905 mesaj'a az kaldı benı de alırmısınız ölümüne galatasaray
Ekliyorum 😉
saol logo yu hemen ekliyorum
905 mesaj'a az kaldı benı de alırmısınız ölümüne galatasaray
Ekliyorum 😉
Merhaba,bende GS Fun Cub üyesi olmak istiyorum fakat mesajlarım 370 civarında 😊 Nickimdende anlaşıldığı gibi fanatik galatasaraylıyım 😜 kabul ederseniz sevinirim :)
bende girmek istiyorum .
Kabul ederseniz bende girmek istiyorum 🍺
Belki 905 mesajim yok ama fanatik Galatasaray'liyim. Kabul edersen bende girmek isterim Avenger.
Bende girmek istiyorum 😊 İmzama GS ile ilgili bir görselde ekledim :)
Benide alırmısınız? Lütfen..
BeNDe GeLeBiLiR MiYiM ?? Mesajlarım 950 yi bulmadı ama :S koyu GS 'liyim ;)
Beni de alırmısınız:?
bende GS Fun Club üyesi olmak istiyorum
Beni de alırmısınız:?
Log in to write a reply.
Log In