ragnorack ında dediği gibi d.mod olmuşsunda o extraloob ekibi asla msn adresi kullanmaz yazısını görmedinmi? vede yazdıkların hiç inandırıcı gelmedi
iLostMyLife exl deneme mod. (Dolandırıcı)
· 71 Yanıt · 3.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
O
Optimus Prime
⭐ 18y
@shneZee*
Peki nerden almış msn i?
Peki nerden almış msn i?
I
iLostMyLife
⭐ 17y
evet ben aldım fakat tıpa tıp msn leri aynı resmi okan abinin resmi sandım okan abi tam o sırada site kapanmıştı soramadım senmisin diye ve gittim attım parayı 170lira
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu
O
Optimus Prime
⭐ 18y
evet ben aldım fakat tıpa tıp msn leri aynı resmi okan abinin resmi sandım okan abi tam o sırada site kapanmıştı soramadım senmisin diye ve gittim attım parayı 170lira
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu
Tamamda nerden aldın msn ini?
evet ben aldım fakat tıpa tıp msn leri aynı resmi okan abinin resmi sandım okan abi tam o sırada site kapanmıştı soramadım senmisin diye ve gittim attım parayı 170lira
shnezze bilgilerimi gel özelden veriyim gel istersen buraya fakat bende olmadıgını ögrenince anlıcaksın iftira atmanın nasıl bişiy oldugunu
Parayı nereye yatırdın
@shneZee*
Peki nerden almış msn i?
Extra pm attı msn'i verdi dedi.
ardından extra dediği msn engel atnca da başkalarını suçladı yok serhat_tech verdi dedi vs
@Özeldeyim bekliyorum ☕
Okan Beşer 157181980 diyor
göya
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Okuma yazması olan herkes ortada ne döndüğünü anlıyabilir,bence(dikkatinizi çekerim bence diyorum) delile,kanıta gerek yok
@
Okan Beşer 157181980 diyor
göya
Okan ÇELEBi.. 😉
Okan Beşer 157181980 diyor
göya
Okan ÇELEBi.. 😉
Okuma yazması olan herkes ortada ne döndüğünü anlıyabilir,bence(dikkatinizi çekerim bence diyorum) delile,kanıta gerek yok
Bana da öyle geldiği için bu topic'i açma gereği duydum emin ol
yani nasıl exl taklit ederki Ilost takaslar site uzerinden olur D.modsun bilmiyorsun yazık İlk kez çok yanlış bir seçim yapmış yoneticiler.
S
Still Life
⭐ 17y
Çocuğun üzerine çok yüklendiniz çökecek (:
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.
Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...
Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢
@iLostMyLife,
sitemizden banlanmıştır.
sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.
sitemizden banlanmıştır.
sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.
teşekkürler.
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.
Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...
Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢
göya extraloob olan msn çıkarken aynen dediği mi yazdı.
O
Optimus Prime
⭐ 18y
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.
Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...
Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢
Aynen öle yapmış 👍 Ben anca gülerim buna 😆 😆
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
msn den cıkarken de extraloob adına konusan msn: ben ImmorTaLGoD diyerek çıktı.
Onun üzerine suçu atmaya çalışıyor heralde...
Anlamadım adımı mı verdi? :? 😢
göya extraloob olan msn çıkarken aynen dediği mi yazdı.
Eğer öyle birşey varsa elime düşmesin 🙄
O
Optimus Prime
⭐ 18y
@iLostMyLife,
sitemizden banlanmıştır.
sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.
Yaşasın süvariler 😜 😘
Sorun çözüldüğüne göre dağabiliriz. 😜
teşekkürler.
Banlanan çoğu kişinin 20 mesaj üstünde yedek üyeliği var 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap