Icerige atla
Extraloob

>>> Kim Kimdir v3[ Video YAYINDA ] <<<

· 262 Yanıt · 38K görüntüleme · Sayfa 7 / 14
Yanıtlar
M
Milano ⭐ 18y
#121
- Resim Silinmiş.


Aşk-ı Memnu'daki Adnan'ın oğluna benziyorsun 😜
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#122
Done.
.NET
.NET ⭐ 19y
#123
Bunlarda benden 👍
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

wuu süper
Her seferinde olduğu gibi bu seferde tüm resimleri inceledim ve yine her seferinde olduğu gibi kafamda canlandırdığım kişilerin çok daha farklı fiziksel görünümleri olabildiğini bir kez daha gördüm..

/ Bana kalırsa resimlerin altlarına nickname ile birlikte veya nickname yerine gerçek isimde yazılmalı. Çünkü nickname değişken fakat isim kalıcıdır.


isminde değişebileceğini unutma..

Bazı Nickler Vardır , Hayat kadar Önemli .. Bazı isimler Vardır Aşk Kadar Önemsiz.. 💃 🤝

lol felsefeye bak
[F New]Solo Gitarist
X
#124
wuu süper

Teşekkürler cool2:
Done .

Ps: RahmiAtasoy hacım senin nickteki * işaretini alamıyorum.O şekilde kaydetmiyor.
Üzgünüm .. "RahmiAtasoy" olarak aldım

Önemli değil. Eline sağlık. 🙄
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#125
Spoiler


bu da ben 😈
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#126
Done !
R
RecLast ⭐ 18y
#127
Bunlarda benden 👍
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


vay rahmi sendemi buralardaydın 😄
N
Neverex ⭐ 17y
#129
cool2:



yer mekan neresi ? 🎅
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#130
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
X
#131
Bunlarda benden 👍
Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


vay rahmi sendemi buralardaydın :D

Vaktim oldukça uğruyorum 🎭
X
XanJouLo ⭐ 18y
#132
Bunlarda benden ^^

Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Q
Quxera ⭐ 19y
#133
Benimkinde vektor efektleri var ama zaten yorum olsun diye veriyorum. ^^

Spoiler
- Resim Silinmiş.
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#134
Bunlarda benden ^^

Spoiler
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Sitemizde v1 ve v2 olarak yapılan ve çok büyük ilgi gören Kim Kimdir? v3 açılmıştır.

Yapmanız gerekenler ;
1-) Fotoğrafınızı buraya eklemek
2-) Benim tarafımdan Fotoğrafınızın kayda alındığına dair bir mesaj almak [Konuya yazılacaktır.]
3-) Video'nun bizler tarafından yapılmasını beklemek

[uyari]Fotoğrafta oynama olmamasını arz ederiz.İmza avatar şeklinde eklemeyiniz.Ve Fotoğrafınız video boyutlarına uygun olmalıdır. Fotoğrafınızı koyduktan sonra beklemeniz gerekmektedir.[/uyari]

Ps: Bakalım kim ne kadar Yakışıklı / Güzel
[uyari]Onur kırıcı , Aşağılayıcı yorumlar yapmadığınız için teşekkür ederiz.[/uyari]
İkiden fazla resim koyabilirsiniz fakat bir tanesi esas alınacaktır.

Başlangıç :  26 Aralık Cumartesi 2009                                Bitiş : 2 Ocak Cumartesi 2010
Kısacası ; Seneye bitecek.









Fotoğrafınız geçersiz sayılmıştır. Lütfen oynama yapmayınız.
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#135
[uyari]Aşırı oynama yapılan resimler geçersiz sayılacaktır ! Oynama yapan arkadaşlar oynama yaptıklarını belirtip sade bir resimlerini eklesinler lütfen.[/uyari]
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#136
O kadarcık oynamadan nolacak ki :s
D
DaRKWaTcH OP ⭐ 19y
#137
Sir Valek - mesut_xD Resimleriniz kayda alınmamıştır.

Ps: Lütfen photoshop la oynamayınız zaten video yapımcısı oynayacak ve gerekli efektleri verecektir.
X
XanJouLo ⭐ 18y
#138
[uyari]Aşırı oynama yapılan resimler geçersiz sayılacaktır ! Oynama yapan arkadaşlar oynama yaptıklarını belirtip sade bir resimlerini eklesinler lütfen.[/uyari]

yeni oynamamıştımki ^^ orjinal halleri yok zaten :/
L
Lucktoz ⭐ 18y
#139
Arşivimden sadece bu doğru düzgün çıktı 😊

Spoiler
- Resim Silinmiş.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: