Hoş geldin beş gittini bırakında nasılsınız bakalım gününüz nasıl geçti benimki aynı şekilde b.ktan geçti ya sizin?
Berbat tabiiki her gün olduğu gibi. 🤔
Ben yatıyorum zor br gündü hastaneler fln yoruldum bayağı...
Hoş geldin beş gittini bırakında nasılsınız bakalım gününüz nasıl geçti benimki aynı şekilde b.ktan geçti ya sizin?
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.
Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.
Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.
Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^
işte onun tadı hiçbiryerde yok kuzum tadını çıkart o resmi izinli biranın biz içiyoruz da ne oluyor limitsiz :P
Bugün bir bardak veren yarın 2 bardak verir bir bakmışsın karışmazlar.^^
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.
Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^
Efes miller tuborg mariachi carlsberg mythos james boags??? hangisi :D
Bögggk Tuborg.Tiskindim abi bu biradan birdaha ağzıma koymam hele kırmızısını hiç koymam vodka karışımlıymış sanırım o nalet.:S Forever Efes Pilsen.^^
Bögggk Tuborg.Tiskindim abi bu biradan birdaha ağzıma koymam hele kırmızısını hiç koymam vodka karışımlıymış sanırım o nalet.:S Forever Efes Pilsen.^^
Abi efesten sıkıldım içim dışım efes oldu değişik bir şeyler denemek lazım ^^


Burası Ne nice Bİr Mekanmış Böyle Selam Arkadaşlar
Gençlik canlanın biraz :P
Gençlik canlanın biraz :P
Aaaaah ah bırakmayacaktık burayı :P
Gençlik canlanın biraz :P
Hayırlı olsun arkadaşlar sayfayı 1000 e Getirmişiz. 😘
Geliyor geliyor.^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap