Icerige atla
Extraloob

Jangan Kalesi NWO'da Kaldı.^^

· 49 Yanıt · 10K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
_
_ShupaR_ ⭐ 17y
#21
benim NWO guildiyle hiçbirşekilde alakam kalmadı ondan dolayı NWO grubundan cıkarın beni 😉
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#22
Biz oynarsak en iyiliğe oynarız 😎


İyiliğe değil yahu iyisine 😆


Yine Nwo yine biz yine kale bizde, şaşırmamak lazım ^^
EXL | SRO | İŞKOLİK
A
Absence ⭐ 19y
#23
Adamlar işi biliyor cool2:
C
chipshajen ⭐ 17y
#24
nWoooooooooooooooooooooooooo 😊

ps :Helal size be 😊
Q
Quxera ⭐ 19y
#25
NoWayOut 'danda bu beklenir. =)
A
#26
NoWayOut 'danda bu beklenir. =)



😘 😘
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#27
Yine Nwo, yine destan. 😎
W
wqwq55 ⭐ 18y
#28
gerçekten tebrikler iyi iş çıkartmışsınız
J
JbS ⭐ 17y
#29
NWO dioruz saka deil
K
KnightS ⭐ 17y
#30
Savaşta emeği geçen tüm abi ve kardeşlerime teşekkür ederim. 😎 İyi iş çıkarttık. (BloodyAngel)
A
AtomiX ⭐ 17y
#31
Helal Olsun darısı bizlerin başına 😉
W
WorldGuard ⭐ 16y
#32
Helal olsun
R
RoLL 102 ⭐ 17y
#33
fotolar yeni mi eklendi kendimi görüyorum 😜 😆
B
BaSoryong ⭐ 18y
#34
Tebrıkelr hacım basarılarınızın devamı


🍺
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#35
O kadar resim var bi kendimi göremedim nasıl iştir yaa, bundan sonra savaştayken 1-2 resimde ben çekecem sonradan buraya monte ederim 😜
EXL | SRO | İŞKOLİK
O
#36
öncelikle tebrik ederim kalelerin türklerde olması çok önemli bir olay.
Ben Hercules te oynuyorum çok charım var yamakasiler ve M00nLigth_ benim charlarımdır.
GreaTTurkS olarak ilk kaleyi alan türk guildiyiz janganı 50 kişi 250 kişinin elinden almışızdır.ama geri aldılar o ayrı mevzu.Tabi 1 union kurduk Janganıda aldık.Hotan geldi baktık Hotanı da aldık.Tabi öle bir olay ki oyunu boşuna oynamadıgınızı anlıyorsunuz.Biz bir Thief Guildiyiz Serverda 2 tane trader guildi var
o kadar hüsran bir durum ki adamlar trade çekemiyor yada union ile 5 star çekiyor.Kendimizi övmek açısından değil ama bir şey yapıyorsan en iyisini yapacaksın yada bırakacaksın.Oyunda sadece Uniq Kesmek pvp yapmak değil Trade çekmek thieflik yapmak ama Delikanlı gibi malı dc yapmadan.offsuit kullanmadan ADAM gibi.uniq kesmeyin demiyorum tabi uniq katili olunda jobta yapın.
F
Frequency ⭐ 18y
#37
Tebrikler.
S
#38
Tebrikler 😊 Kendi serverimizde kalenin emin ellerde olmasını bilmek güzel :))
M
#39
öncelikle tebrik ederim kalelerin türklerde olması çok önemli bir olay.
Ben Hercules te oynuyorum çok charım var yamakasiler ve M00nLigth_ benim charlarımdır.
GreaTTurkS olarak ilk kaleyi alan türk guildiyiz janganı 50 kişi 250 kişinin elinden almışızdır.ama geri aldılar o ayrı mevzu.Tabi 1 union kurduk Janganıda aldık.Hotan geldi baktık Hotanı da aldık.Tabi öle bir olay ki oyunu boşuna oynamadıgınızı anlıyorsunuz.Biz bir Thief Guildiyiz Serverda 2 tane trader guildi var
o kadar hüsran bir durum ki adamlar trade çekemiyor yada union ile 5 star çekiyor.Kendimizi övmek açısından değil ama bir şey yapıyorsan en iyisini yapacaksın yada bırakacaksın.Oyunda sadece Uniq Kesmek pvp yapmak değil Trade çekmek thieflik yapmak ama Delikanlı gibi malı dc yapmadan.offsuit kullanmadan ADAM gibi.uniq kesmeyin demiyorum tabi uniq katili olunda jobta yapın.

adamlar silkroad oynuyor yaa.... 🙏 🙏 ❤️
S
Streetwise ⭐ 19y
#40
Yakışır, hayırlı olsun. Uzun uzun tutarsınız umarım kaleyi elinizde.. ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: