Icerige atla
Extraloob

Graffiti [Kaldığı Yerden En Süper Çalışmalarla]

· 131 Replies · 21K views · Page 4 / 7
Replies
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#61
Bu arada brushlarını buldum 😁


tmm 😄
nerde kullancağını çaktın mı işi kaparsın xD
P
#62
İmzamdaki linke tıkla xD
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#63
İmzamdaki linke tıkla xD

yorumsuz
nese rakip çıktı sonunda 😁 😁
az daha geliştirde kendini kapışalm 😈
D
#64
fevkuladenin de fevkinde olmus arkadasım gsel calısma basarılarının dewamını dilerim 😉
S
sw1ss ⭐ 19y
#65
Buralarda harcanıyosun.Prof olarak çalış bence^^
L
Leader ⭐ 19y
#66
Hep Aynı Yontemle Yapıyorsun Biraz Degistirmen Gerekli...
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#67
evet farkındayım graffiti çalışmalarım genelde birbirine benziyor ama bi açıdanda hoşuma gidiyor
daha değişik ve farklı çalışmalarımda var ama şimdilik graffiti olanları yayınlıyorum
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#68
devamını beklyıyoruz hepsı cok guzel
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#69
Güncell =)
P
pointtr ⭐ 18y
#70
cok sahaneler eline saglik 😊
A
amasyali05 ⭐ 18y
#71
eminmisin kendinn yaptıqından bu resimlerin hepsi alıntıdır
beyler inanmayın bırde alın teri diyor
R
Romeo. ⭐ 19y
#72
yok artık ps mi bu gerçek kağıt üzerinde falan mı 😱
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#73
yok artık ps mi bu gerçek kağıt üzerinde falan mı 8O


ps dostum 👍
kağıda ve duvara çalışmayı bırakalı baya oluyor 🙄
P
Prisoners ⭐ 18y
#74
gerçekten süperler ellerine sağlık.
X
xikonx ⭐ 19y
#75
devamını beklerim.
güzel olmuşlar
A
aestra ⭐ 19y
#76
hepsi birbirinden güzel ne çok uğraştırmıştır seni bunlar eline sağlık
.NET
.NET ⭐ 19y
#77
- Resim Silinmiş.
Çok şekil olmuş. Başarılarının devamını dilerim.
[F New]Solo Gitarist
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#78
- Resim Silinmiş.
Çok şekil olmuş. Başarılarının devamını dilerim.

t. ederim =)
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#79
yeni çalışma geldi arkadaşlar
A
AksiYoN ⭐ 18y
#80
gerçekten süpper

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: