Neden eğlence amaçlı açılan konulara "saçma, gereksiz, :? " yazarak cevap veriyorsunuz. Bırakın eğlencesine bakın kimsenin paylaşma hevesini kırmayın 🙄 .
Terso kalsak deplasmanda,saldırsak benzinciye Gülmesede şu yüzümüz,ağlasakta her gece Nezaretlerde yatsakta,elimiz ters kelepçe Senden vazgeçmeyiz,biz FENERBAHCE
LayLayLayLay
PS : Yendiğinde sevmiyorum seni,yenildiğinde sevdiğim kadar 😎