Bende yüklücemde silkroad nasıl oynucam onu düşünüyom:D
Kaspersky/Panda / Norton / IObit / 1 Yıllık Ücretsiz Lisans
· 81 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 5
Yanıtlar
adamlar güzel uygulama yapmışlar harbiden bir de bunu 20dolara satıyorlar wahhh =.=
Beyler ben bundan hiç bir şey anlıyamadım 🙄 .Bana Yapılmış halde cdkey veya işte nasıl alınıyorsa bana anlatacak veya alıp bana verebilecek varsa şimdiden teşekkürler. 😉
S
SilentLord
⭐ 17y
oo çok saol
Tam bana göre 😉
Tam bana göre 😉
kaspersky in verdiği key limitliymiş herhalde arkadaşlar artık yeni key vermiyo baya bi mail denedim ama hep aynı msj
aynne bende karsparsky alamadım help me 😈
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
maillerinizi yazın kodu atayım
Keyimi Dün Aldım Teşekkürler
Rocky Balboa a
😊
Rocky Balboa a
😊
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Keyimi Dün Aldım Teşekkürler
Rocky Balboa a
:)
Yardımcı Olabildiysem Ne Mutlu Bana.:)
Keyimi Dün Aldım Teşekkürler
Rocky Balboa a
:)
Yardımcı Olabildiysem Ne Mutlu Bana.:)
Banada yardım edebilirmisin kardeş?.Kaspersky Kod lazım bana 🙄 😉
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Arkdaşlar Benimde Depoladıklarım Bitti Nerden Baksanız Bi 5 6 Kişiye Verdim O Yüzden Kalmadı. 😞
Kaspersky kalmadı mı:S
Rocky Balboa çok teşekkür ederim 🍺
Herkesin bir antivirüsü oldu sanırım 😄
ps:9 tane arkadaşıma kaspersky kodu aldım 😄
ps:9 tane arkadaşıma kaspersky kodu aldım 😄
Arkdaşlar Benimde Depoladıklarım Bitti Nerden Baksanız Bi 5 6 Kişiye Verdim O Yüzden Kalmadı. :(
Sağolasın, key için 😘
Ya beyler bana Kaspersky kodu verebilecek arkadaşlar varsa buradan veya pm yoluyla iletişim kursunlar.Beceremedim bir kod almayı ya lütfen.
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Banada lazım bulabilecek arklar pm atarsa çok sevinirim.
Malesef kalmadı sanırım kaspersky 😞
A
Aristotales
⭐ 19y
kaspersky kalmamış maalesef
Arkadaşlar panda ve Norton da KasperSKY kadar kalitelidir.
Şunu diyeyim HİÇ YOKTAN İYİDİR...
Şunu diyeyim HİÇ YOKTAN İYİDİR...
Çok güzel bişi olmuş Kaçırmamak lazım böle bişiyi
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap