Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 538 / 3015
Replies
S
shneZee ⭐ 18y
#10741
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz 😉
O
ozy67 ⭐ 19y
#10742
sLm 1 kahve aLabilermiyim acaba ? 😁
P
#10743
Sütlü sütsüz ?
Türk kahvesi ? Nescafe ? Filtre Kahve?
O
ozy67 ⭐ 19y
#10744
Filtre olsun pLs sade.. tek sekerLi... 😄
P
#10745
Filtre olsun pLs sade.. tek sekerLi... :D

Afiyet olsun 😎

O
ozy67 ⭐ 19y
#10746
ahahaha cok saoL yaw....ii geldi valla...
kaliteli hizmet 😄
.NET
.NET ⭐ 19y
#10747
Hepinize iyi geceler. Görüşmek üzere 😘
Pol mekan sana emanet^^
[F New]Solo Gitarist
P
#10748
ahahaha cok saoL yaw....ii geldi valla...
kaliteli hizmet :D

Her zaman 😎
Z
Zeratul ⭐ 18y
#10749
En sıcağından bir çay rica edebilrmyim içinde limon da olursa iyi olur hastayımda 😄
P
#10750
Hepinize iyi geceler. Görüşmek üzere 😘
Pol mekan sana emanet^^

Ben hastayım , aynen kaçarım birazdan. Zaten burdakiler tanıdık geçer istediklerini alırlar ^^
Güvenliği boşuna mı koyduk hem 😉
ßß 👋
Z
Zeratul ⭐ 18y
#10752
iyi geldi çay teşekkürler 👋
P
#10753
iyi geldi çay teşekkürler 👋

Afiyet olsun 😎
J
Journalist ⭐ 19y
#10754
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz ;)


idare eder 2 defa vurabildin beni oda şansına 😉

TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#10755
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz ;)


idare eder 2 defa vurabildin beni oda şansına 😉

TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄


puhahaha. Amator kişilik ice'da alıyosun karambol silahını balına vuruyosun. ben d2 açıncada ice aç diye ağlıyosun. İce açıyorum hırs yapıp sana duvarlardan 5-1 ile hs atıyorum onlarca kez onada kızıyosun. kuzum sen bırak bu oyunu lol
P
#10756

TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄

😁 😁 😁 😁 😁
O
ozy67 ⭐ 19y
#10757
kahve cok gueLdi ellerinize sagLık 😁

Şimdi Bosumu aLabilirmisiniz _? 😁
J
Journalist ⭐ 19y
#10758
ARK0 Foruma bakınca nasl oldumuda yaz plz ;)


idare eder 2 defa vurabildin beni oda şansına 😉

TP hile açana kadar ben öndeydim sonra birden bi pro oldu hertaraftan vuruyo hep kafama sıkıyo 😄


puhahaha. Amator kişilik ice'da alıyosun karambol silahını balına vuruyosun. ben d2 açıncada ice aç diye ağlıyosun. İce açıyorum hırs yapıp sana duvarlardan 5-1 ile hs atıyorum onlarca kez onada kızıyosun. kuzum sen bırak bu oyunu lol


1-ben d2'de hiç oynuyamıyorum zaten ilgi alanım ice&inferno 😜

2-eğer sen son zaman baktın yeniliyon hile açmadıysan bende bu oyunda hiçbirşey bilmiyorum 😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#10759
Vallahi güldürdün beni ya, ah şu sxe 7.2 yaktı beni, cfg'i geçtim bir kaç ayar yapınca bile atıyor oyundan. Yeni versiyonu gelsede çözülse şu problemler. 10 numara olucak. O zaman intikamımı alıcam senden arko'm. Az önce duvardan 5-1 ile yediğin hsleri özleyeceksin 😎
P
#10760
Vallahi güldürdün beni ya, ah şu sxe 7.2 yaktı beni, cfg'i geçtim bir kaç ayar yapınca bile atıyor oyundan. Yeni versiyonu gelsede çözülse şu problemler. 10 numara olucak. O zaman intikamımı alıcam senden arko'm. Az önce duvardan 5-1 ile yediğin hsleri özleyeceksin 8)

😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: