Icerige atla
Extraloob

Graffiti [Kaldığı Yerden En Süper Çalışmalarla]

· 131 Replies · 21K views · Page 3 / 7
Replies
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#41
güncellendi 11. resim müzeye eklendi (:
E
EfnuR ⭐ 19y
#42
acaba hangisini masaüstüne koysam diye düşünüyorum 😄
Q
Qmer ⭐ 18y
#43
:? anladım paylaşınca eksilior sanırsam


Öyle biraz. Bende var sende var mı ? hesabı.. 🙏
A
addIcFb ⭐ 19y
#44
Gayet Güzel Çok Hoşlar
B
Bonkk ⭐ 18y
#45
Gercekten çok guzeL calısmaLar sen dahada ii calısmalar ortaya cıkardınmı Seni Kadıkoy AciLe bekLeRizz 👍 KA...
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#46
Gercekten çok guzeL calısmaLar sen dahada ii calısmalar ortaya cıkardınmı Seni Kadıkoy AciLe bekLeRizz 👍 KA...

neden olmasın 🍺
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#47
güncel...
28 ekim 2oo8
G
Gondor ⭐ 18y
#48
Sen yaptıysan hepsi birbirinden güzel gerçekten.
R
Redefine ⭐ 19y
#49
Hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık ^^
P
#50

yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗

Bu tepkin yanlış olmuş biraz hacım :? Sonuçta sitelere upload edilenlerde uzun emekler sonucu yapılıyor. Yine senin kararın tabi isteyen kendi öğrensin yapsın ama garip geldi. Hepsi çok güzel emeğine değmiş
D
drotalion ⭐ 19y
#51
harbiden sen yaptıysan güzelmiş...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#52
cok guzelde paıntlemı yaptın yoksa neyle?
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#53

yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗

Bu tepkin yanlış olmuş biraz hacım :? Sonuçta sitelere upload edilenlerde uzun emekler sonucu yapılıyor. Yine senin kararın tabi isteyen kendi öğrensin yapsın ama garip geldi. Hepsi çok güzel emeğine değmiş

yorumun için teşekkür ederim 😊
brushları paylaşmamamın sebebi kendim yapmam ve bir kısmını satın almamdır tabi başka yerden indirdiğin brushlarımda oldu elbet...
ama olaya birde benim açımdan bakarsan daha iyi anlayacaksın kıskanç bir insan değilimdir ve elimde bulunan birşeyi insanlarla paylaşmaktan çekinmem ama işin içine emek girince 1 kez daha düşünüyorum çünkü onun için zamandan derslerimden ailemden ve çevremden zaman alıyorum:)

harbiden sen yaptıysan güzelmiş...

saolasın 🍺

Ps: psd dosyaları mevcuttur

cok guzelde paıntlemı yaptın yoksa neyle?


Adobe photoshop cs 3 ile yaptım 😉
D
#54

yok xD
kusura bakma brushları paylaşmıyorum çünkü 2 senelik emek var üstünde 😗

Bu tepkin yanlış olmuş biraz hacım :? Sonuçta sitelere upload edilenlerde uzun emekler sonucu yapılıyor. Yine senin kararın tabi isteyen kendi öğrensin yapsın ama garip geldi. Hepsi çok güzel emeğine değmiş


POLGARA kardeşimle aynı görüşteyim... Sözüm meclisten dışarı bunu belirtiyim...
C
ChiqiLeta ⭐ 18y
#55
gerçekten mükemmel çalışmalar pad lemi çizdin bunları?
P
passion ⭐ 19y
#56
ben bunların dersini nerden alacağım yaa süper şeyler merak ediyorum ama pek waktim yok:(
P
#57
Yeni çalışmaların daha bi güzel 😉
M
Mojito ⭐ 18y
#58
Bence en güzeli Atatürkün sözü ile yaptığın hepside güzel ama en güzeli o
C
ChrsNYC OP ⭐ 18y
#59
Yeni çalışmaların daha bi güzel ;)


eh zamanla bende kendimi geliştiriyorum 😊

Bence en güzeli Atatürkün sözü ile yaptığın hepside güzel ama en güzeli o


evet bende onu çok beğeniyorum
P
#60
Bu arada brushlarını buldum 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: