S
soyunaisyan
⭐ 17y
asfasfagag 👴 👴 🎅
Telefonda Bagırarak konuşmak xD
silkroadda kimse tarafından sevilmiyoruz sevmiyorlar bizi 😆
Beyler bence bu konu kapatılmalı ne saçma bir konu böyle Kendi Irkımı aşalayıcı bir çok söz yazılıyor buraya .Fakat Kürtlerinkileri yazsak yok 15 çocuk yapıp tavşan gibi üreme yok yemek yediği yerin yanına s.çma.Kadına kıza sarkıntılık etme v.b Bunları yazsam Irkçı olarak nitelendirilebilirim.Lütfen bence bu konu kapatılsın.
Beyler bence bu konu kapatılmalı ne saçma bir konu böyle Kendi Irkımı aşalayıcı bir çok söz yazılıyor buraya .Fakat Kürtlerinkileri yazsak yok 15 çocuk yapıp tavşan gibi üreme yok yemek yediği yerin yanına s.çma.Kadına kıza sarkıntılık etme v.b Bunları yazsam Irkçı olarak nitelendirilebilirim.Lütfen bence bu konu kapatılsın.
Biz burada Türkler kötüdür, kürtler iyidir mi diyoruz ❓
Tadını kaçırma insanların ve muhabbete katılmayı dene. ^^
Karşısındaki yabancıların bağırdığında Türkçe anlıyacak sanmaları 😆
Beyler bence bu konu kapatılmalı ne saçma bir konu böyle Kendi Irkımı aşalayıcı bir çok söz yazılıyor buraya .Fakat Kürtlerinkileri yazsak yok 15 çocuk yapıp tavşan gibi üreme yok yemek yediği yerin yanına s.çma.Kadına kıza sarkıntılık etme v.b Bunları yazsam Irkçı olarak nitelendirilebilirim.Lütfen bence bu konu kapatılsın.
Beyler bence bu konu kapatılmalı ne saçma bir konu böyle Kendi Irkımı aşalayıcı bir çok söz yazılıyor buraya .Fakat Kürtlerinkileri yazsak yok 15 çocuk yapıp tavşan gibi üreme yok yemek yediği yerin yanına s.çma.Kadına kıza sarkıntılık etme v.b Bunları yazsam Irkçı olarak nitelendirilebilirim.Lütfen bence bu konu kapatılsın.
Senin gibi örümcek kafalıları burda bulundurmamak lazım.
Kürtleri yazsak bu sefer lazlara,çerkezlere sararsın.
Konu eğlence amaçlı açılmış.
Neysee sallıyorum seni.
Ha bu arada Bilerek şaka olsun diye çıkarabildiği kadar geğirmek. :D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap