Icerige atla
Extraloob

Hera da NWO ?

· 2 Yanıt · 1.0K görüntüleme
M
Macro OP ⭐ 19y
#1
beyler başka bi topicde bazı modlar falan Hera ya geleceğini söylemiş. Hera da NWO kurulacak mı ?
2 Yanıt
E
Espio ⭐ 19y
#2
Pek belli olmaz o son dk ya kadar bekleyip görmeli ama şimdilik planımsı bişiler var

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: