Icerige atla
Extraloob

Mart # Ayın Üyesi - XER0

· 73 Replies · 8.8K views · Page 4 / 4
Replies
E
El Verano ⭐ 18y
#61
Hayırlı olsun da ne yaptı XER0 ben görmedim elemanı pek 🤔

XER0 > Mesajlar: 8070
Birseyler yapmis sanirsam. lol

Hergün 20-25 asdf yazan kişileri tanıyorum saçma sapan konuşup her konuya atlayanlar da cabası.
Lithiummuş neyse hayırlı olsun tekrar

Agir konusmaya gerek yoktu,pol.
Bu sitede 8000 mesaji olupta,bunlarin hepsini asdf yapmis adam yok denecek kadar az.
P
Prada ⭐ 19y
#62
GodFather, Hakan'ı doğru tanıdıysam, çok azda muhabbetim olsa güvebilecek kişidir. Bakarmısınız adam hiç pes etmedi neler olduda, oda bu siteye gerçek değer verenlerden. Ama aın üyesi seçilmekte ayrı bir duygu bro. Hayırlı olsun tekrar bu arada bence nick'ni Lithium olarak değiştir tekrar. Sevgilerimle 😉



Sende Spare yap istersen.. Bırak böyle arkalara sığınmayı..
P
#63
GodFather, Hakan'ı doğru tanıdıysam, çok azda muhabbetim olsa güvebilecek kişidir. Bakarmısınız adam hiç pes etmedi neler olduda, oda bu siteye gerçek değer verenlerden. Ama aın üyesi seçilmekte ayrı bir duygu bro. Hayırlı olsun tekrar bu arada bence nick'ni Lithium olarak değiştir tekrar. Sevgilerimle 😉



Sende Spare yap istersen.. Bırak böyle arkalara sığınmayı..

Gına geldi bundan
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#64
zamam topici dağıtmayalım xero'ya saygımız var tebrikler canımcım tekrardan ^^
H
#65
XERO tebrikler kardesim 👍
X
XER0 ⭐ 19y
#66
XERO tebrikler kardesim 👍


Teşekkürler 😘
M
Mojito ⭐ 18y
#67
hayırlı olsun kardeşim
.NET
.NET ⭐ 19y
#68
Hakan nişanı niye bozdun Facebookta? 😆
GodFather, Hakan'ı doğru tanıdıysam, çok azda muhabbetim olsa güvebilecek kişidir. Bakarmısınız adam hiç pes etmedi neler olduda, oda bu siteye gerçek değer verenlerden. Ama aın üyesi seçilmekte ayrı bir duygu bro. Hayırlı olsun tekrar bu arada bence nick'ni Lithium olarak değiştir tekrar. Sevgilerimle 😉



Sende Spare yap istersen.. Bırak böyle arkalara sığınmayı..

Gına geldi bundan

Neyden?
[F New]Solo Gitarist
I
Infinity ⭐ 18y
#69
Hayırlı Olsun XER0
X
XER0 ⭐ 19y
#70
@Wax Whine

her gören "ahuahahahashadsıhnjsovnbas" diye bir tepki verdiği için, kusura bakma 😆

@Infinity

Teşekkürler 🍺
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#71
XERO der geçerim 8)


😘


Hayırlı olsun hakan'ım 😘
J
JawBreaker ⭐ 18y
#72
Hayırlı olsun XERO 😘
X
XER0 ⭐ 19y
#73
XERO der geçerim 8)


😘


Hayırlı olsun hakan'ım 😘



Hayırlı olsun XERO 😘



Çok çok teşekkürler. 😘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: