
Birseyler yapmis sanirsam. lol
uuu bu lithium'muş.
uuu bu lithium'muş.
Kral adam olmuş ayın üyesi harbi hakketmiş. Yeni gelenler yokken o vardı, zamani mod'u vayy be lithium Hakan'ım hayırlı olsun tebrikler dostum. Hakkın olanı almışsın.
Log in to write a reply.
Log In