bu post sınırını 1905e mi çıkarsak acep 😁
+1905 katılıyorum,
3 büyüklerin Fan Club renkleri geri getirilmeli,
İnsanlar renk için değil takım sevdası için girdiğini ispatlamalı ki 1905 post olunca isminin altında Aileden yazıyor olacak ztn bu posta gelen kişi sadece renk için fan club a girmez...