güncellendi 11. resim müzeye eklendi (:
Graffiti [Kaldığı Yerden En Süper Çalışmalarla]
· 131 Replies · 21K views 0 reading · Page 3 / 7
Replies
acaba hangisini masaüstüne koysam diye düşünüyorum 😄
:? anladım paylaşınca eksilior sanırsam
Öyle biraz. Bende var sende var mı ? hesabı.. 🙏
Gayet Güzel Çok Hoşlar
Gercekten çok guzeL calısmaLar sen dahada ii calısmalar ortaya cıkardınmı Seni Kadıkoy AciLe bekLeRizz 👍 KA...
Gercekten çok guzeL calısmaLar sen dahada ii calısmalar ortaya cıkardınmı Seni Kadıkoy AciLe bekLeRizz 👍 KA...
neden olmasın 🍺
güncel...
28 ekim 2oo8
28 ekim 2oo8
Sen yaptıysan hepsi birbirinden güzel gerçekten.
Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık ^^
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗
Bu tepkin yanlış olmuş biraz hacım :? Sonuçta sitelere upload edilenlerde uzun emekler sonucu yapılıyor. Yine senin kararın tabi isteyen kendi öğrensin yapsın ama garip geldi. Hepsi çok güzel emeğine değmiş
harbiden sen yaptıysan güzelmiş...
cok guzelde paıntlemı yaptın yoksa neyle?
yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗
Bu tepkin yanlış olmuş biraz hacım :? Sonuçta sitelere upload edilenlerde uzun emekler sonucu yapılıyor. Yine senin kararın tabi isteyen kendi öğrensin yapsın ama garip geldi. Hepsi çok güzel emeğine değmiş
yorumun için teşekkür ederim 😊
brushları paylaşmamamın sebebi kendim yapmam ve bir kısmını satın almamdır tabi başka yerden indirdiğin brushlarımda oldu elbet...
ama olaya birde benim açımdan bakarsan daha iyi anlayacaksın kıskanç bir insan değilimdir ve elimde bulunan birşeyi insanlarla paylaşmaktan çekinmem ama işin içine emek girince 1 kez daha düşünüyorum çünkü onun için zamandan derslerimden ailemden ve çevremden zaman alıyorum:)
harbiden sen yaptıysan güzelmiş...
saolasın 🍺
Ps: psd dosyaları mevcuttur
cok guzelde paıntlemı yaptın yoksa neyle?
Adobe photoshop cs 3 ile yaptım 😉
D
DeadLy_KaTaNa
⭐ 18y
yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗
Bu tepkin yanlış olmuş biraz hacım :? Sonuçta sitelere upload edilenlerde uzun emekler sonucu yapılıyor. Yine senin kararın tabi isteyen kendi öğrensin yapsın ama garip geldi. Hepsi çok güzel emeğine değmiş
POLGARA kardeşimle aynı görüşteyim... Sözüm meclisten dışarı bunu belirtiyim...
gerçekten mükemmel çalışmalar pad lemi çizdin bunları?
ben bunların dersini nerden alacağım yaa süper şeyler merak ediyorum ama pek waktim yok:(
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Yeni çalışmaların daha bi güzel 😉
Bence en güzeli Atatürkün sözü ile yaptığın hepside güzel ama en güzeli o
Yeni çalışmaların daha bi güzel ;)
eh zamanla bende kendimi geliştiriyorum 😊
Bence en güzeli Atatürkün sözü ile yaptığın hepside güzel ama en güzeli o
evet bende onu çok beğeniyorum
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Bu arada brushlarını buldum 😁
Log in to write a reply.
Log In