Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Replies · 4.8M views Pinned · Page 533 / 3015
Replies
P
#10641
ohoo okadar olay olmuş bensiz 😄 eh polgi çağırmadın ya alacağın olsun 😞 herkeze günaydın !

Uyuyordun :?
Windy
Windy ⭐ 19y
#10642
KaderimseNP 😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#10643
Ben yatıyorum herkeze iyi geceler^^
P
#10644
Ben yatıyorum herkeze iyi geceler^^

👋
P
#10645
10 dakikaya kapatıyorum varmı bir isteği olan? ☕
P
#10646
- Resim Silinmiş.
.NET
.NET ⭐ 19y
#10647
- Resim Silinmiş.
Herkese iyi geceler. Var mı bir isteği olan??
Pol hadi hocam gel.
[F New]Solo Gitarist
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#10648
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄

hi all nasılsınız şekerler 😜
D
destiny ⭐ 18y
#10649
İyiz abi seni sormalı . ?
P
#10650
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄

hi all nasılsınız şekerler :P

Hi hacım h.g 😁
Açılış , kapanış logosuna renk kattım senin için 😜

@WW
Hacım k.bakma hastayım anca geldim ama açmışsın çok sağol 😘
.NET
.NET ⭐ 19y
#10651
Arkadaşlar aya bakar mısınız? Dolunay var ve harelenmiş. Sizce ne demek oluyor bu? 🙄
Ps:Bana da HolyZone söyledi 😜
Pol:Ayıpsın abim benim (:
[F New]Solo Gitarist
J
Journalist ⭐ 19y
#10652
hey evladım bana ordan birşişe yıllanmış kırmızı şarap ver bakalım 🕵️
D
destiny ⭐ 18y
#10653
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄

hi all nasılsınız şekerler :P

Hi hacım h.g 😁
Açılış , kapanış logosuna renk kattım senin için 😜

@WW
Hacım k.bakma hastayım anca geldim ama açmışsın çok sağol 😘



Pol , hacım benim nuker iişi noldu ? 😈
P
#10654
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄

hi all nasılsınız şekerler :P

Hi hacım h.g 😁
Açılış , kapanış logosuna renk kattım senin için 😜

@WW
Hacım k.bakma hastayım anca geldim ama açmışsın çok sağol 😘



Pol , hacım benim nuker iişi noldu ? 😈

Aaaaaa 😆
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#10655
İyi geceler hava buz gibi
D
destiny ⭐ 18y
#10656
Ne adamsın heee Birde imzana koyucakıtn 😄
J
Journalist ⭐ 19y
#10657
hey evladım bana ordan birşişe yıllanmış kırmızı şarap ver bakalım 🕵️

hey evladım bu ne uyuşukluk sizde müşteri memnuniyeti denen birşey yok bak bakalım kaç dk olmuş ben şarabımı isteyeli şimdiye köşeme çekilmiştim bile 🕵️
P
#10658
Ne adamsın heee Birde imzana koyucakıtn :D

İmza dolup taştı ama yahu 😜
A
Absence ⭐ 19y
#10659
S.a iyi geceler herkese
P
#10660
hey evladım bana ordan birşişe yıllanmış kırmızı şarap ver bakalım 🕵️

hey evladım bu ne uyuşukluk sizde müşteri memnuniyeti denen birşey yok bak bakalım kaç dk olmuş ben şarabımı isteyeli şimdiye köşeme çekilmiştim bile 🕵️

Attırırım seni dışarı 😜 Başka müşteriler de var herhalde

Buyrun

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: