Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 546 / 3015
Yanıtlar
Q
Quensis ⭐ 19y
#10901
Hoş geldin beş gittini bırakında nasılsınız bakalım gününüz nasıl geçti benimki aynı şekilde b.ktan geçti ya sizin?


Berbat tabiiki her gün olduğu gibi. 🤔

Ben yatıyorum zor br gündü hastaneler fln yoruldum bayağı...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10902
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.

Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^



işte onun tadı hiçbiryerde yok kuzum tadını çıkart o resmi izinli biranın biz içiyoruz da ne oluyor limitsiz 😜
P
#10903
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.

Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^

Efes miller tuborg mariachi carlsberg mythos james boags??? hangisi 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#10904
Selam arkadaşlar. BJK-Ankaragücü maçından geliyorum. Yorgunum biraz 😜 Bir de Kazan'da içtiğim efes baş ağrısı yaptı 😄
[F New]Solo Gitarist
Q
Quensis ⭐ 19y
#10905
Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.

Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^



işte onun tadı hiçbiryerde yok kuzum tadını çıkart o resmi izinli biranın biz içiyoruz da ne oluyor limitsiz :P


Abi bir bardak hemen bitiyor tadına varamadan diyorum yarısını ver ona da hayır diyor. 🕵️

Bugün bir bardak veren yarın 2 bardak verir bir bakmışsın karışmazlar.^^


Zaten kendin inip al bakkaldan istediğin kadar iç diyor ama üşeniyorum ben açıkcası. 😁 😁

Annemden zorla kopartabildiğim bir bardak biramla idare etmek zorundayım ya çok kötü bir durum.

Pol nerdesin yaf acil bira lazım bana ^^

Efes miller tuborg mariachi carlsberg mythos james boags??? hangisi :D


Tuborg olsun ^^
Q
Quensis ⭐ 19y
#10906
Bögggk Tuborg.Tiskindim abi bu biradan birdaha ağzıma koymam hele kırmızısını hiç koymam vodka karışımlıymış sanırım o nalet.:S Forever Efes Pilsen.^^


Abi efesten sıkıldım içim dışım efes oldu değişik bir şeyler denemek lazım ^^
.NET
.NET ⭐ 19y
#10907
Bögggk Tuborg.Tiskindim abi bu biradan birdaha ağzıma koymam hele kırmızısını hiç koymam vodka karışımlıymış sanırım o nalet.:S Forever Efes Pilsen.^^


Abi efesten sıkıldım içim dışım efes oldu değişik bir şeyler denemek lazım ^^

Efes fıçı 😜
[F New]Solo Gitarist
A
Agilla ⭐ 18y
#10908
Burası Ne nice Bİr Mekanmış Böyle Selam Arkadaşlar
P
#10910
Burası Ne nice Bİr Mekanmış Böyle Selam Arkadaşlar

A.s h.g 🍺


Tabi ortama WW & Polgara eli değdi böyle oldu 😎
Q
Quensis ⭐ 19y
#10911
Biramı alıp yatağıma uçuyorum ben millet iyi geceler ^^
.NET
.NET ⭐ 19y
#10912
Gençlik canlanın biraz 😜
[F New]Solo Gitarist
P
#10913
Gençlik canlanın biraz :P

Aaaaah ah bırakmayacaktık burayı 😜
M
Milano ⭐ 18y
#10914
1 k sayfa olucak hayırlı olsun şimdiden 🍺
.NET
.NET ⭐ 19y
#10915
Gençlik canlanın biraz :P

Aaaaah ah bırakmayacaktık burayı :P

Yaaa. Başkasına devredersek tabi müşteriler bizi sevdiği için burayı terk ediyorlar 😜
[F New]Solo Gitarist
P
#10916
Bizi seven kararlarımıza saygı duysun hacım ne yapıyorsak onlar için 🍺
X
XER0 ⭐ 19y
#10917
Gençlik canlanın biraz :P



🍿 🍿
B
Black Rain ⭐ 19y
#10918
Hayırlı olsun arkadaşlar sayfayı 1000 e Getirmişiz. 😘
.NET
.NET ⭐ 19y
#10919
Hayırlı olsun arkadaşlar sayfayı 1000 e Getirmişiz. 😘

Daha var 😜
[F New]Solo Gitarist
.NET
.NET ⭐ 19y
#10920
Geliyor geliyor.^^

İlk mesajı kim yazacak acaba 😄
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: