Icerige atla
Extraloob

İçinden Geçeni Söyle

· 1.1K Yanıt · 101K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 6 / 53
Yanıtlar
A
#101
Ruh güzelliğine önem veren bi tane bile yok mudur?
K
Kobe ⭐ 19y
#102
çook acıktım
M
Milano ⭐ 18y
#103
Kobe niye yemek yemiyor 😄 🙄 ^^
T
TwiLighT ⭐ 18y
#104
Neden eğlence amaçlı açılan konulara "saçma, gereksiz, :? " yazarak cevap veriyorsunuz. Bırakın eğlencesine bakın kimsenin paylaşma hevesini kırmayın 🙄 .
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#105
Terso kalsak deplasmanda,saldırsak benzinciye
Gülmesede şu yüzümüz,ağlasakta her gece
Nezaretlerde yatsakta,elimiz ters kelepçe
Senden vazgeçmeyiz,biz FENERBAHCE

LayLayLayLay

PS : Yendiğinde sevmiyorum seni,yenildiğinde sevdiğim kadar 😎
.NET
.NET ⭐ 19y
#106
İçinden geçeni söyle, kalırsa yazık oluuuur 😜
[F New]Solo Gitarist
J
Josephhhh ⭐ 17y
#107
Çok mutsuzuuum
K
Kobe ⭐ 19y
#108
giycek rahat bişey yok
I
Infinity ⭐ 18y
#109
kalırsa yazık olur.
A
#110
yanlış yapıyor olabilirim.
J
Josephhhh ⭐ 17y
#111
Ahh keşke zayıf olsaydım 😄
K
Kobe ⭐ 19y
#112
kafam çok bozuk
H
#113
okul bitsede kurtulsam su sınıfdan
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#114
şafak 24 :S
E
EliteTurk ⭐ 18y
#115
ahh yeni bi laptop almam lasım bu suyunu ısıttı 🙄
L
Lampard_08 ⭐ 17y
#116
ahh yeni bi laptop almam lasım bu suyunu ısıttı 🙄


😁 😈
D
destiny ⭐ 18y
#117
''Wahh keşke şu özel ders hocam gelmese..'' 😄
K
Kobe ⭐ 19y
#118
kolaaaaa
D
debber ⭐ 19y
#119
O komşu kızını bi yakalarsamm 😊
K
Kobe ⭐ 19y
#120
şerefsiz edebiyatçı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: