Deadly tek yeter onlara 😁
Jangan Kalesi NWO'da Kaldı.^^
· 49 Yanıt · 10K görüntüleme 0 okuyor
49 Yanıt
😎
goog
iyi sc
L
Laistrogon
⭐ 17y
FTW NWO tebrikler ^^ <3 Majestic
D
DeadlyHunt
⭐ 17y
cool2:
M
Mike Shinoda
⭐ 19y
Tebrikler çok sevindim.İnşallah oyuna döndüğümüzde aranıza katılacağız.❤️
Unionunuz da oradaydı. Yanlız siz yoktunuz. Kazandınız hayırlısı ne ise o oldu. 😉
hayırlı olsun başarılarınızın devamını dilerim 😊
Server?^^
Malazgirt
kaleyi almaya gelen guildler ARMADA GöKTüRKS PAYBACK 2 guıld daha vardı heralde toplasan 50kısı cıkar cıkmaz bılmem...Ben o kaleyi almak için ben kendi şahsım adını bişey yapmadım senle o kadar şey yaşadıktan sora..Guildindeki herkeze söledim ARMADA guildine güvenmeyin sizi satıcak diye dinlemedile sohbetimiz iyi dediler..O Kaleyi almak isteseydim bu kadar yaşadıgımız şeyi hiçe sayardım extraloob ve NoWayOut u kötüleyen Ninja guildinde kalırdım...
hobaaa Malazgirt TR server oldukça NWO orada asla yıkılmaz teşekkürler canlarım müthişsiniz 😘 ❤️
tebrikler
Tebrik ederim.
Tebrikler çok sevindim.İnşallah oyuna döndüğümüzde aranıza katılacağız.❤️
Bekleriz her zaman.
Tebrikler bro döktürmüşsünüz yine 😎
S
SkyFallOnline
⭐ 18y
Tebrikler başarılarınızın devamını diliyorum 😘
Nolcaktı 😊 [ NarkoZ ]
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Biz oynarsak en iyiliğe oynarız 😎
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
Hamileyken hamile kaldı. Hem 2009 da hem de 2010 da doğuraca Odom Lakers’da Kaldı mavii artık Jangan Kalesi Komutanı (Video Eklendi) Arteon 80 Cap | New Jangan Job Cave & Job System | Drop & Box System | Lottery & PT From & Survival & Madness Event's| 15 Kasım'da Online Kaya Peker BJK Cola Turka'da Kaldı...