Icerige atla
Extraloob

Gideceğim Lise

· 53 Yanıt · 3.2K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
D
DataTurkey ⭐ 18y
#41
Tebrik Ederim.Biz fakir virane sokaklarda doğmuşuz böylede geçer Ağlıcam 😄
Ama gerçekten benim şuan okuduğum lise meslek lisesi ve 2500 erkek 50 kız var kızlarda köyden gelme benim halimi düşünün bide 😄 Maserati kardeşim bence öyle okullarda okuma ortam yapıcak adam olmaz sıkılırsın.
A
Avenger ⭐ 18y
#42
Hayırlı Olsun Hacım 😘 Okul Süpermiş O Okula Gitmek Varrr Beeaaa 😁
Liseyi İyi Değerlendir Her Dakikanın Ama Kızın Olmadığı Okula Gitme Kendimden Biliyorum BERBAT Oluyor... 🙄
Gerçi Özel Okulda Vardır Güzel Kızlar... 😈 😆
S
Stephanos ⭐ 19y
#43
Bahçeşehir Kolejine git bence 😜
R
Romeo. ⭐ 19y
#44
Lise hatundur. Hatunsuz hayat olmaz. Bkz:Şekil1.a 😜
ps:lise 1 de çok birşey bekleme 2 ' de hayatını yaşa 😉
O
#45
hani ben
B
buff ⭐ 19y
#46
vay be böyle okulu anca resimlerde filmlerde görürüm 😄
F
Furina ⭐ 19y
#47
Lise hatundur. Hatunsuz hayat olmaz. Bkz:Şekil1.a 😜
ps:lise 1 de çok birşey bekleme 2 ' de hayatını yaşa ;)

+1905 😎
Bende Fen Lisesi'nden ayrılıyorum seneye sırf bu yüzden ^^ Özele geçicem 😄
T
TwiLighT ⭐ 18y
#48
Lise hatundur. Hatunsuz hayat olmaz. Bkz:Şekil1.a 😜
ps:lise 1 de çok birşey bekleme 2 ' de hayatını yaşa ;)

+1905 😎
Bende Fen Lisesi'nden ayrılıyorum seneye sırf bu yüzden ^^ Özele geçicem :D


Bizim iş tam tersi oldu 😁 ben de özel okuldan ayrılıyorum sırf o yüzden 😜
F
Furina ⭐ 19y
#49
Lise hatundur. Hatunsuz hayat olmaz. Bkz:Şekil1.a 😜
ps:lise 1 de çok birşey bekleme 2 ' de hayatını yaşa ;)

+1905 😎
Bende Fen Lisesi'nden ayrılıyorum seneye sırf bu yüzden ^^ Özele geçicem :D


Bizim iş tam tersi oldu 😁 ben de özel okuldan ayrılıyorum sırf o yüzden :P

Hönk 😱 Nasıl bir özel okulmuş bu yav 😁
J
Josephine ⭐ 17y
#50
Bu okul süper canım..
4 yılını güzel geçirmen dileğiyle..
Hayırlı olsun...
O
#51
Çok güzel bir okul senin adına hayırlı olur inşallah
U
Uza__Lan ⭐ 17y
#52
Hayırlı Olsun... Görünüş itibariyle şahane bi okula benziyor. Umarım eğitimi görünüşünden daha güzeldir. İnşallah hedefine ulaşmanda yardımcı olur.

Akıllı tahta ve defter tutmama bi ayrı güzelmiş. Tabi yararlanabilene. Kimileri yazmaz ama hocayı can kulağıyla dinler aklında kalır. Kimileri harıl harıl yazar ama bi daha o yazdıklarına hiç bakmaz. Ama yararlanabilen açısından güzel yazmak için vakit kaybı olmaz ders akışı güzel olur.

Özel okulun havası hiç solumadığımdan bu konuda pek bi yorum yapamam ama gördüğüm duyduğum kadarıyla ortam sıkıntısı olabilir. Bi yığın zengin züppe ve şımarık kız olabilir. Ama bunu genelleyemezsin iyi bi yaşam tarzı almış kaliteli insanlar da olabilir. Allah gönlüne göre versin 😊

Fiyatı baya bi yüksekmiş. İnşallah parasının hakkını verir. Böyle bi ücret ödendiğine göre üzerinde büyük bi baskı + beklenti olacaktır. Kimse 17.5milyarı çöpe atmak istemez. İnş bu beklentiyi karşılarsın. Biz dersanelere para kıyamıyoruz. Ödüllü sınavları kaçırmayıp indirim kazanmak için çırpıyoruz. Dersane kayıtlarında pazarlığı sıkıyoruz. Aileye para harcatmamak için son 2 yıl dersaneye gidiyoruz.

Gelir düzeyi orta sınıf olan insanların özel okullara bakışı farklıdır. Kimileri ibretle bakar kimileri acıyarak. Umarım anlamışsındır.

Ama bence sınavla kazandığın okula gitseydin daha iyi olurdu. Çünkü seviyendeki insanlarla beraber olmak güzeldir. Ben dersaneleri de sınavla girilen liseleri de bu yüzden seviyorum. Özel okula parası olan gider ama anadolu liseleri , fen liseleri , polis kolejleri , askeri liseler böyle değildir. Hak eden gider.

Lise girişleri için girilen sınavları bitirip liseye başlandığında herkes bunu saçma bulur. Boşuna uğraştım, çalıştım, kendimi yordum der. Ama öyle değil kendimden biliyorum ki lise eğitimi ve eğitim ortamı için yararı tartışılmaz. Ben iyi derece sayılabilecek bi anadolu lisesinde okuyorum(İzmir - Aliağa Alp Oğuz Anadolu Lisesi) ve son derece mutluyum. İyi kazanmışım iyi ki burda okuyorum. Keşke OKS de daha çok çalışsaydım da daha iyi bi yere gitseydim...
Bana sorsalar bu özel okul mu yoksa benim okuduğum anadolu lisesi mi diye. Ben kendi okuduğum anadolu lisesini tercih ederim. Ama senin gittiğin özel okulu da kıskanmadım değil. O özel okulun imkanları keşke bizim okulda da olsa...

Neyse çok konuştum. Sen zaten kararını vermişsin. Bundan sonrasını yaşayarak öğrenirsin. Burdan yine yazarsın nasıl olduğunu. Allah seni utandırmasın.
selametle...
S
#53
Doğa Koleji Lisesi - Ayakta Kal filmi çekilde hemde bu şubede 😊 İyi eğitimler..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: