Icerige atla
Extraloob

Graffiti [Kaldığı Yerden En Süper Çalışmalarla]

· 131 Replies · 21K views · Page 2 / 7
Replies
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#21
brushları paylaşamam k.bakma 😊 onlar benim meslek sırrım ve o koleksiyon benim 1sene mi aldı sadece o kadar deil 100lerce brush var 😊 versem bile o renk uyumunu tutturamadıktan sonra yapabilecek hiçbirşey yok


sen burushları paylaş biz renk uyumunu tuttururuz ;)

aynen yani paylaşma yeri deilmi burası? eğer kıymetliyse kalsın yani :evil:


paylaşma yeri ama herşeyde paylaşılmazki :idea: emek ürünü sonuçta twlighta katılıorum
hani derler ya emeğe saygı 👴
C
cRomWeLL ⭐ 18y
#22
Güzel Çalişmalarmiş başarilarinin devamini dilerim

Bu şekildeki Rap Partylerine falan davetiye hazirlamayi düşün bence çünkü tam o havada olmuş Çalişmalarin

Çalişmalarinin devam'i dileğiyle ve kendini daha da geliştirmen dilegi ile

Bu Arada Ghetto Blaster Yazisi Brush/font degil sanirim kendin mi attin ?

Font ise ismini verebilirmisin ?

Ve çalişmalarina bakarak seni eleştirmek pek haddime degil ama su 5. resimde Arka plan ve Kağit Mükemmel olmuşken
o derece eskimiş ve yipranmiş bir kağitta o kadar parlak mürekkep olmasi birazcik siritmiş Umarim bidahaki sefere bu küçükü ayrintilara da dikkat edersin

Yeniden Çalişmalarinin devami dilegi ile
M
Macro ⭐ 19y
#23
Rap party lerine davetiye hazırla bence de bunlara bayılırlar.

Benm de böyle bruslarım olsa ben de paylaşmazdım
T
TheGamee ⭐ 18y
#24
- Resim Silinmiş.

bu üstteki fontu bi yere upload edebilirmisin rica etsem
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#25
Güzel Çalişmalarmiş başarilarinin devamini dilerim

Bu şekildeki Rap Partylerine falan davetiye hazirlamayi düşün bence çünkü tam o havada olmuş Çalişmalarin

Çalişmalarinin devam'i dileğiyle ve kendini daha da geliştirmen dilegi ile

Bu Arada Ghetto Blaster Yazisi Brush/font degil sanirim kendin mi attin ?

Font ise ismini verebilirmisin ?

Ve çalişmalarina bakarak seni eleştirmek pek haddime degil ama su 5. resimde Arka plan ve Kağit Mükemmel olmuşken
o derece eskimiş ve yipranmiş bir kağitta o kadar parlak mürekkep olmasi birazcik siritmiş Umarim bidahaki sefere bu küçükü ayrintilara da dikkat edersin

Yeniden Çalişmalarinin devami dilegi ile


öncelikle yorumun içn teşekkürler o benim ilk çalışmalarımdan birisi o yüzden ozamanın acemiliğime verin:) brushlarda kendi yapımımdır bir kacı hariç
rap partylere hazırlamayı düşünüorum ama önce kendimi öne cıkarmam gerekli 😊
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#26
up up up
B
#27
taşınıyor..
L
Leo ⭐ 18y
#28
Muhteşem.Tek kelimeyle harika.Ellerine sağlık..
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#29
teşekkürler
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#30
yeni psler gelmek üzere^^
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#31
yeni resim geldi 😊
Q
Qmer ⭐ 18y
#32
Çok güzeller, tebrikler.. Sayamıyacagın kadar Grafiti yazı tipi var ama 😄
D
DaHope ⭐ 19y
#33
süper hepside dostum tüm hepsini buldum bi font kaldı 😄 nerden bulucam yada upload edermisin ty:D 😳
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#34
süper hepside dostum tüm hepsini buldum bi font kaldı 😄 nerden bulucam yada upload edermisin ty:D 😳

onlar font deil ki (:
B
bahrey ⭐ 19y
#35
çoksüpper yapmışsın gözlerim kamaştı
D
DaHope ⭐ 19y
#36
süper hepside dostum tüm hepsini buldum bi font kaldı 😄 nerden bulucam yada upload edermisin ty:D 😳

onlar font deil ki (:

paint demi yaptın X)
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#37
süper hepside dostum tüm hepsini buldum bi font kaldı 😄 nerden bulucam yada upload edermisin ty:D 😳

onlar font deil ki (:

paint demi yaptın X)


yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗
D
DaHope ⭐ 19y
#38
:? anladım paylaşınca eksilior sanırsam
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#39
hayır eksilmiyor 😊
bunların %90ı el emeği olduğu içn paylaşmaya kıyamıorum sende olsan kıyamazsın 😊
D
DaHope ⭐ 19y
#40
hayır eksilmiyor 😊
bunların %90ı el emeği olduğu içn paylaşmaya kıyamıorum sende olsan kıyamazsın :)

ok nese boşver saol bilgilendirdiğin için 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: