görüşürüz arko
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Replies · 4.8M views 0 reading Pinned · Page 532 / 3015
Replies
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
görüşürüz arko
Mağlubiyet yaramadı size yahu pek bi durgunlaştınız ☕
aynen cs tutkusu 😄
aynen cs tutkusu :D
bn asıl niye kendi kendine konuştuğunu anlayamadım 😐
niyeki 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
aynen cs tutkusu :D
bn asıl niye kendi kendine konuştuğunu anlayamadım :|
😁

bira ararken dolapta son bir tane kalmış neye niyet neye kısmet 🍺 😜
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
bira ararken dolapta son bir tane kalmış neye niyet neye kısmet 🍺 :P
Wuuuuuuuu 😱
Yarısı benim 🍺
bira ararken dolapta son bir tane kalmış neye niyet neye kısmet 🍺 :P
Wuuuuuuuu 😱
Yarısı benim 🍺
zaten daha çeyreği inmedi,zorlamayacağım bugün başım ağrıyor biraz,sabah yanarız yoksa 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
O zaman hepsi benim 😁
O zaman hepsi benim 😁
Adres vereyim gel bikaç Rus şarabı var 16 senelik 😄
J
Journalist
⭐ 19y
aww şarap dediniz nebiçim içesim geldi şimdi be kim bakıyo buraya barmen yokmu dandik işletme 😁
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
😱
Not alıyorum söyle 😄
Not alıyorum söyle 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
aww şarap dediniz nebiçim içesim geldi şimdi be kim bakıyo buraya barmen yokmu dandik işletme 😁
Buyrun efem 😄
J
Journalist
⭐ 19y
kaliteli bir şişe kırmızı şarap istiyorum 🍺
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y

P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
Yeni açılış logomuz 😎
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
J
Journalist
⭐ 19y
şarabımı aldım ve huzurlarınızdan ayrılıyorum 👋 😴 👋
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
👋
ohoo okadar olay olmuş bensiz 😄 eh polgi çağırmadın ya alacağın olsun 😞 herkeze günaydın !
Log in to write a reply.
Log In