Icerige atla
Extraloob

KSRO LEGEND 10 GELİYOR! TANITIM 1

· 69 Yanıt · 18K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#21
Çok güzel bir düşünce. ^^
L
#22
ozaman en iyi char chines forceler olur değilmi. sağlam ise fire bow. holy speeal tutmuyor cünkü. warrior we dager dışında diğerlini keseresenz rahat
C
CaGo__ ⭐ 17y
#23
PvP olayı güzel olacak gibi en azından yüksek lvl adamları gördüğünde cape değiştirirsin böylece yattıktan sonra ''ana,avrat'' sövme derdi hafif kalkcak gibi:) ama EU skillerinn nedenini anlamış değilim
M
Mateso ⭐ 18y
#24
artık wariror/ warlock charım cleric yan skilli charları rahatlıkla alt edecek tabi isroya ne zaman gelir bilinmez 😄
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#25
Yenilikler sadece bu kadar mı acaba? ^^

Yeni legend geliyorsa daha fazlasını beklerdim açıkcası Ksro'dan. 😊
_
_DoppeL_ ⭐ 17y
#26
e bundan sonra warlock/cleric 4Ever O Zaman 😊 Forcesi Olan Pvpyi Alır Diyolar Resmen 😊
D
DemonBoy ⭐ 18y
#27
avrupayı eziyolar :S
J
Josephine ⭐ 17y
#28
Eu ile chinese karakterler eşitlenmiş harika olmuş 😊
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#29
Yenilikler sadece bu kadar mı acaba? ^^

Yeni legend geliyorsa daha fazlasını beklerdim açıkcası Ksro'dan. :)



Part 1 hacım bu sadece 1 tanecik detay bunün gibi 20 tane detay var sırayla açıklanacakmış hepsi herkes tarafından daha rahatça öğrenilsin diye bayağı bir kabuk değiştirme olacak çünki ☕
W
Whisk ⭐ 16y
#30
Silkroad'a Allah bilir ne zaman gelir.

P.S : İlklerin efendisi yine extraloob.com
M
#31
Yeeessss işte bu bunu bekliyodum artık eu charların üstünlüğü kalmayacak oyun dengelenecek 🙏 🙏
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#32
Silkroad'a Allah bilir ne zaman gelir.

P.S : İlklerin efendisi yine extraloob.com



2010'un son çeyreğinde gelmesi lazım legend 6 olarak 😘
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#33
Avrupanın geriye mi gideceğini düşünüyorsunuz?Belli ki hepiniz eu char kasmışsınız ki sizin için sorun yok şu an 😊 Zaten ortada denge yok ki şu an avrupalılar bir araya geldi mi çin charının anlamı kalmıyor, gelen şikayetlerden sonra bunları yapıyor adamlar.Asıl denge legend 10'da gelicek demekki^^

Bence çok iyi yaptılar pvp olayı da ayrı bi güzel summer1:
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#34
Chinesse bow olarak gelmesini dört gözle bekliyorum isro 'ya da .. Mükemmel olacak mükemmel
EXL | SRO | İŞKOLİK
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#35
w0ww müthis demedi demeyin glavieye ilgi artar herkez çin sp charı acıp kasmaya baslar
Yaralı style
T
#36
avrupa mort sin: git gide eziolar yahu eu yu
M
Mirage ⭐ 19y
#37
Cabaldaki sistem gibi olmuş Pvp.Tek tuşla pvp.
Ps:ilklerinsitesiexl.com
A
Aesify ⭐ 18y
#38
avrupa mort sin: git gide eziolar yahu eu yu

Herhalde Sen Oyunu Sadace Chin olduğu zamandan beri oynamıyorsun yada fazla mmorpg oynamamışsın bakınız wow dan örnek veriyim yeni expension ile gelen yeni class çok buflanmıştı (güçlendirilmişti) sonra dengeyi sağlamak için her patch gücünü azalttılar ^^

Cabaldaki sistem gibi olmuş Pvp.Tek tuşla pvp.
Ps:ilklerinsitesiexl.com


Bro Silkroad daki pvp ye pvp mi diyordun sn ^^ pvp yaparken char yerinden bile kıpırdamıyor pvp seviyorsan wow u öneririm ^^
M
Mirage ⭐ 19y
#39
avrupa mort sin: git gide eziolar yahu eu yu

Herhalde Sen Oyunu Sadace Chin olduğu zamandan beri oynamıyorsun yada fazla mmorpg oynamamışsın bakınız wow dan örnek veriyim yeni expension ile gelen yeni class çok buflanmıştı (güçlendirilmişti) sonra dengeyi sağlamak için her patch gücünü azalttılar ^^

Cabaldaki sistem gibi olmuş Pvp.Tek tuşla pvp.
Ps:ilklerinsitesiexl.com


Bro Silkroad daki pvp ye pvp mi diyordun sn ^^ pvp yaparken char yerinden bile kıpırdamıyor pvp seviyorsan wow u öneririm ^^

Bro ben sronun pvp si güzel demedimki :lol:Nasıl çıkardın bunu 😁 Cabaldaki gibi artık tek tuşla olmuş dedim ^^
E
EliteTurk ⭐ 18y
#40
Mükemmel olucak. nese:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: