Icerige atla
Extraloob

GS Fun Club Üye Alımlarımız Başlamıştır!!!

· 164 Replies · 27K views · Page 3 / 9
Replies
I
invaders ⭐ 18y
#41
905 mesaj'a az kaldı benı de alırmısınız ölümüne galatasaray

Ekliyorum 😉

saol logo yu hemen ekliyorum
2
2god4you ⭐ 18y
#42
Merhaba,bende GS Fun Cub üyesi olmak istiyorum fakat mesajlarım 370 civarında 😊 Nickimdende anlaşıldığı gibi fanatik galatasaraylıyım 😜 kabul ederseniz sevinirim 😊
A
Avenger ⭐ 18y
#43
Merhaba,bende GS Fun Cub üyesi olmak istiyorum fakat mesajlarım 370 civarında 😊 Nickimdende anlaşıldığı gibi fanatik galatasaraylıyım 😜 kabul ederseniz sevinirim :)

Biraz görsel ekle imzana gs ile ilgili öncelikle böyle 1905 yazmakla olmaz 🍺
A
Avenger ⭐ 18y
#44
bende girmek istiyorum .

Hoşgeldin.. 🍺
M
#45
Kabul ederseniz bende girmek istiyorum 🍺
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#46
Belki 905 mesajim yok ama fanatik Galatasaray'liyim. Kabul edersen bende girmek isterim Avenger.
A
Avenger ⭐ 18y
#47
Kabul ederseniz bende girmek istiyorum 🍺

Pm attım..
Belki 905 mesajim yok ama fanatik Galatasaray'liyim. Kabul edersen bende girmek isterim Avenger.

imzana biraz gs ile ilgili görsel eklersen alıcam 👍
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#48
Bende girmek istiyorum 😊 İmzama GS ile ilgili bir görselde ekledim 😊
A
Avenger ⭐ 18y
#49
Bende girmek istiyorum 😊 İmzama GS ile ilgili bir görselde ekledim :)

Hoşgeldin 🍺
_
#50
Benide alırmısınız? Lütfen..
A
Avenger ⭐ 18y
#51
Benide alırmısınız? Lütfen..

Forumda biraz daha vakit geçirmen gerek bu şekilde olmaz 🍿
E
Expectance ⭐ 17y
#52
Yeni gelen arkadaşlara hayırlı olsun diyorum inş faydalı olurlar
C
cimbomlum ⭐ 18y
#53
BeNDe GeLeBiLiR MiYiM ?? Mesajlarım 950 yi bulmadı ama :S koyu GS 'liyim 😉
A
Avenger ⭐ 18y
#54
BeNDe GeLeBiLiR MiYiM ?? Mesajlarım 950 yi bulmadı ama :S koyu GS 'liyim ;)

Forumda biraz daha vakit geçirmelisin 😉
M
musser ⭐ 19y
#55
Beni de alırmısınız:?
B
BurdurLee ⭐ 18y
#56
bende GS Fun Club üyesi olmak istiyorum
W
#57
bende gs fun cluba kayıt olmak istiyorum 🎅
A
Avenger ⭐ 18y
#58
Beni de alırmısınız:?

bende GS Fun Club üyesi olmak istiyorum

Beni de alırmısınız:?

Hoşgeldiniz 🍺
W
#59
Hoşbulduk 🍺
F
fanatiksro ⭐ 17y
#60
mesaj sayım belki az ama foruma yeni alışıyorum (= Gs görselide ekledim.. Benide alabilirmisiniz?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: