ohoo okadar olay olmuş bensiz 😄 eh polgi çağırmadın ya alacağın olsun 😞 herkeze günaydın !
Uyuyordun :?
ohoo okadar olay olmuş bensiz 😄 eh polgi çağırmadın ya alacağın olsun 😞 herkeze günaydın !
Ben yatıyorum herkeze iyi geceler^^
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄
hi all nasılsınız şekerler :P
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄
hi all nasılsınız şekerler :P
Hi hacım h.g 😁
Açılış , kapanış logosuna renk kattım senin için 😜
@WW
Hacım k.bakma hastayım anca geldim ama açmışsın çok sağol 😘
evet bakalım bensizken ki olaylar varmı ihihihihii 😄
hi all nasılsınız şekerler :P
Hi hacım h.g 😁
Açılış , kapanış logosuna renk kattım senin için 😜
@WW
Hacım k.bakma hastayım anca geldim ama açmışsın çok sağol 😘
Pol , hacım benim nuker iişi noldu ? 😈
hey evladım bana ordan birşişe yıllanmış kırmızı şarap ver bakalım 🕵️
Ne adamsın heee Birde imzana koyucakıtn :D
hey evladım bana ordan birşişe yıllanmış kırmızı şarap ver bakalım 🕵️
hey evladım bu ne uyuşukluk sizde müşteri memnuniyeti denen birşey yok bak bakalım kaç dk olmuş ben şarabımı isteyeli şimdiye köşeme çekilmiştim bile 🕵️

Log in to write a reply.
Log In