Icerige atla
Extraloob

Laptop Önerilerinizi Bekliyorum

· 35 Replies · 9.0K views · Page 2 / 2
Replies
Y
Yukie OP ⭐ 19y
#21
Bu mesaj Zippy rumuzlu uyeden alinti yapildi
O asusu at çöpe.Gösterdiklerin içinde en iyisi Monster
Edit:Yalnız o monsterın sadece ssd diski var galiba.Ekstradan bide min 500gb'lık hdd eklettir


Pardon ancak o asus'taki olumsuzluk nedir? Ona göre listemden sileceğim. (Tipini sevemedim 1. sebebim)
Z
Zippy ⭐ 15y
#22
Bu mesaj Yukie rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Zippy rumuzlu uyeden alinti yapildi
O asusu at çöpe.Gösterdiklerin içinde en iyisi Monster
Edit:Yalnız o monsterın sadece ssd diski var galiba.Ekstradan bide min 500gb'lık hdd eklettir


Pardon ancak o asus'taki olumsuzluk nedir? Ona göre listemden sileceğim. (Tipini sevemedim 1. sebebim)


Ekran kartı düşük.Sadece işlemcisi bir üst model(0.1 ghz fazla).Bence 1800 vermeye değmez
Violent Arise
#23
Oha. Hacı şuanda monster pclerde hemen teslim yazan bilgisayarlar 3 ay sonrasında gelmiyormu yani anında geliyorsa hemen alalım? 3-4 tane hemen teslim yazan var ama bi açıklama göremedim?
Violent Arise
#24
Oha. Hacı şuanda monster pclerde hemen teslim yazan bilgisayarlar 3 ay sonrasında gelmiyormu yani anında geliyorsa hemen alalım? 3-4 tane hemen teslim yazan var ama bi açıklama göremedim?
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#25
"Hemen teslim" yazanlarda 1 hafta içinde gelmesi lazım.
Violent Arise
#26
Bu mesaj Lemonade rumuzlu uyeden alinti yapildi
"Hemen teslim" yazanlarda 1 hafta içinde gelmesi lazım.


bro ben en son baktığımda böyle bişey yoktu sanırım. sürekli bazı leptoplarda böyle oluyormu yoksa ayda yılda bir mi çıkıyor yani kaçırılmadan hemen alınması mı gerek?
Violent Arise
#27
Birde linux diyor beyler çok etkili bişey mi o? Yani tamamen farklımı ?
Z
Zippy ⭐ 15y
#28
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Birde linux diyor beyler çok etkili bişey mi o? Yani tamamen farklımı ?

Linux demesinisin amacı fiyattan kısmak.Win7 yada Win8 alıp 200 lira gibi bi fark ödeyeceğine aldığında formatlarsın.Cebine yarar yani
Violent Arise
#29
Tamamdır hocam. Bide bu hemen gönderim her zaman oluyormu onu bilmiyorum yoksa boşuna erkenden aldırmıyım pcyi?
Z
Zippy ⭐ 15y
#30
Sol üstte kritik stok diyor yani şuan alman mantıklı
Violent Arise
#31
Hmm tamam dostum sağolasın
Y
Yukie OP ⭐ 19y
#32
Bu mesaj Zippy rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Yukie rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Zippy rumuzlu uyeden alinti yapildi
O asusu at çöpe.Gösterdiklerin içinde en iyisi Monster
Edit:Yalnız o monsterın sadece ssd diski var galiba.Ekstradan bide min 500gb'lık hdd eklettir


Pardon ancak o asus'taki olumsuzluk nedir? Ona göre listemden sileceğim. (Tipini sevemedim 1. sebebim)


Ekran kartı düşük.Sadece işlemcisi bir üst model(0.1 ghz fazla).Bence 1800 vermeye değmez


Asus'a elveda...

Buda içinde 500GB HDD si olan cinsten Monster (1 eklentili)...

Manuel ekletilince 170TL fazla oluyordu. Bu modelde ise 100TL fazla vererek, tam f/p oranı ile eğer 2 hafta içinde stoklarında olursa , alacağım.
Violent Arise
#33
Şuanda stoklarında yokmu o bilgisayardan hemen gönderim diyor?
Y
Yukie OP ⭐ 19y
#34
Bu mesaj Violent Arise rumuzlu uyeden alinti yapildi
Şuanda stoklarında yokmu o bilgisayardan hemen gönderim diyor?


Büyük ihtimalle stoklarında hazır bilgisayarlar var ve en fazla (tahminimce) 1 hafta gibi bir süre içinde verirler.

"2 hafta içinde stokta kalırsa... " derken kastettiğim, ilgili ürün için paranın %80 'nini topladım (peşin). Ancak ufak bir rakam eksikliği var, maaşımı aldığım gün oraya baskın yapmayı düşünüyorum. 2 hafta içinde maaşımı alacağım inşallah o zaman gidip stoklarındaki bana en ideal olanı almayı düşünüyorum.

Çok fazla öneri geldi ama ne yazıkki en iyi öneri monster'den geldi;

-Asus'larda f/p oranı düşüktü. Fiyat biraz kabarık, ancak fiyat i5 ler için ve çok ortalama-düşük arası ekran kartları kullandıklarından dolayı (yada düşük işlemciye ortalama ekran kartı) maalesef uygun bir model göremedim.
-Lenovo ısı konusunda olumsuz yorumlar aldım. Ama yinede çok iyi bir marka tercihi...
-Acer,Casper,Exper yaklaşmak şöyle dursun göz ucu ile bile bakmamam uyarıldı.
-Hp tamamen elektrikli fırın olarak tabir edildi (hatta laptop üstüne çay bardağını koyduğunu ve çayın ve ekmek arası tostun soğumasını gayet güzel engellediğini söyleyen bile oldu)
-Toshiba ise "Türkiye için üretilmiştir" yazısı dışında olanı bulamadım ve bulduklarım ise f/p oranı yerlerde geziyordu.
Sony, gayet güzel yorumlar aldım ancak f/p konusunda Toshiba ile aynı sonucu yaşıyordu.
Geriye Monster kaldı;

Monster'de ise;
-Çift fandan dolayı hafif ses yaptığı (tozlanmaya karşı ayda 1 temizlik yapılması durumunda geçeceği)
-Isı probleminin olabileceğini (yüksek performans isteyen oyunlar her laptopta aşağı yukarı aynı ısı değerleri ile ulaştığı aşikar)
Ancak buna karşın;
-En hızlı ve kaliteli garanti ve teknik destek,
-En iyi f/p oranı
-En iyi performans ve modifiye seçenekleri önerildi

Bende mecburen en iyi seçimi monster olarak düşündüm. 2 hafta sonra "hemen teslim" stoklarındaki ürünlerden almayı düşünüyorum. Mantıken en iyi seçim bu gibi geldi bana...

Aldığım zaman resimlerini ve yorumlarımı ekleyeceğim inşallah...

Tek olumsuz düşüncem;umarım ben parayı tam bulana kadar stok tükenmemiş olur...
Y
Yukie OP ⭐ 19y
#35
MSI aldım teşekkürler 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: