Icerige atla
Extraloob

İzleyici sunucusuna bağlanılamadı hatası

· 11 Replies · 24K views
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#1
3 ayı geçik bir süre önce bilgisayarıma format attım fakat daha sonra lol'de herhangi bir maçı izlemeye kalktığım anda "izleyici sunucusuna bağlanılamadı hatası" alıyorum. Bu hatayı engellemenin çözümü nedir ?

Cevaplarınızı etkileyecek bazı durumlar mevcut:

-Antivirüs programı kullanmıyorum ve windows güvenlik duvarı aktif.
-İnternet bana ait yani herhangi bir resmi kurumun değil.
-Windows sürümü: windows 7 - 64 Bit


çözümleriniz için şimdiden teşekkürler.
11 Replies
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#2
....
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#3
....
W
Warmoon ⭐ 18y
#4
Yolladığı soketlerden port kapalı olabilir mi? Güvenlik duvarından gerekli izin verebilirsin?
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#5
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yolladığı soketlerden port kapalı olabilir mi? Güvenlik duvarından gerekli izin verebilirsin?


Daha açık bir dille gerekli izni vermem gereken uygulama nedir ?
W
Warmoon ⭐ 18y
#6
Bu mesaj WhatAPity rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yolladığı soketlerden port kapalı olabilir mi? Güvenlik duvarından gerekli izin verebilirsin?


Daha açık bir dille gerekli izni vermem gereken uygulama nedir ?

Şöyle diyeyim Firewall'ı kısa bir süreliğine kapatıp izlemeyi dene eğer izleyemiyorsan demek ki güvenlik duvarından değildir. O zaman başka çözümler arayacağız 🤤

Eğer izleyebiliyorsan o zaman lolclient'e ayrıcalık tanıyacaksın güvenlik duvarından geçecek. nese:
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#7
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj WhatAPity rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yolladığı soketlerden port kapalı olabilir mi? Güvenlik duvarından gerekli izin verebilirsin?


Daha açık bir dille gerekli izni vermem gereken uygulama nedir ?

Şöyle diyeyim Firewall'ı kısa bir süreliğine kapatıp izlemeyi dene eğer izleyemiyorsan demek ki güvenlik duvarından değildir. O zaman başka çözümler arayacağız 🤤

Eğer izleyebiliyorsan o zaman lolclient'e ayrıcalık tanıyacaksın güvenlik duvarından geçecek. nese:



izleyemedim.
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#8
....
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#9
Burda bir çözüm bulacağını sanmıyorum. Error code vs de yok. En iyisi riot supporta yaz bi
W
Warmoon ⭐ 18y
#10
Bu mesaj WhatAPity rumuzlu uyeden alinti yapildi
....

IP block olma olasılığı varmı?
W
WhatAPity OP ⭐ 14y
#11
Bu mesaj Warmoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj WhatAPity rumuzlu uyeden alinti yapildi
....

IP block olma olasılığı varmı?


hayır, zaten sabit IP kullanmıyorum,

Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Burda bir çözüm bulacağını sanmıyorum. Error code vs de yok. En iyisi riot supporta yaz bi


lol ana forumuna da, baktığımda yönetiicler bu konu için sadece belli başlı şeyler önermişler, denedim olmadı bende Destek aynı cevabı vereceğinden çareyi başka yerlerde bulayım dedim.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: