23,30-06,00 iidir
>!< GKFC ` Yaz Tarifesi >!< (Seçim Sonuçları)
· 54 Yanıt · 3.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
Bu dediğiniz ne işe yarıyor biraz açıklarmısınız? xD
23:30 - 06:00 bence uygundur
Bu dediğiniz ne işe yarıyor biraz açıklarmısınız? xD
GKFC diye bir topic var off topic'te geceleri açılır sabahları kilitlenir oranın raconuna göre takılınır şimdi onun açılış ve kapanış saatlerinde derdimiz 😄 😜
uygun saatleri bulmamız lazım 😁
00:00 - 06:00
B
Black Rain
⭐ 19y
23:30 - 06:00 ^^
23.00 - 7.00 iyi bence
Okullar kapanana kadar aynı saatte kaslın.
Okullar kapanınca 24:00-7:00 olmalı 😉
Okullar kapanınca 24:00-7:00 olmalı 😉
Yaz tatili başlayana kadar 24:00-07:00 olsun. Tatil başlayınca 01:00-07:00 olsun.
Katılıyorum.
Yaz tatili başlayana kadar 24:00-07:00 olsun. Tatil başlayınca 01:00-07:00 olsun.
Katılıyorum.
bende böyle olması gerektiğini düşünüyorum 😎
yaz geliyor insanlar gezicek tozucak 24:00 uygundur bence :P
24:00-7:00
Ben yaz tarifresine girdigimiz icin biraz daha erken acilmasi herkes icin daha iyi olacak.
22.00 / 06.00 onerim...
22 mi :S ne yaptın bro yaz geliyor misal ben 22 de sahilde hatunlarla kumsalda black ram içiyor olacağım 😜
ps : yinede sizin tercihinizdir oylayın bakalım ^^, zaten 23:00 olarak kalmasını isteyenler için 23:30 seçeneğini koyduk . bence şıklar gayet yerinde .. ☕
Sen sahili,denizi bana mi anlatiyorsun? lol
En gec 8`de denizden cikiyorsun,8:30`da yemek..9:00 da disardasin 😎
23:30 - 06:00
Ben yaz tarifresine girdigimiz icin biraz daha erken acilmasi herkes icin daha iyi olacak.
22.00 / 06.00 onerim...
22 mi :S ne yaptın bro yaz geliyor misal ben 22 de sahilde hatunlarla kumsalda black ram içiyor olacağım 😜
ps : yinede sizin tercihinizdir oylayın bakalım ^^, zaten 23:00 olarak kalmasını isteyenler için 23:30 seçeneğini koyduk . bence şıklar gayet yerinde .. ☕
Sen sahili,denizi bana mi anlatiyorsun? lol
En gec 8`de denizden cikiyorsun,8:30`da yemek..9:00 da disardasin 8)
Ancak bunun bari,discosu var.En erken 1-2 gibi evde olunur. ^^
Siz ilgileneceginiz icin, 00:00 - 06:30 en iyi saatler olur.
Süper bi konu çok hoşuma gitti 🤤
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
23:30 - 0600
Süper bi konu çok hoşuma gitti 🤤
😎
23:30 - 06:00
23:30 - 06:00 Gaaaaayet Uygundur... 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap