P
PRoFeSSiYoNaL
⭐ 17y
o kadar parayı bana versinler ÖSS kazanırım devlet okullarında 😄
Tebrikler canım, inşallah okuduğun lisesinin ve ailenin senin için verdiği çabanın hakkını verirsinde ileride bana anlattığın gibi başarılı bir yönetmen olursun ^^ Lakin hedefinin peşinden git, gerisi yalan. Kimseyide dinleme. :)
Kaymak gibi olur özel okullar. Hele son 2 senen süper geçer. Sana bunaltıcıymış gibi gelir ama liseyi bitirsen bile seneler sonra hep o 2 yılını özlersin ararsın. Birazda hızlı yaşamayı seviyorsan unutulmaz bir 4 yıl geçirirsin ve umarım öyle olur.
Kaymak gibi olur özel okullar. Hele son 2 senen süper geçer. Sana bunaltıcıymış gibi gelir ama liseyi bitirsen bile seneler sonra hep o 2 yılını özlersin ararsın. Birazda hızlı yaşamayı seviyorsan unutulmaz bir 4 yıl geçirirsin ve umarım öyle olur.
en dandik meslek lisesinde okudum ama yinede özlüyorum insan herşeyin zamanı gecince özlüyor...
okul şaka gibi cidden .. akıllı tahtaya yazıyor ve bu sınıf bilgisayarına kaydoluyor.. öğrenciler derste yapılanlarını flash disklerine çekiyorlar yani artık defter devri bitmiştir :D
Güzeldir özel okul hoştur ama normal yatılı okuldaki ortamın 10 da 1 de yoktur.Bir ara burslu okuyordum, sonra yaptığımın salakça bişey olduğunu anlayıp hemen devlet okuluna geçtim.Yalnız aradığın arkadaşlığı bulamayabilirsin bu tür okullarda hayal kırıklığına uğrama ;)
Güzeldir özel okul hoştur ama normal yatılı okuldaki ortamın 10 da 1 de yoktur.Bir ara burslu okuyordum, sonra yaptığımın salakça bişey olduğunu anlayıp hemen devlet okuluna geçtim.Yalnız aradığın arkadaşlığı bulamayabilirsin bu tür okullarda hayal kırıklığına uğrama ;)
Log in to write a reply.
Log In