walla inanmam >.<
Legend 4 > 90~100 < Your Lv...
· 253 Replies · 35K views 0 reading · Page 8 / 13
Replies
+9 mu yok artık 🤔
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
buyur gel okan abi phoenix de girince haber et gelim yanına gösterem ikisinide 😄
W
WiId_DRAGON
⭐ 19y
way way way phoenıxe bak 9d de 85+10 u ilk ben yapmıstım 2h 😄 sbotun ben ta.. yanlıslıkla +11 basmıstı kaybolmustu admıra cok yalwardı sat dıye satmadık ahı tutu 1 saat sona yalan oldu 2h gene phoenıxde ilk 9d sun ıtem gene phoenıxde en cok sun dusuren 2 parca chest legs bendım ama bıraktık Hercules 4 ever 98 % 20 gelıcek ss !
W
WiId_DRAGON
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
100e az kaldı warmı EXL bundan daha yuksek lwl ?
partyde senden yüksek var mı ?
- Resim Silinmiş.
100e az kaldı warmı EXL bundan daha yuksek lwl ?
bnmde hayalimsin 😊
W
WiId_DRAGON
⭐ 19y
hahah su anda guılde 4 98 lwliz evoletın exp benden 5 6 fazla sadece ..
Herkesın HAYALİYİM 😄
Herkesın HAYALİYİM 😄
İlk 100 Sparta serverinden çıkıcak kesinlikle ..
W
WiId_DRAGON
⭐ 19y
ohanness tebrikler nasıl 98 oldun bu kadar çabuk ^^
Okan abi senin çardanda SS leri koysana 😄 😄
varya sağda solda lvl 93 kasıyor çocuk halen glavier olmak zor be gold dayanmıyor 😄
- Resim Silinmiş.
ühü 😢 😢 pt de 1 tane bile chinese char yok :? 😱
varya sağda solda lvl 93 kasıyor çocuk halen glavier olmak zor be gold dayanmıyor :D
cold glavie olmak zor drung lara para dayanmaz hele kayıt janganda ise ama reserve 4 ever xD
her turda 4m gidiyor drug ve potu ufalttım daha az harcayayım diye acil bir sox 10dg düşürmem lazım 1-2b para lazım ki lvl 100 olayım yoksa çok zor.
Okan abi takas yap çarı Herculeste 90+ bi çar kas bence =)
ühü 😢 😢 pt de 1 tane bile chinese char yok :? 8O
ELecTRa 🎭
Spartada 3 kişi 98lv Herculesde 99 lv adam var
Birinci Hercules den cıkcak gibi
P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
chines char hiç bir işe yaramıyor 99mob ptlerde bi tane bowman var ben olsam onuda almazdım yerine warrior alırıdm 2 warrior 2bard 1 cletic 3tane wiz oldugu zaman süper kasılıyor...
Log in to write a reply.
Log In