Icerige atla
Extraloob

Jangan Kalesi NWO'da Kaldı.^^

· 49 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#41
1 ay bizde kalacak, serverda kaleyi elinde en uzun tutan guildiz şuanda cool2:
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
#42
1 ay bizde kalacak, serverda kaleyi elinde en uzun tutan guildiz şuanda cool2:

Ebedî sizde kalır inş.:P
R
RoLL 102 ⭐ 17y
#43
1 ay bizde kalacak, serverda kaleyi elinde en uzun tutan guildiz şuanda cool2:

senin nickin nedir ❓ 🤔
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#44
1 ay bizde kalacak, serverda kaleyi elinde en uzun tutan guildiz şuanda cool2:

senin nickin nedir ❓ 🤔


MiCSeoN
EXL | SRO | İŞKOLİK
Q
Quattro ⭐ 19y
#45
Kale onarıldı towerlar,kapılar ve kalp 2 lvle çıkarıldı.Zero towerlar göreve alındı asker dikildi repair yapıldı. ^^

Master sagolsun çok demokratik kazanılan goldlarıda dağıtıyor helal olsun 🙏
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#46
Ben almadım ama guild storage koyacak Halil abimiz ordan alacam 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
R
RoLL 102 ⭐ 17y
#47
ben aldım bile 😆
D
DeadlyHunt ⭐ 17y
#48
beni kazıkladı master 😢
_
_4DN4G4M_ ⭐ 16y
#49
Pişşşşttt.. ben geldim
Bakalım övdügünüz kadar varmı siteniz 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: