ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz 😉
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 538 / 3015
Replies
sLm 1 kahve aLabilermiyim acaba ? 😁
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Sütlü sütsüz ?
Türk kahvesi ? Nescafe ? Filtre Kahve?
Türk kahvesi ? Nescafe ? Filtre Kahve?
Filtre olsun pLs sade.. tek sekerLi... 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Filtre olsun pLs sade.. tek sekerLi... :D
Afiyet olsun 😎

ahahaha cok saoL yaw....ii geldi valla...
kaliteli hizmet 😄
kaliteli hizmet 😄
Hepinize iyi geceler. Görüşmek üzere 😘
Pol mekan sana emanet^^
Pol mekan sana emanet^^
[F New]Solo Gitarist
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
ahahaha cok saoL yaw....ii geldi valla...
kaliteli hizmet :D
Her zaman 😎
En sıcağından bir çay rica edebilrmyim içinde limon da olursa iyi olur hastayımda 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Hepinize iyi geceler. Görüşmek üzere 😘
Pol mekan sana emanet^^
Ben hastayım , aynen kaçarım birazdan. Zaten burdakiler tanıdık geçer istediklerini alırlar ^^
Güvenliği boşuna mı koyduk hem 😉
ßß 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
En sıcağından bir çay rica edebilrmyim içinde limon da olursa iyi olur hastayımda :D

iyi geldi çay teşekkürler 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
iyi geldi çay teşekkürler 👋
Afiyet olsun 😎
J
Journalist
⭐ 19y
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz ;)
idare eder 2 defa vurabildin beni oda şansına 😉
TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄
T
TitusPullo
⭐ 19y
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz ;)
idare eder 2 defa vurabildin beni oda şansına 😉
TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄
puhahaha. Amator kişilik ice'da alıyosun karambol silahını balına vuruyosun. ben d2 açıncada ice aç diye ağlıyosun. İce açıyorum hırs yapıp sana duvarlardan 5-1 ile hs atıyorum onlarca kez onada kızıyosun. kuzum sen bırak bu oyunu lol
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄
😁 😁 😁 😁 😁
kahve cok gueLdi ellerinize sagLık 😁
Şimdi Bosumu aLabilirmisiniz _? 😁
Şimdi Bosumu aLabilirmisiniz _? 😁
J
Journalist
⭐ 19y
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz ;)
idare eder 2 defa vurabildin beni oda şansına 😉
TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄
puhahaha. Amator kişilik ice'da alıyosun karambol silahını balına vuruyosun. ben d2 açıncada ice aç diye ağlıyosun. İce açıyorum hırs yapıp sana duvarlardan 5-1 ile hs atıyorum onlarca kez onada kızıyosun. kuzum sen bırak bu oyunu lol
1-ben d2'de hiç oynuyamıyorum zaten ilgi alanım ice&inferno 😜
2-eğer sen son zaman baktın yeniliyon hile açmadıysan bende bu oyunda hiçbirşey bilmiyorum 😁
T
TitusPullo
⭐ 19y
Vallahi güldürdün beni ya, ah şu sxe 7.2 yaktı beni, cfg'i geçtim bir kaç ayar yapınca bile atıyor oyundan. Yeni versiyonu gelsede çözülse şu problemler. 10 numara olucak. O zaman intikamımı alıcam senden arko'm. Az önce duvardan 5-1 ile yediğin hsleri özleyeceksin 😎
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Vallahi güldürdün beni ya, ah şu sxe 7.2 yaktı beni, cfg'i geçtim bir kaç ayar yapınca bile atıyor oyundan. Yeni versiyonu gelsede çözülse şu problemler. 10 numara olucak. O zaman intikamımı alıcam senden arko'm. Az önce duvardan 5-1 ile yediğin hsleri özleyeceksin 8)
😁
Log in to write a reply.
Log In