Icerige atla
Extraloob

iLostMyLife exl deneme mod. (Dolandırıcı)

· 71 Replies · 3.6K views · Page 4 / 4
Replies
S
shneZee OP ⭐ 18y
#61
teşekkürler.


Banlanan çoğu kişinin 20 mesaj üstünde yedek üyeliği var :D


+1907
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#62
rofl. 😆
E
eLempTRa ⭐ 18y
#63
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.



Tamamdır işte beyler halloldu Lütfen herkez artık şuna dikkat etsin sadece site üzerinden konuşma yapılıyor kendinin kim sitede admin diye taklit ederki okan abinin falan izni olmadan imkansız yani
Ps:Abi o girişteki exl yonetimim msn kullanmazları biraz buyutun olmucak bole.
I
#64
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.

Abi valla bundan sonra Deneme mod. alırken sabıka kaydı mı istesek ne ? 😜
Valla adam adımı verip hırsızlık yapmış.Valla şuan kötü birşey söylememek için kendimi zor tutuyorum.
S
shneZee OP ⭐ 18y
#65
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.

Abi valla bundan sonra Deneme mod. alırken sabıka kaydı mı istesek ne ? 😜
Valla adam adımı verip hırsızlık yapmış.Valla şuan kötü birşey söylememek için kendimi zor tutuyorum.


Ne adamlar var işte görelim ama bu adamdan kurtulamayız defalarca yine farklı üyelikle gelip yine uğraşıcak herkezle.
P
Prisoners ⭐ 18y
#66
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.


Bu iyi oldu.
I
#67
@iLostMyLife,

sitemizden banlanmıştır.

sizlerde bu tarz ucuz dolandırıcılara dikkat edin, bilmiyor musunuz msn adresi kullanmıyoruz bizler, öğrenin artık.

Abi valla bundan sonra Deneme mod. alırken sabıka kaydı mı istesek ne ? 😜
Valla adam adımı verip hırsızlık yapmış.Valla şuan kötü birşey söylememek için kendimi zor tutuyorum.


Ne adamlar var işte görelim ama bu adamdan kurtulamayız defalarca yine farklı üyelikle gelip yine uğraşıcak herkezle.

IP adresini öğrenmeye çalışıcam.Bulunca kötü olucak.
S
shneZee OP ⭐ 18y
#68
Bulursan bekliyorum 🤘
S
shneZee OP ⭐ 18y
#69
neyse artık herşey bitti yapan Allahın'dan bulsun ne diyelim

İlgileri için yönetim ekibine teşekkür ediyorum.
X
XER0 ⭐ 19y
#70
Son zamanlarda şeref yoksunu insanların arttığını görmek üzüyor :? Bir oyun karakteri için şeref satmak... ☕
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#71
Konu kapandı. Bence uzatmayalım. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: