bir olay oldukdan sonra cık cık çekme xD
Herkes Türklerin Bi garip özelliğini yazsın
· 93 Replies · 6.4K views 0 reading · Page 4 / 5
Replies
Olayları ciddi derecede abartmak 😜 2 dk beklerler fakat hadi olum 2 saattir seni bekliorum 😁
Yapma denilen şeyleri yapmayı artistlik sanma
brşeyi yapma deyince yapmak yap deyince yapmamak genellikle çocuklar 😁
Mahalle gençleri bir arabaya binince mahallede ki genç kızları etkilemek için son ses müzik açarlar.Ama kızlar herzaman kim bu kırolar diye sağa sola bakarlar 😜
Motorla ya da arabyla giderken kızları görünce birden gaza basmaları 😆
Çimlere basmayın , yürüyen merdivenlerde kenara basamyın denilen yerlere basma
Olağan üstü birşey görünce TV. de felan Wayyy anasını derler(iz) 😄
Son model araba gördüklerinde araba gözden kaybolana kadar bakmak (Bende yaptım)
Yol isteme adeti olmayıp yavaş yürüdüğünde yol genişleyip seni geçene kadar içinden seni sövmesi 😄
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Yapma denilen şeyleri yapmayı artistlik sanma
+1907 👍
onlarca karpuzun ıcınden bır tane cok saglam bulup onu kesip sanki hepsi öyleymiş gibi gösterme
heryerde küfür etme ihtiyacı duymaları
Bilmem o kadarda çorumlu değiliz yaa.[Lan çorumlularda Türk xD unutmuşum bak bn bunu]
Yapılmış birşeyi tekme ile yıkmaktan zevk almak [Örn: Kardan adam]
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Yapılmış birşeyi tekme ile yıkmaktan zevk almak [Örn: Kardan adam]
Kumdan kale 👍
"Nerelisin ?" sorusuna cevap aldıktan sonra otomatikman "icinden mi?" diye garanti sorar 😄
kaldırım varken genede yolda yürümek 😄
Garip bir özellik sadece sevmek.
B
BygeneraL06
⭐ 17y
SapıktırLar 😄
Log in to write a reply.
Log In