Icerige atla
Extraloob

iLostMyLife exl deneme mod. (Dolandırıcı)

· 71 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
E
EmmaW ⭐ 19y
#41
ragnorack ında dediği gibi d.mod olmuşsunda o extraloob ekibi asla msn adresi kullanmaz yazısını görmedinmi? vede yazdıkların hiç inandırıcı gelmedi
O
#42
@shneZee*
Peki nerden almış msn i?
I
#43
evet ben aldım fakat tıpa tıp msn leri aynı resmi okan abinin resmi sandım okan abi tam o sırada site kapanmıştı soramadım senmisin diye ve gittim attım parayı 170lira
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu
O
#44
evet ben aldım fakat tıpa tıp msn leri aynı resmi okan abinin resmi sandım okan abi tam o sırada site kapanmıştı soramadım senmisin diye ve gittim attım parayı 170lira
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu

Tamamda nerden aldın msn ini?
A
Absence ⭐ 19y
#45
evet ben aldım fakat tıpa tıp msn leri aynı resmi okan abinin resmi sandım okan abi tam o sırada site kapanmıştı soramadım senmisin diye ve gittim attım parayı 170lira
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu

Parayı nereye yatırdın
S
shneZee OP ⭐ 18y
#46
@shneZee*
Peki nerden almış msn i?


Extra pm attı msn'i verdi dedi.


ardından extra dediği msn engel atnca da başkalarını suçladı yok serhat_tech verdi dedi vs


@Özeldeyim bekliyorum ☕



Okan Beşer 157181980 diyor
göya
O
#47
Okuma yazması olan herkes ortada ne döndüğünü anlıyabilir,bence(dikkatinizi çekerim bence diyorum) delile,kanıta gerek yok
P
Prisoners ⭐ 18y
#48
@
Okan Beşer 157181980 diyor
göya

Okan ÇELEBi.. 😉
S
shneZee OP ⭐ 18y
#49
Okuma yazması olan herkes ortada ne döndüğünü anlıyabilir,bence(dikkatinizi çekerim bence diyorum) delile,kanıta gerek yok



Bana da öyle geldiği için bu topic'i açma gereği duydum emin ol
E
eLempTRa ⭐ 18y
#50
yani nasıl exl taklit ederki Ilost takaslar site uzerinden olur D.modsun bilmiyorsun yazık İlk kez çok yanlış bir seçim yapmış yoneticiler.
S
Still Life ⭐ 17y
#51
Çocuğun üzerine çok yüklendiniz çökecek (:
I
#52
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.

Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...

Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#53
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.
X
xD00xD ⭐ 17y
#54
teşekkürler.
S
shneZee OP ⭐ 18y
#55
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.

Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...

Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢


göya extraloob olan msn çıkarken aynen dediği mi yazdı.
O
#56
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.

Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...

Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢

Aynen öle yapmış 👍 Ben anca gülerim buna 😆 😆
I
#57
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.

Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...

Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢


göya extraloob olan msn çıkarken aynen dediği mi yazdı.

Eğer öyle birşey varsa elime düşmesin 🙄
O
#58
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.

Yaşasın süvariler 😜 😘
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#59
Sorun çözüldüğüne göre dağabiliriz. 😜
C
Crown ⭐ 19y
#60
teşekkürler.


Banlanan çoğu kişinin 20 mesaj üstünde yedek üyeliği var 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: