Bir tane e maıl adresi yazdım activation compled dedı tamamladı fakat gene 30 gun yazıyor Ve galiba işe yaramadı 30 gunluk oldu bunda eskı versıyonlarındakı gıbı bı yerden gırıp bı yere e maıl password yazınca tam versıyona yukseltme yok cok değiştmiş bu norton ^^
Kaspersky/Panda / Norton / IObit / 1 Yıllık Ücretsiz Lisans
· 81 Yanıt · 15K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
Yada söle soram product key'i nerden buluruz nerde bunun party'si 😜
Of kaspersky olmuyor bir türlü 😞
M
MrCrossover
⭐ 17y
Kaspersky'ı bırakıp nod32'ye geçtim. Sınırsız key var 😜
Of kaspesky olsa keşke
ps:Bende bir windows 7 kullanıcısıyım 😄
ps:Bende bir windows 7 kullanıcısıyım 😄
Volkan başlık " lisans " olmayacakmı ya ?
Olacak da yetmiyor ki.
Kasper için şunu deneyin bakalım.
mailto:[email protected]
Tükenmeden kapın.
Çok çok çok teşekkür ederim artık benimde 1 yıllık kaspersky ım var 😘
asd asd;
Thank you for submitting your information for a Free 1 Year 1 PC activation code for Kaspersky Internet Security 2010! Below you will find information on how to download and install your product.
Download Kaspersky Internet Security 2010 now from here!
Your activation code needed to install the product is:
Burayı Söylemem 😄
View the walkthrough for downloading and installing Kaspersky 2010.
Thank you for submitting your information for a Free 1 Year 1 PC activation code for Kaspersky Internet Security 2010! Below you will find information on how to download and install your product.
Download Kaspersky Internet Security 2010 now from here!
Your activation code needed to install the product is:
Burayı Söylemem 😄
View the walkthrough for downloading and installing Kaspersky 2010.
Olacak da yetmiyor ki.
Ehuhu 😁
Kaspersky/Panda/Norton/IObit/ 1 Yıllık Ücretsiz Lisans
Bunu dene. ^^
Olacak da yetmiyor ki.
Ehuhu 😁
Kaspersky/Panda/Norton/IObit/ 1 Yıllık Ücretsiz Lisans
Bunu dene. ^^
Evet sanırım boşluklar fazla olmuş 😄
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Bu KasperSKY bütürlü Halledemedim
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Hepsinde Hata Veriyor.
Thank You
Thank you for submitting your information for a Free 1-year license of Kaspersky Internet Security 2010.
You will receive an email shortly with the information to download and activate your product.
ADDED BONUS: You have also been entered to win a Kaspertini Party Kit for yourself and 20 friends from Kaspersky Lab. We will notify you via email if your name is chosen as a winner of the party. bendede bunu yazdi
Thank you for submitting your information for a Free 1-year license of Kaspersky Internet Security 2010.
You will receive an email shortly with the information to download and activate your product.
ADDED BONUS: You have also been entered to win a Kaspertini Party Kit for yourself and 20 friends from Kaspersky Lab. We will notify you via email if your name is chosen as a winner of the party. bendede bunu yazdi
volkan yeni bir e maıl lütfen 2 de birde siteyi yeniliyorum ^^ 😜
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Of Lütfen Banada 1 Adet Email^^
Of Lütfen Banada 1 Adet Email^^
Bize gelsinde sıra var :P
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Senden Önce Ben Mesaj Attım Ama Yapamıyorum Diye 😁 😁 👴
Arkadaşlar e mail adresini nasıl bulacağınızı yazdım.
Benden bu kadar eğer başka forumlarda görürsem buraya koymaya çalışacağım ama siz bana kalmadan denemeye başlayın derim...
Sevgiler...
Benden bu kadar eğer başka forumlarda görürsem buraya koymaya çalışacağım ama siz bana kalmadan denemeye başlayın derim...
Sevgiler...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap