Icerige atla
Extraloob

>!< GKFC ` Yaz Tarifesi >!< (Seçim Sonuçları)

· 54 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
K
K_751 ⭐ 19y
#21
23,30-06,00 iidir
J
Jaysean ⭐ 18y
#22
Bu dediğiniz ne işe yarıyor biraz açıklarmısınız? xD
V
VariaN ⭐ 19y
#23
23:30 - 06:00 bence uygundur
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#24
Bu dediğiniz ne işe yarıyor biraz açıklarmısınız? xD



GKFC diye bir topic var off topic'te geceleri açılır sabahları kilitlenir oranın raconuna göre takılınır şimdi onun açılış ve kapanış saatlerinde derdimiz 😄 😜

uygun saatleri bulmamız lazım 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#25
00:00 - 06:00
B
Black Rain ⭐ 19y
#26
23:30 - 06:00 ^^
C
Calipto ⭐ 17y
#27
23.00 - 7.00 iyi bence
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#28
Okullar kapanana kadar aynı saatte kaslın.
Okullar kapanınca 24:00-7:00 olmalı 😉
A
aPolyannA ⭐ 19y
#29
Yaz tatili başlayana kadar 24:00-07:00 olsun. Tatil başlayınca 01:00-07:00 olsun.

Katılıyorum.
Z
Zeratul OP ⭐ 18y
#30
Yaz tatili başlayana kadar 24:00-07:00 olsun. Tatil başlayınca 01:00-07:00 olsun.

Katılıyorum.


bende böyle olması gerektiğini düşünüyorum 😎
F
FoundeR ⭐ 18y
#31
yaz geliyor insanlar gezicek tozucak 24:00 uygundur bence :P
P
plusTURK ⭐ 18y
#32
24:00-7:00
E
El Verano ⭐ 18y
#33
Ben yaz tarifresine girdigimiz icin biraz daha erken acilmasi herkes icin daha iyi olacak.
22.00 / 06.00 onerim...



22 mi :S ne yaptın bro yaz geliyor misal ben 22 de sahilde hatunlarla kumsalda black ram içiyor olacağım 😜

ps : yinede sizin tercihinizdir oylayın bakalım ^^, zaten 23:00 olarak kalmasını isteyenler için 23:30 seçeneğini koyduk . bence şıklar gayet yerinde .. ☕

Sen sahili,denizi bana mi anlatiyorsun? lol
En gec 8`de denizden cikiyorsun,8:30`da yemek..9:00 da disardasin 😎
Windy
Windy ⭐ 19y
#34
23:30 - 06:00
E
El Verano ⭐ 18y
#35
Ben yaz tarifresine girdigimiz icin biraz daha erken acilmasi herkes icin daha iyi olacak.
22.00 / 06.00 onerim...



22 mi :S ne yaptın bro yaz geliyor misal ben 22 de sahilde hatunlarla kumsalda black ram içiyor olacağım 😜

ps : yinede sizin tercihinizdir oylayın bakalım ^^, zaten 23:00 olarak kalmasını isteyenler için 23:30 seçeneğini koyduk . bence şıklar gayet yerinde .. ☕

Sen sahili,denizi bana mi anlatiyorsun? lol
En gec 8`de denizden cikiyorsun,8:30`da yemek..9:00 da disardasin 8)

Ancak bunun bari,discosu var.En erken 1-2 gibi evde olunur. ^^
Siz ilgileneceginiz icin, 00:00 - 06:30 en iyi saatler olur.
I
Inception ⭐ 18y
#36
Süper bi konu çok hoşuma gitti 🤤
S
#37
23:30 - 0600
Z
Zeratul OP ⭐ 18y
#38
Süper bi konu çok hoşuma gitti 🤤


😎
E
exotic ⭐ 18y
#39
23:30 - 06:00
A
Avenger ⭐ 18y
#40
23:30 - 06:00 Gaaaaayet Uygundur... 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: