Icerige atla
Extraloob

Mart # Ayın Üyesi - XER0

· 73 Replies · 8.8K views · Page 3 / 4
Replies
X
XER0 ⭐ 19y
#41
XERO der geçerim 8)


😘
B
By_Turq ⭐ 17y
#42
Tabikide XERO
M
Milano OP ⭐ 18y
#43
XER0
.NET
.NET ⭐ 19y
#44
Oylama ne kadar sürecek?
[F New]Solo Gitarist
M
Milano OP ⭐ 18y
#45
Godfather ı bekliyorum ^^
M
Milano OP ⭐ 18y
#46
Ayın uyesi XER0 oldu tebrik ediyorum kendisini 😘
S
Seppuku ⭐ 18y
#47
Hayırlı olsun. Tebrikler 8)
Windy
Windy ⭐ 19y
#48
tebrikler hakan 😘
T
TorQ ⭐ 17y
#49
Hayırlı olsun. Tebrikler 8)
P
#50
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔
.NET
.NET ⭐ 19y
#51
Tebrik ediyorum Hakan 😘
Ps:Face'te bizim nişan niye bozuldu? 😈 😁
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔

Eski nicki Lithium.
[F New]Solo Gitarist
E
El Verano ⭐ 18y
#52
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔

XER0 > Mesajlar: 8070
Birseyler yapmis sanirsam. lol
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#53
hayırlı olsun XER0 payen verilmiştir mucX ❤️
P
#54
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔

XER0 > Mesajlar: 8070
Birseyler yapmis sanirsam. lol

Hergün 20-25 asdf yazan kişileri tanıyorum saçma sapan konuşup her konuya atlayanlar da cabası.
Lithiummuş neyse hayırlı olsun tekrar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#55
uuu bu lithium'muş.
E
emare ⭐ 17y
#56
uuu bu lithium'muş.

Kral adam olmuş ayın üyesi harbi hakketmiş. Yeni gelenler yokken o vardı, zamani mod'u vayy be lithium Hakan'ım hayırlı olsun tebrikler dostum. Hakkın olanı almışsın.
X
XER0 ⭐ 19y
#57
Teşekkürler.. 🍿
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#58
uuu bu lithium'muş.

Kral adam olmuş ayın üyesi harbi hakketmiş. Yeni gelenler yokken o vardı, zamani mod'u vayy be lithium Hakan'ım hayırlı olsun tebrikler dostum. Hakkın olanı almışsın.


bir de güvenebilsek 😕
E
emare ⭐ 17y
#59
GodFather, Hakan'ı doğru tanıdıysam, çok azda muhabbetim olsa güvebilecek kişidir. Bakarmısınız adam hiç pes etmedi neler olduda, oda bu siteye gerçek değer verenlerden. Ama aın üyesi seçilmekte ayrı bir duygu bro. Hayırlı olsun tekrar bu arada bence nick'ni Lithium olarak değiştir tekrar. Sevgilerimle 😉
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#60
herkese saygımız sonsuz xero'da bu büyük saygıyı hak edenlerden ama işte...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: