Icerige atla
Extraloob

>!< GKFC ` Yaz Tarifesi >!< (Seçim Sonuçları)

· 54 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#41
23:30 - 06:00 45% 45% [ 60 ] x
24:00 - 07:00 33% 33% [ 45 ]
01:00 - 07.00 21% 21% [ 28 ]

açılan sandık sayısı 3
toplam oy 133
salt çoğunluk %45 sağlanmıştır.

Resmi olmayan Sonuçlara Göre Kazanan :
23:30 - 06:00'dir.


Ps : malum seçimin etkisinde kalmışım 😜
T
TitusPullo ⭐ 19y
#42
24:00 - 06:00 En güzelidir.
J
Journalist ⭐ 19y
#43
24:00 - 06:00 En güzelidir.

+1905 🍿
T
Truth ⭐ 18y
#44
24:00 - 06:00 En güzelidir.
M
Milano ⭐ 18y
#45
23:30 - 06:00 45% 45% [ 60 ] x
24:00 - 07:00 33% 33% [ 45 ]
01:00 - 07.00 21% 21% [ 28 ]

açılan sandık sayısı 3
toplam oy 133
salt çoğunluk %45 sağlanmıştır.

Resmi olmayan Sonuçlara Göre Kazanan :
23:30 - 06:00'dir.


Ps : malum seçimin etkisinde kalmışım :P

😆
Abi şimdi acılmayacak mı club malum daha yaz tarifeesinde değiliz ^^
J
Journalist ⭐ 19y
#46
^Resmi Sonuçlar^



Açılan sandık sayısı:3
Toplam oy:153

23:30 - 06:00 arasında açılsın diyenler:72
24:00 - 07:00 arasında açılsın diyenler:49
01:00 - 07:00 arasında açılsın diyenler:31
Geçersiz:1

Salt çoğunluk %47 sağlanmıştır.


Yapılan seçimler sonucu halk kulüb'ün 23:30 - 06:00 saatleri arasında açılmasında karar kılmıştır sitemize ve kulübümüze hayırlı uğurlu olmasını temenni ederiz. 😎






Hayırlı Olsun^^
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#47
23:30 - 06:00 45% 45% [ 60 ] x
24:00 - 07:00 33% 33% [ 45 ]
01:00 - 07.00 21% 21% [ 28 ]

açılan sandık sayısı 3
toplam oy 133
salt çoğunluk %45 sağlanmıştır.

Resmi olmayan Sonuçlara Göre Kazanan :
23:30 - 06:00'dir.


Ps : malum seçimin etkisinde kalmışım :P


😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#48
wuhuu artık 23:30da açılıyoruz hadi bakalım ^^


bir fikrim var zera gel bana !
S
Seppuku ⭐ 18y
#49
Hayırlı olsun. Saatlerde ileri alındı zaten. 😄 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#50
halen tatil modundayız 😄
T
TorQ ⭐ 17y
#51
evet aynen
P
#52
Ben GKFC açılmazsa saat 23'te açarım bilginize ^^
P
Prada ⭐ 19y
#53
Ben GKFC açılmazsa saat 23'te açarım bilginize ^^



adama bak 😄 Ya pol bu ulkede demokrasi olduğu gibi sitedede demokrasi var.. Alma insanların demokratik hakkını elinden darbecimisin sen 😜
J
Journalist ⭐ 19y
#54
Global'den indiriyorum 23:30 da club'e bekleriz ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: