Icerige atla
Extraloob

iLostMyLife exl deneme mod. (Dolandırıcı)

· 71 Yanıt · 3.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
S
shneZee OP ⭐ 18y
#21
arada olabiliyor böyle şeyler eğer dmod olma sistemini bilmiyorum ama orda yazılan bilgilere ulaşıp gerçekliliği kontrol edilmiyorsa bilgileri sallamış olabilir böylece dmod olunca daha kolay birilerini kandırabilirim demiş olabilir banada bugün öm attı swsroda 87 lvl nuker satayımmı diye iiki takas teklifimi kabul etmemiş ^^


iyi ki
E
eLempTRa ⭐ 18y
#22
Bu adam dmod .. olabilmiş ben ve benim gibiler olamıyor. Ne kadar komik ^^

1- Bu adam V.i.P'deki charımı soydu .
2- Zeusda benim adıma 99 str bower char çaldır .
3-Bu adamın sitede 10larca üyeliği var..

aynn kanka çok haklısın bizim gibiler olamıyor ben 3 ayda down olmam gerekirken kural boyle 3 ay sonra down yapılıyor beni 2 haftada down yaptılar daha ne gibi bir paylaşım yapabilirdimki 2 haftada
E
EmmaW ⭐ 19y
#23
ayrıca bu aralar başka üyelerin isimlerini kullanma olaylarıda artıyor biriside geçen bana öm attı vipdeki charı almıyormusun msn den ulaşamıyorum sana diye msn in adresi mailto:[email protected] mu ne benim ismimi vermiş msn i kullanan adam şimdi birşey olursa benden bileceklerdi benim adımı msn den biri kullanırsa lütfen siteden ö.m. atmasını söyleyin
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#24
@berkomu

1907. mesaj. F5'li misin?
A
Absence ⭐ 19y
#25
Yahu ben ne diyorum siz ne diyorsunuz şuan bu kişinin suçlu olduğunu söylüyorsunuz ozaman bana somut bir delil gösterin (suçlu olduğuna dair ) gereken yapılsın
@Prisoners
Bak ne güzel söyledin sana iftira atmış kanıtlayabildi mi ? kanıtlayamadı ki sen burdasın

@shneZee*

Gizlilik Politikası
Bize verdiğiniz üyelik bilgileri ve kişisel bilgiler, sizin onayınız dışında, Kullanıcı Sözleşmesi’nde tanımlanan haller haricinde, diğer üyelere ve üçüncü kişilere açılmayacaktır. Ancak bu bilgiler, Extraloob sitesinin kendi bünyesinde, müşteri profili belirlemek ve istatistiksel çalışmalar yapmak amacıyla kullanılabilecektir.
P
Prisoners ⭐ 18y
#26
Yahu ben ne diyorum siz ne diyorsunuz şuan bu kişinin suçlu olduğunu söylüyorsunuz ozaman bana somut bir delil gösterin (suçlu olduğuna dair ) gereken yapılsın
@Prisoners
Bak ne güzel söyledin sana iftira atmış kanıtlayabildi mi ? kanıtlayamadı ki sen burdasın


Bir şey daha söyliyeyim .. Yönetimdekilerin 1 üyeliği olduğunu sanıyordum . 🤔 Bu adamın İP adresine bir bakarmısın ? Aynı ip adresinden kaç tane üyeliği var.
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#27
Dua ette IP'ler farklı olmasın. 🙄
O
#28
Daha 1 ayını doldurmamış bile,nasıl d.mod oldu anlamadım neyse benim bileceğim iş değil
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#29
Allah'a havale Edin Geçin Takmayın Kafaya Rahat Olun Hayatı Dolu dolu yasayın ;)
E
eLempTRa ⭐ 18y
#30
Daha 1 ayını doldurmamış bile,nasıl d.mod oldu anlamadım neyse benim bileceğim iş değil

+1 fakat artık incelemeler daha sıkı olsa daha iyi olur vede D.mod başvurusu için belli kurallar gelse spr olur aynı fan cluplerdeki gibi
L
Lucktoz ⭐ 18y
#31
Daha 1 ayını doldurmamış bile,nasıl d.mod oldu anlamadım neyse benim bileceğim iş değil

👍
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#32
Daha 1 ayını doldurmamış bile,nasıl d.mod oldu anlamadım neyse benim bileceğim iş değil.

I
Inception ⭐ 18y
#33
Extraloob yönetim ekibi asla msn adresi kullanmaz...

demek istediğim extraloob'da mod'um felan diyipde alış verişte kendini güvenilirmiş gibi gösterenlere inanmayın.
I
#34
ben yapmadım

aracı tuttuk

extraloob

parayı gittim attım 170lira

150si arkadaşındı

20si extraloobun

konuştuk işte extraloobu aldık konuşmaya

extraloob un nickini taklit etmiş birisi hadi bb dedi aldı charıda paralarıda gitti
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#35
Peki sen bu dediklerini kanıtlayabilir misin?
S
shneZee OP ⭐ 18y
#36
ben yapmadım

aracı tuttuk

extraloob

parayı gittim attım 170lira

150si arkadaşındı

20si extraloobun

konuştuk işte extraloobu aldık konuşmaya

extraloob un nickini taklit etmiş birisi hadi bb dedi aldı charıda paralarıda gitti


1.extra pm attı msni verdi dedin
2.2 dk da gittin ptt yatırdın sonra adamda geldi dedi

bunlar ilginç değil mi.
O
#37
ben yapmadım

aracı tuttuk

extraloob

parayı gittim attım 170lira

150si arkadaşındı

20si extraloobun

konuştuk işte extraloobu aldık konuşmaya

extraloob un nickini taklit etmiş birisi hadi bb dedi aldı charıda paralarıda gitti

extraloob u konuşmaya kim aldı peki?Senmi?
K
Kup ⭐ 18y
#38
ben yapmadım

aracı tuttuk

extraloob

parayı gittim attım 170lira

150si arkadaşındı

20si extraloobun

konuştuk işte extraloobu aldık konuşmaya

extraloob un nickini taklit etmiş birisi hadi bb dedi aldı charıda paralarıda gitti


Deneme Mod.'sun ve Extraloob Yöentim Ekibi asla MSN adresi kullanmaz diye bir şey duymadın mı ?
S
shneZee OP ⭐ 18y
#39
ben yapmadım

aracı tuttuk

extraloob

parayı gittim attım 170lira

150si arkadaşındı

20si extraloobun

konuştuk işte extraloobu aldık konuşmaya

extraloob un nickini taklit etmiş birisi hadi bb dedi aldı charıda paralarıda gitti

extraloob u konuşmaya kim aldı peki?Senmi?



evet o aldı.
P
Prisoners ⭐ 18y
#40
ben yapmadım

aracı tuttuk

extraloob

parayı gittim attım 170lira

150si arkadaşındı

20si extraloobun

konuştuk işte extraloobu aldık konuşmaya

extraloob un nickini taklit etmiş birisi hadi bb dedi aldı charıda paralarıda gitti



Bu adam çok Zeki.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: