brushları paylaşamam k.bakma 😊 onlar benim meslek sırrım ve o koleksiyon benim 1sene mi aldı sadece o kadar deil 100lerce brush var 😊 versem bile o renk uyumunu tutturamadıktan sonra yapabilecek hiçbirşey yok
sen burushları paylaş biz renk uyumunu tuttururuz ;)
aynen yani paylaşma yeri deilmi burası? eğer kıymetliyse kalsın yani :evil:
paylaşma yeri ama herşeyde paylaşılmazki :idea: emek ürünü sonuçta twlighta katılıorum
hani derler ya emeğe saygı 👴