yok acıkcası bende anlamadım nete pek takılmadım için ne ima eddini o simgeyle anlamadım^^
çok cool'sun hacım 🍺
Herhalde iyi bişi bu cool 😊 teşekkür ederim
yok acıkcası bende anlamadım nete pek takılmadım için ne ima eddini o simgeyle anlamadım^^
çok cool'sun hacım 🍺
yok acıkcası bende anlamadım nete pek takılmadım için ne ima eddini o simgeyle anlamadım^^
çok cool'sun hacım 🍺
Herhalde iyi bişi bu cool 😊 teşekkür ederim
en güzel ben olucam benn :s 😄 😁 😳Spoiler
- Resim Silinmiş.
***********************************************************************************
- Resim Silinmiş.
🙄 cool2: ahh ah gözlüğüm olcaktı benim şu smileye koyucaktım bu çok demode :p
normalde koymazdım ama exl ailesi içinde ölümsüzleşmek istiyorum ❤️ ❤️ 😘
en güzel ben olucam benn :s 😄 😁 😳Spoiler
- Resim Silinmiş.
***********************************************************************************
- Resim Silinmiş.
🙄 cool2: ahh ah gözlüğüm olcaktı benim şu smileye koyucaktım bu çok demode :p
normalde koymazdım ama exl ailesi içinde ölümsüzleşmek istiyorum ❤️ ❤️ 😘
Normalde Koymazdım Demişsn Ama Yorum Yapılmıyıcak Gibi Değil 🤤 Fotolar Cok Tatlı 🍺
Şahsen Hem Sro Oynayıp Hem Bu Kadar Güsel Bi Kız Olacagını Bu Dünyada Beklemiordm...
🙏
Buda bndn 🤤 🤤
- Resim Silinmiş.

Bu da benden olsun Haziran 2009Spoiler

Foto Biraz eski ama yinede koyayım 🍺Spoiler
- Resim Silinmiş.
Gemlik?
PS: Resimlerinizi Spoiler icine koyun sayfa uzayip gider yoksa ^^
Dört yola gelmeden önceki köprünün alt tarafı. 8)
saç stiLini sewdim 😁 😁
bu da ben ➡️Spoiler
- Resim Silinmiş.
Bu da benden olsun Haziran 2009Spoiler
uww küpe yakıyor örtmenim 😈
Okan abii 😊 En yakışıklıyla En güzeli Yemeğe göndercenmi :$ :):)
Okan abii 😊 En yakışıklıyla En güzeli Yemeğe göndercenmi :$ :):)
wuu güzel fikir 😁
Her seferinde olduğu gibi bu seferde tüm resimleri inceledim ve yine her seferinde olduğu gibi kafamda canlandırdığım kişilerin çok daha farklı fiziksel görünümleri olabildiğini bir kez daha gördüm..
/ Bana kalırsa resimlerin altlarına nickname ile birlikte veya nickname yerine gerçek isimde yazılmalı. Çünkü nickname değişken fakat isim kalıcıdır.
Her seferinde olduğu gibi bu seferde tüm resimleri inceledim ve yine her seferinde olduğu gibi kafamda canlandırdığım kişilerin çok daha farklı fiziksel görünümleri olabildiğini bir kez daha gördüm..
/ Bana kalırsa resimlerin altlarına nickname ile birlikte veya nickname yerine gerçek isimde yazılmalı. Çünkü nickname değişken fakat isim kalıcıdır.
isminde değişebileceğini unutma..
Bazı Nickler Vardır , Hayat kadar Önemli .. Bazı isimler Vardır Aşk Kadar Önemsiz.. 💃 🤝


Log in to write a reply.
Log In